Ga naar inhoud

Spiegelvoetje


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En dan volgend jaar zeker weer, kunnen we die dingen niet uit kunsstof laten maken, das niet zo moeilijk met al die handige jongens op het forum :D

Of op epoxie basis, geef ik ze mee naar kroatie, ben je ze wel 3 weken kwijt ;)

3 weken kun je ze best missen Z3 rijders kijken toch niet achter zich, hooguit om te zien hoe snel je bij iemand vandaan trekt.

André

Link naar reactie
Bij mij corroderen de spiegelvoetjes, zijn die los te verkrijgen en wat is het bestelnummer en de prijs. :muur:

voetjes krijg je never los. zitten met een opsluitring die van tankstaal is gemaakt. Je kan ze wel doorslijpen maar je krijgt ze volgens mij never ermeer op want die veer die ertegen drukt is heel sterk... gewoon de spiegels laten overspuiten heb ik ook gedaan...

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 2 weken later...

Mijne moet binnenkort ook naar de spuiter en ik zag dat bij mij de voetjes ook corroderen. Die wil ik dus ook meteen laten herstellen.

Nu is die spuiter absoluut een vakman, maar ZZZ's zal ie nog niet zo veel aan gespoten hebben en hij zal waarschijnlijk de ervaring voor het demonteren van de spiegelvoetjes missen.

Wat moet ie nou precies doen? Spiegels kwartslag draaien, twee schroeven losdraaien en zo spuiten?

Of moet de hele deurbekleding los en alles gedemonteerd worden?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.