Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Nieuwjaarsreceptie zondag 22 januari 2017


BMW-Z-CSi

Nieuwjaarsreceptie 2017/Meet & Eat januari  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hieronder aan (meerdere keuzes mogelijk) welke datum het beste zou schikken.

    • Zondag 15 januari
    • Zondag 22 januari
    • Ik kan geen van beide dagen...

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Het jaar 2016 is bijna voorbij en 2017 willen we gezellig onder het genot van een hapje en drankje knallend gaan inluiden en wel op zondag 22 januari 2017

 

Vanaf 13.00u tot ca. 17.00u worden jullie verwacht en verwelkomd in Bosrestaurant Overberg aan de Dwarsweg 63 in Overberg, dezelfde locatie als in 2011. Mooi centraal gelegen in de bossen tussen Maarsbergen en Veenendaal en mét open haard!

 

Ontvangst vanaf 13.00u tot ca. 17.00u. 

 

We hebben besloten om deze keer aan jullie geen betalingen vooraf te vragen. Wij verzoeken jullie wel met klem bij definitieve aanmelding ook daadwerkelijk te komen. Niet dat wij op zeg 40 man rekenen en er komen er uiteindelijk maar 10. Uitzonderingen zijn er altijd, maar we rekenen op jullie medewerking!

 

Drankjes kunnen dmv munten worden afgerekend. Ze hanteren een vaste muntprijs van € 2,75 p/st, welke je daar ter plekke kunt aanschaffen en naderhand weer kunt inwisselen, mocht je wat overhouden. Voor een regelmatig (bitter)garnituur wordt gedurende de middag gezorgd! Kosten dus € 0,00, behalve dan wat je die dag zelf aan drank consumeert.

 

Voor de liefhebbers wordt vanaf ca. 17.30u een 3-gangen meerkeuze diner geserveerd. De keuzes zullen aan het einde van de middag worden opgenomen. De kosten hiervoor bedragen € 28,50 p/p, op de avond zelf af te rekenen bij het restaurant. Uiteraard vragen we wel om door te geven of jullie blijven eten, zodat we ook hiermee niet voor rare verrassingen komen te staan... 

 

Hieronder de lijst van aanmeldingen voor de 22e. Graag nog even doorgeven of jullie blijven eten, met hoeveel personen jullie komen en, indien jullie toch NIET komen, dit bijtijds te melden.

 

Tot de 22e januari!

 

Karin & Rob

 

1 - Y @Ka4

2 - Y @BMW-Z-CSi

1 - Y @Emi

2 - Y @Roodkapje

2 - Y @tne7laa 

2 - Y @Creed

2 - Y @maRRco

2 - Y @Olivier

2 - Y @Shoveltje

1 - Y @GuidoK

2 - Y @aad-z3

2 - Y @Z-ttree

 

21x Diner

 

1 - N @Ruud_19 (1 ovb)

2 - N @Flipje

1 - N @Individual

2 - N @Sjonnie Kroket

2 - N @Dakloozzz

1 - N @Zetter

1 - N @2.5si: (1 ovb).

2 - N @Nadia

2 - N @IvoZ3

2 - N @bmwz42,5i

1 - N @coot

1 - N @Bigpapa (ovb)

2 - N @Zero_Mass

2 - N @Lady & Co

 

21x Geen diner

 

 

@JoachimRaphael

@henny

@Blackwwz3

@rmassuger

@zzz-slider

@nickvankerkoerle

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi vastgeprikt en In de kijker dit topic

Nog een kleine aanvulling op de aankondigingstekst van Rob................ook als je niet hebt gereageerd via de poll, maar je wilt wel komen, dan kun je je in dit aanmeldtopic alsnog aanmelden!

Zeker voor de nieuwelingen een leuke meeting om de mensen achter al die forumnamen te leren kennen en ook voor ons de gelegenheid om met jou én je ZZZ(Z) kennis te maken:thumbs_up:

 

Tot de 22e januari :wave:

Link naar reactie

Datum is bekend hoorde ik, ga proberen mijn rijdienst vd hockeydames te verzetten! Wordt vervolgd.

 

@BMW-Z-CSi Het is al geregeld! Wij komen met tweeën borrelen maar kunnen helaas niet mee dineren.

aangepast door Flipje
Link naar reactie

Hoi, nog even een volledig duidelijke aanvulling: wij komen borrelen, 2 p Edwin en Nadia, geen diner :)

(PS: ligt het aan mij of zijn er een heleboel eerdere reacties verdwenen of zoooo???)

 

aangepast door Nadia
Link naar reactie
1 uur geleden, Nadia zei:

PS: ligt het aan mij of zijn er een heleboel eerdere reacties verdwenen of zoooo???)

Ik denk dat je de eerdere reacties in de poll=topic bedoelt? Die zie ik ook niet meer idd. Komt waarschijnlijk omdat Rob de poll heeft omgezet naar een inschrijftopic?

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.