Ga naar inhoud

Irritante rammel bij dichte kap, maar niet met kap open


vincent

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al sinds ik mijn ZZZ heb (nu een aantal weken) heb ik een zeer irritante rammel die van achteren blijkt te komen.

Vandaag open gereden met dit heerlijke weer en dan hoor je de rammel niet.

Ik hoor de rammel alleen wanneer de kap dicht is en bv. in een woonwijk rij, op de snelweg hoor ik het ook niet.

Iemand een idee???

Alvast bedankt!

Gr. Vincent

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

Bedankt voor de reactie.

Achterschokbreker, is dit een deel van de schokbreker of moet ik hem compleet vervangen.

Ik zit er in ieder geval over te denken om er een setje Koni geel onder te monteren alleen stond dit pas over een paar maanden op de planning.

Is deze rammel snel op te lossen of moet ik echt de complete schokbreker vervangen?

Bedankt.

Gr. Vincent

Link naar reactie
Roodkapje, bedankt voor de info.

Sebastian, hoe heeft Ruud dit gemaakt en is Ruud aktief hier op het forum. Dan kan ik hem contacten om te vragen of hij mij ook wil helpen.

Gr. Vincent

Ruud van Vuuren is "roodkapje"

Te bereiken via PM of direct: Kopje koffie?

Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Waarschijnlijk is de nr7 inderdaad de boosdoener. Ik had een zelfde soort rammel, alleen hoorbaar met de kap dicht, en rijdend over klinkerwegen. Bij 1 van de 2 was het rubber volledig naar zijn gallemiezen. Heb ze aan beide zijden maar vervangen. Nu is ze weer rammelvrij. Reparatie is niet moeilijk, best wel zelf te doen. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.