Ga naar inhoud

Zwippet

Member
  • Items

    113
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

Zwippet's prestaties

2.0 member

2.0 member (3/12)

21

Reputatie

  1. Waar zet je dan een schroevendraaier oid tussen? Volgens video lijkt het dat je dat aan de bovenkant van knop doet maar daar is weinig ruimte om bij te komen.
  2. @patje007 Ik zit je post nog eens te lezen en lijkt alsof je zegt dat je alleen de knopjes zelf omhoog gewipt hebt zonder alles (middenconsole etc) los te halen. Klopt dat? Zou enorm qua werk schelen en paar minuten werk.
  3. Ziet er netjes uit! Wel iets kleurverschil lijkt maar zal waarschijnlijk komen omdat ze nieuw (schoon) zijn. ;-) Is het een beetje je toe doen het openen van het middenconsole? Ik heb een automaat en dat laten ze niet zien (alleen een foto) op video. Niet dat ik iets gelijk kapot trek. Ook accu los?
  4. Heeft iemand ervaring met het vervangen van de knoppen in het center paneel voor dak openen en parkeer sensor? Kan voor 280 euro een heel nieuwe paneel kopen maar vind dat best veel. Ik heb een YouTube video gezien waarin iemand dat zelf doet. het goedkoopste is via AliExpress: https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-BMW-e89-knoppen-dak.html?spm=a2g0o.productlist.search.0 nog best prijzig zo’n knopje maar ieder geval goedkoper. heeft iemand daar ervaring mee?
  5. Ben wel benieuwd nooit gezien. Houder voor het windscherm?
  6. Het bekende euvel dat er switches, draden, stekkers gebroken of stuk zijn. Bij ons soortgelijke problemen gehad en bedrading ea nagelopen door garage. Is altijd zoek werk voor garage.
  7. dat is op te lossen door de punten precies iets na een afslag te zetten waar je heen moet. Dan gaat hij pas berekenen als je de bocht om bent. Werkt prima als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.
  8. Hoi. Volgens mij heb je dan te veel route punten. Max 50 per bestand. Dus opknippen of minder punten.
  9. Geen idee maar lijkt me niet fijn al ik dat zo zie. Heb zoiets wel ooit eens gehad met een oude andere auto maar ging toen nog met draden. Misschien de sloten nalopen of er iets los of juist klem zit? Misschien bekabeling die niet goed contact maakt bij bijv. waar de deur schanierd. Succes.
  10. Jammer maar begrijpelijk.
  11. Ik heb de garage al eens gevraagd en waren bereid om eens een keer te meten voor mij. Bijv. na starten, dak-op-dicht, .. Zal er nog eens over denken. Nu gebruiken we natuurlijk in de winter juist de stoelverwarming en staande lichten altijd aan met rijden. Dus erg veel bijladen doet hij dan ook niet lijkt mij met van die winterritjes...
  12. Kan handig zijn zo'n Blue Smart lader. Ander vraagje. Heb gister maar even de lader aan de auto gehangen. Mijn lader geeft nu 3,8 Ampere en het duurt ontzettend lang voordat deze bijv. van 60 naar 100% gaat. In de ochtend erop gezet en laat in de avond er af. Vraag is: kan ik zomaar een zwaardere lader er aan hangen en gaat het dan in bijv. een paar uur? Of is dat weer slecht voor de accu? Ik zie op de site van Victron Blue Smart bijv. eentje staan van 25 Ampere....
  13. Ja. Plus zit onder rood kapje wat je eraf schuift. De min is ergens op het chassis.
  14. Ik gebruik altijd de punten onder de motorkap. Is mij ook ooit uitgelegd dat het niet de bedoeling is om het direct op de accu te doen. Maar niemand weet het zeker volgens mij. ik gebruik af en toe vooral in de wintermaanden een simpele acculader om de accu op peil te houden want als de auto een paar weken stil staat dan loopt deze echt naar beneden. Ik heb daar al eens een accu mee verkloot door dat ik vaker de melding kreeg van hoge accu ontlading. Ik heb dan ook van CTEK een Battery sense gekocht die je simpel met Bluetooth kan uitlezen op afstand. De sensor verbind je simpel op de polen van de accu. Dan kan ik zien of de accu bijgeladen moet worden met de druppellader. Grote vraag waarom de E89 van ons zo snel leeg raakt. Ritjes van half uur heen en half uur terug van/naar werk is bij lange na niet genoeg. bijgevoegd foto van de App. heb overigens wel eens met de garage over een laadpunt ergens anders in de auto gesproken. Bijv kofferbak voor makkelijk aansluiten maar vind dat wel veel moeite. Nu af en toe maar met open motorkap laden.
  15. Zie dat niemand nog gereageerd heeft. Is het echt een fluit toon of meer een zeurende toon? Wij hebben nl bij onze E89 bijna altijd een zeurende toon. Soms niet. Heb mij laten vertellen (maar twijfel aan het antwoord) dat het de brandstof pomp kan zijn. Die moet dan wel ergens onder de auto zitten want daar komt het bij ons vandaan. Het antwoord helpt je misschien niets. Dus hoop dat iemand anders iets zinnigs kan zeggen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.