Ga naar inhoud

Youngtimer verzekering


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Alweer vijf jaar geleden hadden we dit topic, dat sinds 2009 ook niet meer is bijgewerkt. Ondertussen beginnen de eerste Z4-tjes, waaronder de mijne, ook de voor een youngtimer verzekering magische leeftijdsgrens van tien jaar te passeren. Mijn huidige verzekering wordt in mei eventueel weer verlengd.

Daarom nu opnieuw de vraag: wie maakt er nu eigenlijk gebruik van een youngtimer verzekering, waar en hoe bevalt dat?

Link naar reactie

1/3 (de Daimler) van het wagenpark is ondergebracht bij http://www.be-insured.info/youngtimer-polis/

Taxatie is verplicht (kostte rond de E 250, als ik me niet vergis), maar daarna betaal ik dan ook een lachwekkend laag bedrag per jaar.

De Z3 en Jaguar hebben een youngtimerpolis bij Verzekeruzelf.nl; 't plan is om ook deze te laten taxeren en bij dezelfde mensen als de Daimler onder te brengen.

Link naar reactie

Ik ben ook verzekerd bij de NAVK net als Rob,

kosten per maand voor een All Risk verzekering € 35,10

Het is trouwens geen youngtimer verzekering, maar een "gewone"

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Huh? Waarom betaal jij zo weinig??? Ik zit op 80% no claim <_<

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ik sta officieel nog geen 25km bij jou vandaan ingeschreven vrind... :P

Die foto.... :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Hobbytimer verzekering.. taxatie verplicht en 3 jaar geldig.

all risk voor 30 euro p/m. 5000 km per jaar.

Alleen in de zomer maanden rijden en winterperiode moet ie geschorst en gestald in een garage staan.

Verzekerd bij www.deoldtimerverzekering.nl

Hoe bevalt het mij? Perfect!

Link naar reactie

Ik zoek ook nog steeds zoiets. Maar dan bij een verzekeraar die tot ongeveer 25000km per jaar wil verzekeren. Ik kan zoiets niet vinden en mijn verzekeraar accepteert geen taxatierapport. Alleen de dagwaarde die in de tabellen staat.

Link naar reactie

Ik heb ook bij Inshared gezeten, wat een ballenclub is dat zeg. :wacko:

Wat we niet gebruiken krijgt u terug zeggen ze,

Ik heb nooit een schade gehad, maar ook nooit wat terug gezien alleen maar premieverhoging.

Daarbij zijn ze telefonisch niet te bereiken,

dus moet je maar wachten tot je antwoord krijgt per mail met de vriendelijke groeten van iedereen bij Inshared

:gayfight:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, de tip van Pim (Be-Insured) is een goede voor de Z3-rijders, maar helaas (nog) niet voor de Z4-rijders: de Z4 staat niet in het boek de "Onschatbare Klassieker" van Jan Haakman en daarmee houdt het bij Be-Insured qua youngtimers op. Misschien ook niet zo gek voor een auto die nog tot en met 2008 is geproduceerd ...

@Rob: Bij sommige Youngtimer verzekeringen heb je wel een wezenlijk premievoordeel, maar kun je tot 20.000 km p/j rijden. Dat is voor mijn Z4 royaal voldoende.

@ Marco: ik wil al jaren minder Amsterdam en daar gaan we tussen nu en een paar jaar ook serieus werk van maken ...

Link naar reactie

En terecht, Amsterdam kost ons overige Nederlanders alleen maar geld en levert niets op. Aanpakken die westerlingen :sSW_saberfight:

Gelieve niet alle westerlingen en Amsterdam over een kam te scheren. In omgeving Rotterdam/Den Haag stellen we dat niet op prijs.

Overigens ook met mijn auto's voor weinig bij NAVK verzekerd, tot volle tevredenheid. Met name de vlotte communicatie is een verademing.

  • Like 1
Link naar reactie

Mijn auto is (net als mijn vorige) verzekerd als semi-klassieker op taxatiewaarde. (Via Advies Verzekerd bij Turien en Co)

Via Turien kan alleen via een tussenpersoon zie ik nu. Die heb ik net anderhalf jaar geleden de wacht aangezegd. Dat was, qua kosten, de bottleneck in mijn verzekeringspakket namelijk...

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Ik ben lid van de KNAC en heb daar ook mijn auto`s verzekerd: Porsche All Risk tegen taxatiewaarde ongeveer 55,-- per maand. Cooper S 3 jaar tegen aankoopwaarde ongeveer 38,-- per maand.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.