Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

2e Z3forum.nl meeting

Zondag 15 Mei 2005

teachum-panoramic98.jpg

Bij deze wil ik jullie meedelen dat n.a.v. de stemming zondag 15 mei is gekozen voor de nieuwe Z3 meeting. IEDEREEN met een Z3 of een auto in die geest is welkom. Het evenement is zoals gebruikelijk gratis. De tour zal gehouden worden in Limburg en zal ook naar België en Duitsland voeren, dus neem je paspoort mee.

Je bent overigens wel zelf verantwoordelijk voor je rijgedrag, het is geen streetrace event of rally, dus hou je aan de verkeersregels, vooral in BE en DU! De initiatiefnemers zijn hiervoor niet aansprakelijk te stellen.

Iedereen die wil deelnemen kan zich in dit topic aanmelden. Noteer even met hoeveel personen je (vermoedelijk) komt.

Degene die willen overnachten kunnen boeken Van der Valk Hotel Heerlen

Dit word tevens het startpunt van deze trip. Verzameltijd ± 10:30 uur.

Er zijn dertig broodjes [ham,kaas,rosbief] en dertig stukjes vlaai besteld. Indien nodig kunnen er altijd broodjes worden bijbesteld. Kosten: 8 a 10 euro per persoon, afhankelijk van wat je nuttigt. Het eindbedrag dient wel contant door een persoon te worden afgerekent bij Van der Valk.

Veel plezier alvast!

Deelnemers tot nog toe:

  1. Napoje 1.9 Roadster (x2 + overnachting)
  2. Huub - 2.8 Coupé (x2 + overnachting)
  3. Pierrez - M Roadster (x?)
  4. Rob - 1.8 Roadster(x2 + overnachting)
  5. Michiel - 2.8 Roadster (x?)
  6. Marc - 1.8 Roadster (2x)
  7. Jos - Roadster (2x)
  8. Sledge - 1.9 Roadster (x?)
  9. Sebastiaan - 2.8 Coupé (x?)
  10. Zedri - 2.8 Roadster (x?)
  11. Ivodl - 1.8 Roadster (x2)
  12. Ivo - M Coupé
  13. Larsy11 - 1.8 Roadster (x2)
    mettes - roadster (x2)
  14. Eddy - roadster
  15. Ralph - 1.9 Roadster
  16. Superduper - 3.0 Roadster
  17. Robin - (x2)
  18. Raketman (x2) Roadster
  19. Sander (x2) 2.8 roadster
  20. smidje verholen 2.8 Roadster
  21. DJLeonardo 2.8 Roadster (x2)
  22. ChrisXL (x2)
  23. Not2Fast - Z3 2.0
  24. Roadsterboyke ?
  25. Merlijn

En mogelijk nog vele anderen

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Friesland is van de party en komt met twee personen.Wij zijn van plan om te overnachten maar wij hebben wel enkele wensen wat accomodatie betreft ivm rolstoel & hond :lol:

2 personen en overnachting

Link naar reactie
Dat zijn goede teksten!!! B)

Ik kom dit keer met mijn vrouw. Overnachting in beraad.

Rob lijkt mij gezellig ;) :lol: (geintje)

Link naar reactie
Friesland is van de party en komt met twee personen.Wij zijn van plan om te overnachten maar wij hebben wel enkele wensen wat accomodatie betreft ivm rolstoel & hond :lol:

2 personen en overnachting

kan je die ff posten of doormailen?

Link naar reactie
Dat zijn goede teksten!!! :D

Ik kom dit keer met mijn vrouw. Overnachting in beraad.

Rob lijkt mij gezellig B) :lol: (geintje)

Huub toch. Dat meen je toch niet, hoop ik? ;)

Link naar reactie
Friesland is van de party en komt met twee personen.Wij zijn van plan om te overnachten maar wij hebben wel enkele wensen wat accomodatie betreft ivm rolstoel &  hond :lol:

2 personen en overnachting

kan je die ff posten of doormailen?

Jawel,de slaapplaats moet rolstoel toegankelijk zijn,hoeft niet overdreven,en er moet een hond mogen slapen.twee wensjes.Ik red mij al snel in een ruimte als er maar geen trappen in de weg staa dan ben ik al tevreden(minimaal 4**** graag)

Link naar reactie
Overnachting in beraad.

Napoje, wil je me noteren voor een overnachting?

Goede keus Rob, gezellig. ;)

sorry zal het topic niet meer vervuilen,maar kheb er wel zin in. :lol:

Link naar reactie

Dit word heeeeel moeilijk! Ik heb voor m'n verjaardag als kado een overnachting gehad voor 2...in valkenburg...de 14e :lol: Ik denk dus niet dat ik er zal zijn, maar misschien dat we of de datum nog verschuiven of dat ik haar voor die tijd nog zo ver krijg dat ze ook helemaal enthausist Z3 liefhebber word. Jammer dat ze nog geen rijbewijs heeft anders was het denk ik makkelijker want ernaast zitten is toch anders dan zelf rijden...

Nah ja, vooralsnog haak ik dus af...

