Ga naar inhoud

Detailing clinic te Elst in Augustus


Aanbevolen berichten

Auto Detailing Elst wil voor ons een gratis clinic verzorgen.

Wat mogen we sowieso verwachten?

Het is mogelijk om kleine deukjes ter plaatse te laten restylen tegen een gereduceerde prijs.
Dit geld ook voor krassen, swirls en dergelijke.
Verder laten ze zien hoe je interieur en leder goed kunt onderhouden.
Problemen met de achterruitjes van de Z kunnen ze ter plaatse oplossen.
Net als het impregneren van de softtop.
Je leert hoe de lak in goede conditie kan blijven met de juiste producten.
Andere zaken in overleg.

Ze kunnen voor een speciale prijs een onderhoudspakket samen te stellen (waar je ook echt wat aan hebt) om je Z te wassen en te waxen.
Dit pakket bestaat uit professionele producten die ze zelf ook gebruiken en dus van top kwaliteit zijn. Denk aan een washmit, microvezeldoek, shampoo, wax of sealant, bandenglans en interieur cleaner in een auto was emmer.
Het pakket kan in overleg eventueel aangepast of aangevuld worden.
Ze zullen ook laten zien dat je met dit pakket je eigen auto er super uit kunt laten zien.

De clinic is gratis! Daarnaast is er eventueel koffie, fris en een broodje (tegen gebruikelijke prijzen).

In eerste instantie stond als datum 25 juli gepland maar helaas zijn er best veel mensen die dan niet kunnen. Om toch zoveel mogelijk mensen de kans te geven is met Auto Detailing Elst afgesproken dat we de datum verschuiven naar 22 augustus of ergens in de week er na. Al naar gelang de reistijd die sommigen hebben spreken we dan ook een tijd af van bijv. 9.00 uur of 9.30 uur en de afsluiting rond 16.30 uur.

Dus, voorkeur:

22 augustus (zaterdag)

26 augustus (woensdag)

28 augustus (vrijdag)

29 augustus (zaterdag)

aangepast door Partagas
Link naar reactie

In augustus komt me beter uit en het is praktisch mijn buurman dus vooralsnog doe ik mee.

Alleen denk ik wel dat je het het beste op een zaterdag kunt doen, dit i.v.m. de parkeerplek voor de deur die vrij beperkt is

en door de week gebruikt wordt door de bedrijven die er naast zitten.

Daarnaast komen er door de week de hele dag pakketdiensten langs, die de parkeerplek als doorgaande weg gebruiken.

aangepast door coot
Link naar reactie

@bojan - Chips, helemaal vergeten... dan zijn we gauw klaar natuurlijk en wordt het dus 22 augustus!

Geef a.u.b. aan of je die datum kan en of je mee wil doen. Het doel is om zo'n 10 tot 15 auto's bij elkaar te krijgen.

Link naar reactie
  • Administrator

Shit... kan geen van beide dagen :muur:

Ik zal ze eens vragen om commissie. Heb een vriend van mij er vorige week met een SL, Silver Spur en ML naar toe gestuurd. Ze hebben tot de kerst hun omzet al binnen :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Deelnemers 22 augustus:

Partagas

MarliesRoy

coot

.cornelis.

Flipje

hans1976

Eddo61

joostvdl

Guido

CorvH

De Beertjes (afgemeld)

Zetter's buurman

HAL2001

odaddyo

HOFFR02

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Lijkt me leuk, 22 augustus! Ik heb wel 1.15 reistijd dus ben benieuwd naar de begintijd! Lijkt me leuk om zon dual action machine te leren te gebruiken. Zo een van meguiars bijvoorbeeld, ik doe t nu altijd nog met de hand.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ja zet mij er maar bij, lijkt me leerzaam die clinic en het is denk ik erg leuk om een keer met zoveel z liefhebbers te zijn.

Link naar reactie

Ik wil hem even op OVB zetten. IK wil het wel meemaken, alleen ik heb zomer vakantie en vrouwen zijn onvoorspelbaar.

Ik heb het in de agenda gezet, maar je weet het nooit. Dus als er een plekje vrij is, graag.

Moet wel ff stukje rijden, maar dat is het wel waard hoop ik.

Nog iemand van deze kant, rijden we gezellig daar heen.

Geef wel ff adres door?

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.