Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ter verlevendiging :D van de discussie:

"Hallo

der Endschalldämpfer ist heute angekommen. Wir können einen termin für

den Einbau absprechen.

--

Mit freundlichen Grüßen

Oliver van der Wal

Sport Wheels GmbH & Co. KG "

Iemand van jullie ook al zo'n bericht gehad? Of zou het door de Standard-Dimensionen 2x60mm :rolleyes: komen?

Natuurlijk blijf ik de voorkeur geven aan een genoeglijke B) groepsafspraak in Keulen. Ik hoor graag of jullie al iets naders van Oliver vernomen hebben.

Michiel.

Link naar reactie
Ter verlevendiging :D van de discussie:

"Hallo

der Endschalldämpfer ist heute angekommen. Wir können einen termin für

den Einbau absprechen.

--

Mit freundlichen Grüßen

Oliver van der Wal

Sport Wheels GmbH & Co. KG "

Iemand van jullie ook al zo'n bericht gehad? Of zou het door de Standard-Dimensionen 2x60mm :rolleyes: komen?

Natuurlijk blijf ik de voorkeur geven aan een genoeglijke :D groepsafspraak in Keulen. Ik hoor graag of jullie al iets naders van Oliver vernomen hebben.

Michiel.

Michiel gefeliciteerd hoop voor je dat het een 2x60 is eerder werd er genoemd de rest word in 76 geleverd B)

ik heb nog niks gehoord was het post of Email??

Link naar reactie

Ik heb nog wel wat "leuke" berichten:

Hans: Z3 2,0/2,8l 2x76mm Hartverchromt, Heckschürze muss angepasst werden

Dylotic: Z3M 3,2l 4x76mm Hartverchromt, passt OHNE ausschneiden

Superduper: Z3 2,2/2,0 4x70mm, kann aus technischen Gründen bei Eisenmann nicht in 76mm gebaut werden. Heckschürze muss ausgeschnitten werden.

Ivo: Z3M 3,2l 4x76mm Hartverchromt, passt OHNE ausschneiden

Michiel: Z3 2,0/2,8l 2x70mm Hartverchromt, 2x60mm ist nicht mehr lieferbar.

von den letzten Beiden fehlt mir noch die Anzahlung. Ich darf ohne Anzahlung leider nicht bestellen. Das ist die Anweisung von meinem Chef.

Dus Huub en Ivodl: hebben jullie nog niet betaald :rolleyes:

Link naar reactie

GVD das mooi K :rolleyes: T heb hier de betaalopdracht van de bank op 30/12/04 staan en bij het nakijken van de afschriften staat er geen afschrijving bij B) :D

ga morgen gelijk verhaal halen bij de bank

Link naar reactie
GVD das mooi K :rolleyes: T heb hier de betaalopdracht van de bank op 30/12/04 staan en bij het nakijken van de afschriften staat er geen afschrijving bij B) :D

ga morgen gelijk verhaal halen bij de bank

let op dat verkeerde IBAN nummer Huub, dat nekte mij ook, weet je nog!

Link naar reactie
Niet om het een of ander, maar nu staat er nog steeds / weer 2.0/2.2 achter mijn naam.. Ik weet niet of de 3.0 l een ander systeem heeft maar het klopt in ieder geval niet.

'k zou het ff navragen of het wel klopt als'k jou was :rolleyes:

Link naar reactie
GVD das mooi K :rolleyes: T  heb hier de betaalopdracht van de bank op 30/12/04 staan en bij het nakijken van de afschriften staat er geen afschrijving bij B)  :D

ga morgen gelijk verhaal halen bij de bank

let op dat verkeerde IBAN nummer Huub, dat nekte mij ook, weet je nog!

Weet ik nog en heb het toen telefonisch geregeld en zij zeiden dat ze de fout al ontdekt hadden,niet dus duurt het nog langer voordat ik er Eisenmann eronder heb

Link naar reactie
GVD das mooi K :D T  heb hier de betaalopdracht van de bank op 30/12/04 staan en bij het nakijken van de afschriften staat er geen afschrijving bij B)  B)

ga morgen gelijk verhaal halen bij de bank

let op dat verkeerde IBAN nummer Huub, dat nekte mij ook, weet je nog!

Weet ik nog en heb het toen telefonisch geregeld en zij zeiden dat ze de fout al ontdekt hadden,niet dus duurt het nog langer voordat ik er Eisenmann eronder heb

Ik zou nog even eerst vragen wat je precies krijgt, voordat je iets betaald !! Weet je dat in ieder geval zeker.

Link naar reactie
Ivo, zou jij als vertegenwoordiger en Duitsbabbelaar dit duidelijk kunnen krijgen van Oliver?

- Welke typen zijn nu 76 en welke 70 mm? Waarom wordt er wel mee geadverteerd en hoor je dat pas achteraf?

- Liggen de prijzen voor de 70mm nog anders?

- Voor welke typen moet de bumper worden aangepast (het originele gat)?

ik heb deze en nog wat meer vragen gesteld :D

Al wat meer gehoord Ivo?

Link naar reactie

Kan maandag pas aktie ondernemen de bank was niet open en net contact met Sportwheels gehad maar Oliver was niet aanwezig en maandag weer bereikbaar.