Link naar reactie
2e Z3forum.nl meeting

Zondag 15 Mei 2005

Bij deze wil ik jullie meedelen dat n.a.v. de stemming zaterdag 15 mei is gekozen voor de nieuwe Z3 meeting. De tour zal gehouden worden in limburg en wie weet ook wel daarbuiten. De limburgse afdeling van het forum is druk met de routeplanning bezig! Meer info word in dit topic snel bekend gemaakt.

Iedereen die wil deelnemen kan zich in dit topic aanmelden. Noteer even met hoeveel personen je (vermoedelijk) komt.

Tevens willen we ook accomodatie proberen te organiseren voor de deelnemende equipes die vooraf willen blijven overnachten, dus vermeld ook of je dat wil.

Veel plezier alvast! (IVO mag dit op het portal aub?)

Deelnemers tot nog toe:

1. Napoje (x2?)

2. Huub (x2)

3. Pierrez (x?)

4. Rob (x2)

De meeste stemmen zijn naar "maakt niet uit gegaan" ;) Als je bij de poll had gezet wanneer je absoluut NIET kan had dat voor mij dus de 15e geweest.

I know, je kan niet met iedereen rekening houden :lol:

Link naar reactie
2e Z3forum.nl meeting

Zondag 15 Mei 2005

Bij deze wil ik jullie meedelen dat n.a.v. de stemming zaterdag 15 mei is gekozen voor de nieuwe Z3 meeting. De tour zal gehouden worden in limburg en wie weet ook wel daarbuiten. De limburgse afdeling van het forum is druk met de routeplanning bezig! Meer info word in dit topic snel bekend gemaakt.

Iedereen die wil deelnemen kan zich in dit topic aanmelden. Noteer even met hoeveel personen je (vermoedelijk) komt.

Tevens willen we ook accomodatie proberen te organiseren voor de deelnemende equipes die vooraf willen blijven overnachten, dus vermeld ook of je dat wil.

Veel plezier alvast! (IVO mag dit op het portal aub?)

Deelnemers tot nog toe:

1. Napoje (x2?)

2. Huub (x2)

3. Pierrez (x?)

4. Rob (x2)

Napoje bedoelt natuurlijk zondag 15 mei!! B)

Link naar reactie

We moeten niet te laat zijn met accomondatie plannen want we zitten wel in het pinksterweekend en in welke hoek is de beste plaats om een slaapplaats te zoeken Limbo's B)

Link naar reactie
We moeten niet te laat zijn met accomondatie plannen want we zitten wel in het pinksterweekend en in welke hoek is de beste plaats om een slaapplaats te zoeken Limbo's B)

misschien het vd valk maastricht hotel? Okee niet erg persoonlijk maar grote parkeerplaats , aan de snelweg, en in elke prijsklasse wat.

http://www.valk.nl/properties/displayRooms...ropertyCode=MAA

Link naar reactie

Ik denk dat het leuk is als degenen die overnachten in hetzelfde hotel zitten. Al was het maar voor het afzakkertje dat ik Huub heb beloofd.

De hamvraag is dus: moeten we dit zelf regelen of biedt de organisatie iets???

Kan dit effe worden duidelijk gemaakt; moeten we zelf wat regelen dan moet dat inderdaad vlot gebeuren.

Link naar reactie
Ik denk dat het leuk is als degenen die overnachten in hetzelfde hotel zitten. Al was het maar voor het afzakkertje dat ik Huub heb beloofd.

De hamvraag is dus: moeten we dit zelf regelen of biedt de organisatie iets???

Kan dit effe worden duidelijk gemaakt; moeten we zelf wat regelen dan moet dat inderdaad vlot gebeuren.

In principe ben je vrij een eigen hotel te kiezen maar zoals je al zij: het is wel leuk om bij elkaar te zitten, en ook handig als de auto's een beetje veilig staan. Ik wil even een mailtje naar het hotel sturen als er veel belangstelling is of we wat groepskorting kunnen krijgen B)

Link naar reactie

Goed plan, wil je dat doen? Alvast bedankt!

Lukt dat niet dan moeten we op korte termijn even wat opzetten met de overnachters onderling, natuurlijk uitgaand van de wensen van Huub.

Link naar reactie
We moeten niet te laat zijn met accomondatie plannen want we zitten wel in het pinksterweekend en in welke hoek is de beste plaats om een slaapplaats te zoeken Limbo's :D

Lijkt me het handigste als jullie ergens in het heuvelland zitten, laten we zeggen in de driehoek tussen Maastricht, Vaals en Epen :D Moet genoeg te krijgen zijn maar het is idd Pinksteren. :huh:

groet,

Pierre

PS als we moeten bemiddelen of de veiligheid beoordelen, horen we het wel :D

Link naar reactie

Om het praktisch te houden, maar wie ben ik, is het volgende misschien een goed voorstel???

Laat Huub (misschien via Napoje?) een hotel uitzoeken naar zijn wensen. Dat lijkt me het belangrijkste. Andere overnachters, waaronder ik, kunnen dan hetzelfde hotel boeken. Voor zover er plaats is, uiteraard.

Zodra Huub geboekt heeft laat hij dat weten en kunnen de anderen daar eveneens boeken.

Huub, andere overnachters, is dit een goed plan of zijn er andere ideeën?????????

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.