Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

Het was weer gezellig. De juiste mensen met de juiste Z's en het juiste aantal km's in het juiste weer :rolleyes: Eeen hele mooie route!

ORG: bedankt! :sleepy:

Graag jullie reactie in dit topic :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

sjampoo voor de ORG was een mooie rit en het eten was zeker OKe

:fez: petje op

5 kwartier Huub?

Ik ook :sleepy:

Goed om je weer te zien + Reinaaaat + rimpelrimpelrimpel :rolleyes:

Link naar reactie

Zit ook weer in mijn stoel. Deze rit was zeker een van de betere, alles zat mee. Het weer, de stemming, het eten....perfect. :( Organisatie, hartelijk dank voor het perfecte managment. Ook de routebeschrijving(waar ik niet naar gekeken heb tijdens de rit :foto: ) was goed uitgewerkt, en de deelnemerslijst was ook een erg leuk idee.

Tot de volgende keer, en nog bedankt voor het petje. ;) Foto's volgen morgen. :ok:

Link naar reactie

Na een file van 40 minuten tussen Apeldoorn en Deventer, thuis.

Dame/heren organisatie, jullie hebben een zéér relaxte toer uitgezet, die mij uitstekend is bevallen! IMHO het juiste aantal terrassen, een hoog gehalte fraaie weggetjes, een correcte snelheid (voor een 1.8) en buitengewoon aangenaam gezelschap: mijn zondag kan niet meer stuk. Hulde! :foto:

Link naar reactie

Hallo

Ik vind het heel vervelend dat ik vandaag alsnog niet mee kon rijden

:foto:

ik hoop dat mijn mailtje van vanochtend de organisatie nog op tijd bereikt heeft.

Op de eerste foto's ziet het eruit als een leuke dag.

ben benieuwd naar de rest van de foto's

:(

Link naar reactie
nou nou, op de enige foto waar ik tot nu toe opsta, staat Rob voor de QP met Huub te praten :foto:

:schater:

Er is nóg een foto waar jij opstaat, staat Eva voor je. Is voor ons leuker. Maar je T-shirt staat er goed op. :(:schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.