Ga naar inhoud

Ritje over startbaan


lanso

Aanbevolen berichten

Beste Z3 liefhebbers,

Laatste week april of tweede week mei 2006 gaat een van mijn collega's met pensioen bij de luchtverkeersleiding op Rotterdam Airport. Ga hem met mijn Z3 ophalen thuis. Lijkt mij leuk om te organiseren dat we met zo'n 5 a maximaal 10 Z3's een run over de startbaan maken om deze collegá maar ook onszelf een onvergetelijk moment te bezorgen. (fototoestel mee)

Het is nu puur even ter inventarisatie. zijn er liefhebbers/vrijwilligers die er wel voor voelen om een bijzonder (kort) ritje te maken op de startbaan. Alles onder begeleiding en strikte voorwaarden natuurlijk.

Laat het even weten.

Alles voorlopig onder voorbehoud natuurlijk.

Olaf van der Lans

lans.ojvd@planet.nl

Link naar reactie
  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

startbaan is 2000 meter. Zoals ik het nu zie zal het onder begeleiding van auto luchthaven een run zijn van het begin tot het eind. Daarmee zal het verhaal dan ook afgelopen zijn. Wat ik wel wil bekijken of er een mogelijkheid is ergens op het platform wat foto's te kunnen schieten met een mooie achtergrond.

Link naar reactie
startbaan is 2000 meter. Zoals ik het nu zie zal het onder begeleiding van auto luchthaven een run zijn van het begin tot het eind. Daarmee zal het verhaal dan ook afgelopen zijn. Wat ik wel wil bekijken of er een mogelijkheid is ergens op het platform wat foto's te kunnen schieten met een mooie achtergrond.

Ik wil wel even een boeing 747 er uit trekken <_<

Link naar reactie
startbaan is 2000 meter. Zoals ik het nu zie zal het onder begeleiding van auto luchthaven een run zijn van het begin tot het eind. Daarmee zal het verhaal dan ook afgelopen zijn. Wat ik wel wil bekijken of er een mogelijkheid is ergens op het platform wat foto's te kunnen schieten met een mooie achtergrond.

En die foto's kunnen mooi op de topic :Pardon, is dat uw Z3 ? ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Dag Olaf,

Ik kan die dag. Dus ik ben van de partij.

Groet,

Simon

Link naar reactie

'tgaat weer gezellig worden!!!

Zouden we na afloop ter compensatie voor bewezen vriendendienst ook voor het buffet, een biertje en een kijkje in de verkeerstoren worden uitgenodigd?

Link naar reactie

Leuk die aanmeldingen. Biertje achteraf wordt wat moeilijk daar ik ook degene ben die de rest van de dag moet organiseren voor de jublaris. Kijkje op de toren moet te regelen zijn. en na het ritje even wat foto's met een leuk achtergrondje moet ook te doen zijn.

Link naar reactie
Leuk die aanmeldingen. Biertje achteraf wordt wat moeilijk daar ik ook degene ben die de rest van de dag moet organiseren voor de jublaris. Kijkje op de toren moet te regelen zijn. en na het ritje even wat foto's met een leuk achtergrondje moet ook te doen zijn.

Loopt vast wel een leuke stewardes rond die een biertje kan verzorgen :D

Link naar reactie
Leuk die aanmeldingen. Biertje achteraf wordt wat moeilijk daar ik ook degene ben die de rest van de dag moet organiseren voor de jublaris. Kijkje op de toren moet te regelen zijn. en na het ritje even wat foto's met een leuk achtergrondje moet ook te doen zijn.

Loopt vast wel een leuke stewardes rond die een biertje kan verzorgen :D

Moet je toch eerst een vluchtje boeken !? :D

010170114xp.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.