Ga naar inhoud

2e inkoopactie seat bushings


simca1999

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik bemerkte (tijdens een proefrit,) wat speling in de stoel. De stoel gaat in de lengterichting een klein beetje heen en weer, tijdens het rijden is dat niet echt prettig. Is dit (eenvoudig) te verhelpen? En is dit normale slijtage voor een ZZZ met 70000km op de teller?

Grt,

Simon

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga binnenkort de "seat bushing" bij Doug Whalen bestellen om de speling in de stoelen op te lossen.

Diegene die mee willen doen kunnen mij een PB-tje sturen.

Zodra ik het totaal aantal weet, laat ik Doug een prijsopgaaf doen en dan delen we gezamenlijk de verzendkosten.

Oude situatie

before3vp.jpg

Nieuwe situatie

after6wm.jpg

Bushings

bushing2oe.jpg

Link naar eerste inkoopactie + nadere installatie info :

> Klik hier <

Kosten komen per stoel (4 seat bushings) op om en nabij de 7.5 $ en 10 $ per stoel.

Ik wil graag voor 7 februari de bestelling afronden dus als je interesse hebt graag voordien bestellen.

Hieronder hou ik bij wie en hoeveel setjes er besteld zijn (1 setje = 1 stoel)

Update : 6-2-2006 23:00

Simca1999 2 sets

Rob 2 sets

Yellowrider 2 sets

Bugs 2 sets

En misschien dat we gezamenlijk tijdens zo'n gezellige klusdag de bushings kunnen vervangen.

Link naar reactie
  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waren d'r ook niet nog van die "seat bushings" over?

Afgezien van het feit dat ik de mijne nog niet eens gemonteerd heb, :rolleyes:

had ik van jou wat extra gekregen volgens mij, Sledge. Indien geinteresseerd. Wil ik wel ff zoeken. Maar ik kan me ook vergissen B)

Link naar reactie

Eeh...

Sorry dat ik hier de boel een beetje oprakelde.... ;)

Maar ik weet weer genoeg.

Dank,

Simon

Link naar reactie

Moet ik eerst wel een ZzZ hebben ^_^ Maar ik was bang dat het niet oplosbaar zou zijn. Met jullie hulp gaat dat vast en zeker lukken!!!

Link naar reactie

Ik heb ietsjepietsje speling in de bestuurdersstoel, bij 69.000 km. Mijn vorige ZZZ met 123.000 km: geen speling.

Ik schaf ergens een setje aan; voor mij (graag met hulp!) een klusje op een komende klusdag. ^_^

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb ietsjepietsje speling in de bestuurdersstoel, bij 69.000 km. Mijn vorige ZZZ met 123.000 km: geen speling.

Ik schaf ergens een setje aan; voor mij (graag met hulp!) een klusje op een komende klusdag. :rolleyes:

Dan doe ik mee !!!

Link naar reactie
Ik heb ietsjepietsje speling in de bestuurdersstoel, bij 69.000 km. Mijn vorige ZZZ met 123.000 km: geen speling.

Ik schaf ergens een setje aan; voor mij (graag met hulp!) een klusje op een komende klusdag. :D

Dan doe ik mee !!!

Ik moet nog wel het setje aanschaffen. :rolleyes:

Link naar reactie

Kheb de bewuste leverancier gevonden. Ik ga ff een mailtje sturen, wat de kosten zijn.

Misschien zijn er nog meer belangstellenden?

Link naar reactie

Dit is hem:

whamac@msn.com

Even een tip Simca, wacht een week met bestellen, zodat andere mensen de tijd hebben om dit topic te ontdekken en zich in te schrijven. Eventueel een nieuw topic aanmaken --> 2de inkoopactie seat bushings.

Vraag dan aan die beste man of er nog groepskorting op zit. Heb ik namelijk ook gekregen. :lol:

Link naar reactie
Kheb de bewuste leverancier gevonden. Ik ga ff een mailtje sturen, wat de kosten zijn.

Misschien zijn er nog meer belangstellenden?

Hou ons op de hoogte hier, Simon.

En de tip van Sledge is niet verkeerd; behalve ik zijn er vast nog wel anderen die mee willen doen. :lol:

Link naar reactie

Er zijn vast genoeg nieuwkomers voor een nieuwe gezamenlijke inkoopactie.

Als er genoeg belangsteling is ga ik proberen de groepskorting te regelen.

Ik wacht ff het eerste mailtje met de prijzen van Doug af.

Link naar reactie

Ik kreeg deze mail terug uit de States

>Knip<

The price is 30 for 4 enough todo 1 seat and 55.00 for 8 enough for 2 seats

Shipping would be 40.00 up to a half pond which is alot of bushing

not including any duties or taxes

Thanks

Ronnie

919-201-6098

>Knip<

Ik heb dus de betreffende Ronnie doorgemaild gekregen van de originele maker Doug Whalen die ze zelf niet meer levert.

Goeie genade... De dingen zijn zeker gemaakt van puur goud en ze worden verstuurd met een spaceshuttle..... Laat staan wat voor belasting er nog wordt berekend.

Wat een afzetter...... Of zie ik het nu verkeerd. :D

"We are Dutch but not Mad" Ik denk dat ik die Doug is ff ga mailen of die prijzen die z'n maatje vraagt wel juist zijn.

Of kan ik ze zelf niet maken van plaatjes pertinax/aluminium af zo.... Wat is het voor materiaal?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.