Ga naar inhoud

Rit door o.a. Veluwe en Utrechtsche Heuvelrug


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

Lieve mensen!

Na die fantastische M&W-rit wilden Herbert (Delta737) en ik méér! Het is niet de bedoeling om die rit te overtreffen (kon dat maar :wave: ), maar we hebben nu een geweldige rit uitgestippeld door o.a. de Veluwe en de Utrechtsche Heuvelrug van ongeveer 150 km.

Het is al snel, zondag de 22e van juli! We starten om 10:00 uur (mét koffie en appeltaart!) en eindigen om ongeveer 17:00 uur.

Startpunt (en tevens eindpunt) is:

Bourgonderie de Reiziger

Traay 1

3971GB Driebergen

(zie ook www.dereiziger.nl)

Hier kunnen we ook leuk dineren en borrelen na de rit voor de personen die willen!

We hopen toch een leuk aantal Z’tjes te mogen verwelkomen, al is het wat kort tijd! :thumbup:

Deelnemers: + LUNCH

1) Delta737 (2) (JA)

2) Lotte3Z (2) (JA)

3) Maik (2) (JA)

4) Z3Mrunner (2) (JA)

5) Michel. (2) (JA)

6) Maarten (1) (JA)

7) Martinvh (2) (JA)

8) Zzazkia + The Bob (2) (JA)

9) Geurt (1) (JA)

10) Superduper (1) (JA)

11) Crusader (2) (JA)

12) Edwin + Nadia (2) (JA)

13) Richard B (2) (JA)

14) Marcel B. (?) (JA)

15) Joostvdl (2) (JA)

16) MdV (1) (JA)

17) EzZzy Rider (2) (JA)

Update!

We hebben een uitermate leuk plekje gevonden om te lunchen. Het is een (koud en warm)lopend buffet op Landgoed Avegoor (www.Avegoor.nl).

De kosten bedragen hiervoor 23 euro p.p.. Dit is inclusief koffie met appeltaart vooraf, de lunch en een drankje (naar keuze) na afloop!

We hebben er voor gekozen om geen diner te regelen, maar voor mensen die willen is genoeg ruimte in de Reiziger (start- en eindpunt). Lijkt ons erg gezellig als er mensen blijven, maar dat mag iedereen dan voor zichzelf bepalen.

Ik stuur jullie allemaal even een pm, zodat deze update niet over het hoofd wordt gezien en om te vragen of jullie allemaal mee-eten!

aangepast door Lotte3Z
Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jammer,op een zondag.

ik denk niet dat ik Willy weer zo gek krijg om de tent dicht te gooien. wegens familie dag gesloten 2 keer in zo'n korte tijd geloven de klanten niet. :schater: :schater:

Link naar reactie

ff hoor want ik raak het spoor bijster. Is dit de "Apeldoorn en omgeving, Rit over de Veluwe" waar Jorgen ook mee bezig was? Of is dit deels dezelfde route? Anders wordt het een beetje dubbelop.

Als het een andere route is prima, dan loopt de agenda al aardig vol :schater:

Link naar reactie

Dat is nog eens daadkrachtig handelen. Je zit echter wel midden in de vakantieperiode dus ik vermoed dat veel members niet kunnen. Waarom niet in september? Kan ik tenminste ook mee :thumbup:

Link naar reactie
Dat is nog eens daadkrachtig handelen. Je zit echter wel midden in de vakantieperiode dus ik vermoed dat veel members niet kunnen. Waarom niet in september? Kan ik tenminste ook mee ;)

helemaal met je eens Frank. in september zouden we wel kunnen.

Link naar reactie
Hmm ging even wat mis. Maar goed.

Wel balen dat je niet mee kan, ik wist het natuurlijk al, maar goed.

Dan moeten we er nog maar één organiseren in sept (geen straf toch? :thumbup:)

een straf? hiermee wil ik wel gestraft worden.

maar een rit in september,hou ik je aan lot ;)

Link naar reactie
routeke9.jpg

De route! Erg mooie omgeving (al zeg ik 't zelf ;))

Zou je het stukje Wijk bij Duurstede ---------> Buren er niet bij pakken ? Is een heel mooi stukje over idylische dijkjes dwars door de polder....via Buren rijd je dan zo in een rechte lijn door naar Rhenen ;) ....Tis natuurlijk maar een idee.. :thumbup::newblush:

Link naar reactie
Zou je het stukje Wijk bij Duurstede ---------> Buren er niet bij pakken ? Is een heel mooi stukje over idylische dijkjes dwars door de polder....via Buren rijd je dan zo in een rechte lijn door naar Rhenen ;) ....Tis natuurlijk maar een idee.. :thumbup: ;)

Als je mee gaat :newblush:

Link naar reactie

Lijkt me een leuke route voor de mensen die op dat moment niet op vacantie zijn.

Al zijn er wat minder deelnemers, dan kan het nog gezellig zijn.

Wij rijden met twee personen mee.

Groetjes Ine & Michel.

Link naar reactie

Leuk initiatief Lotte, helaas zal ik er niet bij kunnen zijn............. ah brings back memories , van na de 2e Forum rit.... DJ en ik nog helemaal vol van de meeting al newbies en gelijk maar begonnen met de organisatie van de 3e rit....

Link naar reactie

Super leuke route, temeer omdat ik werk in Ede en ook op locaties in Arnhem, zeist en nog veel meer plaatsen rond de heuvelrug. Toch soort van thuis wedstrijd zeg maar ;) Ik ga meteen even met de grote baas overleggen want het is zeker kort dag en dat weekend zijn we vrijdag en zaterdag al weg...maar je hoort het zo van me!

Link naar reactie
Super leuke route, temeer omdat ik werk in Ede en ook op locaties in Arnhem, zeist en nog veel meer plaatsen rond de heuvelrug. Toch soort van thuis wedstrijd zeg maar ;) Ik ga meteen even met de grote baas overleggen want het is zeker kort dag en dat weekend zijn we vrijdag en zaterdag al weg...maar je hoort het zo van me!

Ik hoop dat het lukt!

En we kiezen natuurlijk niet zomaar wat uit :thumbup: 't blijft een mooie, groene omgeving.

Ben benieuwd of je mee kan!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.