Ga naar inhoud

Wie heeft er een mooie radio voor een Z3?


Teun

Aanbevolen berichten

Weet iemand een adresje waar ik Clarion autoradio's in actie kan zien? De dealerlijst op de site van Clarion staat vol met bedrijven die niet meer bestaan of niets in voorraad hebben. Clarion reageert zelf ook niet. 

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Bij http://www.car-products.nl/ hebben ze e.e.a. Heb ik min audio ook vandaan. Wellicht even bellen/mailen of ze die fz102e ook willen bestellen?

 

en ook http://www.carfantasy.nl 2km verderop heeft aardig wat op de site staan. Geen idee wat daarvan op voorraad is?

 

en de laatste, in nijmegen: http://www.tunnel.nl

 

aangepast door vester86
Link naar reactie

Ik heb er zoveel mogelijk bekeken en gekozen voor de Alpine. Dat is dan meteen wel het enige merk dat ik niet in levende lijve kon zien dus het blijft een gok. Ik was op grond van de tecnische capaciteiten erg gecharmeerd van JVC maar mijn hemel wat zijn die lelijk en opzichtig. Bovendien voelden de knopjes heel goedkoop aan. Ik hoop dat de Alpine gaat bevallen. 

Oh ja, een radio die echt aan al mijn eisen voldoet, blijkt helaas niet te bestaan....

Link naar reactie

193bt. Heb hem net uitgepakt, blijkt 1 van de knoppen blauw te zijn. Zo suf. Je kunt het hele display amber maken maar als je hem uitzet is 1 van de knoppen ineens blauw. Waarom kun je dan alles aanpassen? Nou ja, ik ga hem gewoon inbouwen morgen want ik heb geen zin meer om verder te zoeken. 

Link naar reactie

Ding is qua geluid in ieder geval stukken beter/uitegbreider in te stellen dan mijn oude 235bt. Jammer van die ene blauwe knop maar dat is een alpine-dingetje denk ik, had ik eerder al gezegd. 

 

Ik ben heel benieuwd hoe die je bevalt, de 235beviel me qua klank in ieder geval uitstekend!

Link naar reactie

Volgens mij is het net iets anders dan bij jouw 235bt. De knop verandert (als het goed is) wel van kleur als de radio aanstaat. En dat is dan een kleur die je zelf kunt instellen. Ook het display is helemaal zelf in te stellen. M.a.w.: als hij aanstaat zou alles amber moeten zijn. Als hij uitstaat heeft 1 knop een blauw randje. Morgen ga ik hem proberen in te bouwen en dan weet ik meer.

Link naar reactie

Radio zit er in. Was al met al best makkelijk. Ben erg tevreden over de kleur van de letters/cijfers op het display. Ik heb nog niet helemaal 100 procent de goede kleur maar in het echt is het veel beter dan op de foto. Je kunt de kleuren stapsgewijs aanpassen dus ik moet er even wat tijd in steken. Het geluid is echt goed. Ik stel geen grote eisen aan het geluid van een radio in een cabrio maar dit is echt beter dan de BMW-radio. Deze kan trouwens ook een telefoon laden als hij uit staat. Ook fijn. Ik krijg alleen de klok niet in 24 uurs notatie en ik kan dat ook niet vinden in de gebruiksaanwijzing.  Op e foto's is goed te zien dat de vierkante knop links blauw is als hij uitstaat. Ik blijf het raar vinden dat je een radio ontwerpt en van de daken schreeuwt dat hij elke kleur op de display kan maken en er dan vervolgens een blauwe knop inzet. Maar goed, als hij aanstaat is de knop ook amber.

 

 

Radio uit_klein.jpg

Radio aan_klein.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

:thumbup:

 

Dat van die blauwe knop was bij mij net zo. Geluidskwaliteit is , uiteraard, prima, het is een alpine natuurlijk ;)  en bij de jouwe nog een stuk gedetailleerder in te stellen dan de mijne.

veel plezier ervan!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.