Ga naar inhoud

Z4 dakmodules


michaelZzZ

Aanbevolen berichten

Ik heb de mega-module, die bestaat uit:

- One touch open

- Remote open

- Remote close

Waar jij naar kijkt moet je ze allebei kopen om alle functionaliteit te krijgen, bij mij zit het in 1 doosje.

Even oppassen - werkt NIET bij de nieuwere Z (laat 2004 bouwjaar) want die heeft de remote key opening dus die moet je er dan eerst uit programmeren (one touch werkt wel).

Ik heb die van mij er nu 2 maanden inzitten en het werkt perfect. Alleen heb ik nu de auto verkocht dus bij de M zit ik straks weer zonder ...

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Gisteren de remote module van Reinhold-Engineering voor mijn Z4 ///M gekocht/"gewonnen" op Ebay.de Hiermee kun je door drie maal op de afstandsbediening te drukken de kap op afstand openen of sluiten. Normale prijs E249,-- en nu via bieden E131,-- dus een mooie deal. Vraag mij af of er forummembers zijn die specifiek deze module (dus van Reinhold-Engineering ) al geinstalleerd hebben en waar je op moet letten c.q. welke problemen kun je tegenkomen?

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

ivodl: hier staan een aantal lopende veilingen op Ebay van Reinhold... zoek binnen ebay.de op ´Z4 dach´ en je krijgt 4 a 5 lopende veilingen. Modules verschillen wel, zie de post van PVR hierover. Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
ivodl: hier staan een aantal lopende veilingen op Ebay van Reinhold... zoek binnen ebay.de op ´Z4 dach´ en je krijgt 4 a 5 lopende veilingen. Modules verschillen wel, zie de post van PVR hierover. Succes!

Bieding loopt...kan niet wachten!

Link naar reactie

Dit was dus de laatste keer e-bay, wat frustrerend, in de laatste minuut overboden...dit is dus niks voor mij, ik betaal liever een paar tientjes meer met de zekerheid dat ik het heb dan dat ik de godsganse tijd moet wachten en hopen.

Ja...ik baal <_<

Link naar reactie
Dit was dus de laatste keer e-bay, wat frustrerend, in de laatste minuut overboden...dit is dus niks voor mij, ik betaal liever een paar tientjes meer met de zekerheid dat ik het heb dan dat ik de godsganse tijd moet wachten en hopen.

Ja...ik baal <_<

Het was toch niet deze Ivo :P Volgens mij was jij met die andere module bezig :wave:
Link naar reactie
Gefeliciteerd, en nog goedkoper ook <_<

Ik had de PC uitgezet en ben met een lekker glas whiskey op de bank gaan zitten...tmaar na 2 uur kon ik het niet laten en toch maar even snel de PC aan en verrek, bingo :P

Ook de cruisecontrol is van mij dus binnenkort *weer* naar Ruud maar dan om lekker te knutselen!

Nog bedankt voor je PM, ik zal je morgen even beantwoorden, PC gaat weer uit en drink er nog 1 op de overwinning!

Link naar reactie

Ik heb ondertussen ook een module van Reinhold binnen gekregen (70 Euro :thumbup: ). Moet nog de moed verzamelen om onder het handschoenenkastje te gaan liggen om die twee draden aan te sluiten daar.

Even oppassen jongens dat je geen electrische soldeerbout gebruikt, want die aard je hele electrische installatie. Ook geen krimp blokjes gebruiken want die gaan 100% zeker geen langdurig goed contact leveren. Gas soldeer bout dus ...

Link naar reactie
Dit was dus de laatste keer e-bay, wat frustrerend, in de laatste minuut overboden...dit is dus niks voor mij, ik betaal liever een paar tientjes meer met de zekerheid dat ik het heb dan dat ik de godsganse tijd moet wachten en hopen.

Ja...ik baal :thumbup:

Je kan beter het object volgen in Ebay, niks bieden en eindtijdstip even in je agenda zetten. Ik zet het gewoon in mijn PDA en bied dan in de laatste 20 sec.

Werkt uitstekend. Er bestaat ook software die het bod automatisch voor je plaatst in de laatste sec. maar dat werkt heel slecht/niet is mijn ervaring

Drijf je ook de prijs niet op, want je plaatst een bod en een ander komt er dan weer overheen etc.

Las dat je er inmiddels toch 1 had: Succes met deze sjieke optie! Lijkt mij ook erg gaaf (jammer genoeg niet voor een Z3 mogelijk)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.