Ik hou nu maar op met balen want kan nu toch niks meer doen :D

Link naar reactie

mensen, we kunnen een afspraak gaan plannen:

De volgende uitlaten zijn binnen;

  • Dylotic
  • SuperDuper
  • Ivo
  • Michiel (dat klopt toch he, Michiel?)

Nog niet betaald;

  • Ivodl (via email gecontacteerd, is erg stil de laatste tijd)
  • Huub (Reinata heeft haar charmes gebruikt)

Neem ik zelf mee ter aflevering;

  • Hybride

Wat dachten we van zaterdag 19 februari?

Als het nu erg veel organisatie vergt, kunnen we misschien beter in 2 groepen gaan. Dat is niet zo gezellig, maar wel makkelijker af te spreken denk ik.

De eerste groep zou dan natuurlijk al vanaf nu kunnen.

Of gaan we allemaal een eigen afspraak maken?

Link naar reactie

Ik zie ook het probleem niet zo. Wel moest ik bij mij andere rubbers toepassen. Anders had ie ook nooit gepast. Nieuwe rubers waren zo'n 4 á 5 cm langer :ok: Maar toch hangt hij er niet scheef onder ofzo.

laat jij hem ook bij sportwheels monteren hybride? Die zullen het heus wel passend maken, liefst zonder te zagen natuurlijk.

Ps: Heb even zitten rekenen

orgineel = 2x60mm(???) = in totaal 120 mm doorsnede

eisenmann = 2x76 = in totaal 154mm doorsnede

verschil = 3,4 cm meer, das best veel, 1,7 cm per kant, kijk dan nog eens hoeveel ruimte je aan weerszijde overhoud. :D Owja, en denk eraan, die sportuitlaat wordt echt gloeiend, en die spoiler is van simpel plastic. Genoeg afstand houden dus.

Link naar reactie

Hallo hallo hallo!

De laatste tijd ging werk even voor (en een stukje privè wat zelfs de Z3 overtreft :ok: ), ik zag zojuist dat er weer euro's binnen waren dus het word vanavond nog over gemaakt.

Sorry voor de vertraging Ivo, maar als ambtenaar zijnde is hard werken even wennen :D

De datum is overigens prima!

Link naar reactie
laat jij hem ook bij sportwheels monteren hybride? Die zullen het heus wel passend maken, liefst zonder te zagen natuurlijk.

Ps: Heb even zitten rekenen

orgineel = 2x60mm(???) = in totaal 120 mm doorsnede

eisenmann = 2x76 = in totaal 154mm doorsnede

verschil = 3,4 cm meer, das best veel, 1,7 cm per kant, kijk dan nog eens hoeveel ruimte je aan weerszijde overhoud.  :D Owja, en denk eraan, die sportuitlaat wordt echt gloeiend, en die spoiler is van simpel plastic. Genoeg afstand houden dus.

Nee, Ivo neemt hem mee voor me (Bedankt Ivo! :D ) Toevallig woon ik vlak bij Ivo in de buurt.

Het monteren doe ik zelf.

Kwestie van pijp doorzagen en nieuwe demper erover schuiven. Dan hopen dat de rubbers passen.

Wat betreft de afmetingen; volgens mijn berekening houd ik aan weerszijden 11 mm over. Dit moet genoeg zijn. Ik snap echt niet waarom ik het zou moeten aanpassen :ok:

Link naar reactie
laat jij hem ook bij sportwheels monteren hybride? Die zullen het heus wel passend maken, liefst zonder te zagen natuurlijk.

Ps: Heb even zitten rekenen

orgineel = 2x60mm(???) = in totaal 120 mm doorsnede

eisenmann = 2x76 = in totaal 154mm doorsnede

verschil = 3,4 cm meer, das best veel, 1,7 cm per kant, kijk dan nog eens hoeveel ruimte je aan weerszijde overhoud.  :D Owja, en denk eraan, die sportuitlaat wordt echt gloeiend, en die spoiler is van simpel plastic. Genoeg afstand houden dus.

Nee, Ivo neemt hem mee voor me (Bedankt Ivo! :D ) Toevallig woon ik vlak bij Ivo in de buurt.

Het monteren doe ik zelf.

Kwestie van pijp doorzagen en nieuwe demper erover schuiven. Dan hopen dat de rubbers passen.

Wat betreft de afmetingen; volgens mijn berekening houd ik aan weerszijden 11 mm over. Dit moet genoeg zijn. Ik snap echt niet waarom ik het zou moeten aanpassen :ok:

euh, nog een zeeuw..

Btw, Ivo hoe ga jij dat ding in je z3 proppen?

Link naar reactie

MMMM, oude uitlaat was al behoorlijk aan het roesten. Ga ik dus weggooien. Wat gaan jullie er nog mee doen?

De doos (4x76mm) was (naar schatting):

lengte: 1,5m

breedte: 30 cm

hoogte: 1m

Voor het geval dat weet je :ok:

@ Hans: Koop meteen wat montage pasta (firegum). Omdat de oude pijp wat kleiner in diameter is (door de weggeschuurde roest) houd je een speling tussen de twee pijpen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.