Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Detmar heeft toegezegd voor de 23e juli, dus de klusdag gaat nu officieel door! :fez:

Voor een hapje en drankje wordt gezorgd!

Bob de uitdeuker komt voor al uw... nou, deukjes dus.

Als er veel aanmeldingen zijn neemt hij een collega mee.

Er wordt vervoer geregeld voor de bijrijders die willen shoppen in Haarlem.

Dit is de deal:

Iedereen die kleine klusjes heeft kan naar Autobedrijf Detcars komen.

Daar is een professionele garage met 2 bruggen en professioneel gereedschap.

De spullen mogen onder toeziend oog gebruikt worden en dat is gratis. Advies ook. Onderdelen moeten betaald worden (logisch)

De bedoeling is om klusjes te doen die je normaalgesproken ook al zelf thuis had gedaan. Alleen helpen we mekaar nu een handje.

Je kunt ook ingewikkeldere dingen (tegen vergoeding) door Detmar en Tim (monteurs) laten doen. In dat geval is het een soort inloop spreekuur voor Z3's. Je moet zelf een beetje inschatten waar je klus onder valt.

Voorbeeld:

Je hebt een setje achterlichten bij mij besteld en je hebt een deukje in je portier.

Dan laat iemand van ons, die dat al een keer gedaan heeft, zien hoe je dat moet verwisselen. Als d'r dan een lampje vervangen moet worden kan je die bij Detmar kopen. Vervolgens haalt Bob je deukje d'r uit.

Voorbeeld 2:

Je hoort ergens een raar geluidje en je weet niet wat het is.

Een van de monteurs zet de auto op de brug en kijkt wat het probleem is. Als het te ingewikkeld voor je is (een monteurs klusje) kan (hoeft niet) je het ter plekke laten oplossen, en spreekt Detmar een prijsje met je af. Als het een simpel DHZ klusje is, geven ze je advies en knutsel je het lekker zelf af (en wij kunnen je helpen)

meld ook even wat je wil klussen!

Inschrijvingen:

1. DJLeonardo 2.8 roadster (klussen:ja / deukjes:ja)

2. Chris XL 2.8 roadster (klussen:ja / deukjes:ja)

3. Superduper 3.0 roadster (klussen:ja / deukjes?)

4. Michel #1 1.9 roadster (klussen:ja /deukjes?)

5. martijn (klussen:ja / deukjes:ja)

6. Napoje 1.9 roadster (klussen:ja / deukjes:ja)

7. man fai klussen:ja / deukjes: ja

8. Z3 felix 2.8 klussen:ja / deukjes?

9. Rob (gezellig!) raam en sproeiers

10. Huub (gezellig!) het een en ander

11. Aad (wijze raad) (dat rijmt)

12. Bob met een geluidje

13. Hendrik (onder voorbehoud), beurt en deukje

14. Remmuz deukjes en iets vervangen

15. ivodl (deurpanelen)

kluslijst:

-deukjes (DJL, Chris, Napoje?martijn e.a.)

-seat bushings (DJL, Chris,, Michel#1, napoje e.a)

-koplampen zijknipperglaasjes verwijderen (DJL, Chris?)

-schokken bij het schakelen -> gasklephuis ? (DJL)

-Xenon lampen (?)

-Koppelingsstop (wie wil?)

-voorruit spuitmondjes op kleur puiten?

-lichtbeeld (superduper e.a. xenon mensen)

-achterbumper stellen (napoje) evt kleine beurt.

-deurpanelen (ivodl)

-raam en sproeiers (Rob)

Link naar reactie
  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Top Leonardo di Cabrio!

wil 2 deukjes laten weghalen (mits er niet in geboord of gezaagd word) en achterbumper laten rechtzetten. evt ook kleine beurt maar dat zal wel too much zijn.

zal wel even mijn garagekrik en nog meer gereedschap meenemen. Wie advies/hulp nodig heeft met plastic achterruitjes, pedalen of stoelen (beperkt) kan bij mij terecht.

Gaat dat uitdeuken wel onder garantie?

Link naar reactie
Ziet er naar uit dat er veel gedaan gaat worden.... openings tijden Detcar?

:angry: zie site:

Openingstijden:

ma-vr: 8:30 - 18:00

za: 9:30 - 17:00

Link naar reactie

Oke... ik begrijp...

Ik neem aan dat indien er voldoende belangstelling is vanuit het Forum de garage verder exclusief voor ZzZs is of heeft hij ook al andere afspraken lopen voor die dag? Het zou dan wel erg druk worden voor die twee bruggen.

Link naar reactie
Oke... ik begrijp...

Ik neem aan dat indien er voldoende belangstelling is vanuit het Forum de garage verder exclusief voor ZzZs is of heeft hij ook al andere afspraken lopen voor die dag? Het zou dan wel erg druk worden voor die twee bruggen.

Nee hoor. Alleen voor ZzZzzzZZzZzZzZzZ-jes.

Over die garantie. Nou , hij werkt nu naturrlijk buiten het bedrijf waar hij normaalgesproken voor werkt. Maar ook dan is het altijd voor eigen risico. Dat schijnt overal zo te zijn. Maar jij bedoelt dat je bang bent dat de ruit breekt? Ik heb net ff gebeld en hij vertelde dat ze speciale platen gebruiken met zachte "padding" om dat te voorkomen. Ruiten die breken komt dan niet meer voor. Behalve als een ruit gelaagd is en dat is vrij zeldzaam. Dat is dan even iets om uit te zoeken. Maar, zegt ie, in dat geval halen we de deurpanelen d'r uit.

Gaatjes boren doen ze alleen in uiterste geval en alleen als jij dat goed vind. Maar over het algemeen is dat kiezen voor de makkelijke weg en dat doen zij niet.

Link naar reactie
Kunnen ze in die garage APK keuren (en eventueel afmelden op zaterdag??).

jazeker...

Helaas, de RDW is zaterdag toch echt gesloten, er valt dus niets af te melden.

Link naar reactie

Misschien nog een goede suggestie, voor de mensen met deuken, ik had zelf een deuk in mijn achterscherm , zelf alles verwijdert onder de auto, i.vm. de te bereiken plaatsen waar de deuk zit. Scheelt natuurlijk een heleboel werk en geld . Denk bijv. aan deurpanelen hoeveel werk dat wel niet is.

Link naar reactie
UZS mensen gebruiken toch van die lange lepels zodat ze de bekleding kunnen laten zitten :D

in eerste instantie wel. Maar als de deuk te groot is moet er meer kracht gezet worden en ze maken liever niks stuk, vandaar.

Link naar reactie
succes met bestellen trouwens want op mailtjes van mij reageert hij niet. Als je gaat bestellen doe ik mee.

Damn, ik zit ook op antwoord op mijn mailtjes te wachten. Dat wordt dus geen succes ben ik bang.

Link naar reactie
Bij jou zou het dan ongeveer zo uit komen te zien: (thx 2 Huub)

licht6kg.jpg

Ik heb die man in het verleden ook al eens gebombardeerd met vragen, maar kreeg de dag erop mooi een mailtje terug. Misschien is hij op vakantie of iets dergelijks?

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het er een beetje goedkoop uit zien.

Dan blijf ik nog wel even oranje rond rijden. (aan de voorkant dan)

Link naar reactie
Of we vragen het aan Braat. Die besteld ze zelf immers ook bij hem...

(wat zeg ik nou voor geks  :) )

NOEM DIE NAAM TOCH NIET!!! :D IK WORD ER GEK VAN, ZOLANGZAMERHAND!! :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.