Ga naar inhoud

optimotor


z3 Rob

Aanbevolen berichten

En gij geleuft dat......fabeltjes.......en ik wil er geen ervaring mee hebben, allemaal gel$ l.......

Link naar reactie

Ik begrijp er alleen geen bal van, kan nergens vinden wat het nou precies is. En wat doe ik ermee. Drink je het op, gooi je het over je voorruit, gaat het bij je olie, gaat het bij de ruitenwisservloeistof, stop je het in de CD-wisselaar...

Wat een slechte website.

Link naar reactie

Hé Enzo, je moet wel goed lezen wat er staat, er staat volgens mij duidelijk " OptiMotor is een motorolie welke gebaseerd is op Nanotechnologie" houd volgens mij duidelijk in dat je het in de motor moet gooien gieten en wat het dan doet ????? :sCo_chinscratch: wie zal het zeggen, er zijn in het verleden al veel van dit soort toevoegingen geweest die allemaal de hemel beloven :nono: , niet dus, ben ook wel benieuwd of er iemand ervaring mee heeft.

Link naar reactie
  • Administrator

niet helemaal objectief

Dat lijkt mij nogal een understatement. Mijn god als die kwiebus een programma presenteert kan ie wel echt heel slecht verhullen waar zijn centen vandaan komen zeg ...

  • Like 2
Link naar reactie

Theo, het is wel erg onduidelijk... nanotechnologie betekent letterlijk: zeer kleine technologie. Haha dus het kan van alles betekenen die troep! Ik wil dat ze uitleggen wat ze in godsnaam geproduceerd hebben, zo kan ik ook wel eea verkopen...

Link naar reactie

Tja, dat is natuurlijk moeilijk uit te leggen "nanotechnologie betekent letterlijk: zeer kleine technologie." is dus veel te klein om te zien en dus niet waar te nemen en uit te leggen, blijft dus koffiedik kijken :lol:

Link naar reactie

Nano, is weer een nieuw woord, zo heb je al een Nano poetsbehandeling, Nano wasmiddel en nu stoppen ze ook Nanomannetjes in de motorolie, alles zal berusten op iets van teflon basis. het zal zeker iets bijdragen maar in honderste van procenten.

Kan je beter de oude vertrouwde slick 50 toevoegen aan de motorolie.

Link naar reactie

Kijk nou eens goed naar de kwaliteit en nietszeggendheid van de teksten (een motorolie welke ?????? is gebaseerd op....). Gewoon milieucrimineeltjes en niet eens van die slimme. De productkwaliteit zit in de telesale-hoek. En Tim Coronel...............tja. Als je zijn oordeel wilt geloven dan ben je wel erg ver heen....(sorry, just an opinion)

Link naar reactie
  • Administrator

ontzettend negatief gezeik ...

OptiMotor werkt.

Oh ja, Tim. Zo had ik er inderdaad nog niet naar gekeken. Maar na deze uitvoerige onderbouwing over waarom het werkt ben ik inderdaad alsnog om. :wacko: Dus .... Misschien wil je ook nog iets delen over wat het dan volgens jou doet en hoe dat is vastgesteld? Gewoon om de simpele onnozelaars (mezelf voorop) op dit forum een beetje op weg te helpen?

Link naar reactie

ik vind hem wel leuk, heeft voordelen om admin te zijn........ :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Link naar reactie

Oh ja, Tim. Zo had ik er inderdaad nog niet naar gekeken. Maar na deze uitvoerige onderbouwing over waarom het werkt ben ik inderdaad alsnog om. :wacko: Dus .... Misschien wil je ook nog iets delen over wat het dan volgens jou doet en hoe dat is vastgesteld? Gewoon om de simpele onnozelaars (mezelf voorop) op dit forum een beetje op weg te helpen?

Als de moderator dit toestaat, wil ik dit wel doen. Maar op veel fora wordt uitleg gezien als reclame en dat wordt er direct afgedonderd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.