Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Ik heb net even contact gehad met die Oliver van Sportwheels, en het blijkt dat nu toch de 76mm niet te leveren is. :P

Ik vind toch dat ze dit eerder duidelijk hadden moeten maken; ik had dan waarschijnlijk een andere keus gemaakt in eindstukken. Nu zijn ze besteld en is er al een aanbetaling gedaan terwijl ze het bestelde niet kunnen leveren.

Hoe denken jullie erover?

Link naar reactie
Ik heb net even contact gehad met die Oliver van Sportwheels, en het blijkt dat nu toch de 76mm niet te leveren is. :angry:

Ik vind toch dat ze dit eerder duidelijk hadden moeten maken; ik had dan waarschijnlijk een andere keus gemaakt in eindstukken. Nu zijn ze besteld en is er al een aanbetaling gedaan terwijl ze het bestelde niet kunnen leveren.

Hoe denken jullie erover?

70 mm is NIET acceptabel wat mij betreft. Ik heb er erg de nadruk opgelegd dat 76 mm belangrijk was etc. Indien ze deze niet kunnen leveren, trek ik mijn bestelling in. Dat is wel vreemd, want ze hadden er 1 op Ebay staan (voor een :P )

Link naar reactie
Ik heb net even contact gehad met die Oliver van Sportwheels, en het blijkt dat nu toch de 76mm niet te leveren is. :D

Ik vind toch dat ze dit eerder duidelijk hadden moeten maken; ik had dan waarschijnlijk een andere keus gemaakt in eindstukken. Nu zijn ze besteld en is er al een aanbetaling gedaan terwijl ze het bestelde niet kunnen leveren.

Hoe denken jullie erover?

70 mm is NIET acceptabel wat mij betreft. Ik heb er erg de nadruk opgelegd dat 76 mm belangrijk was etc. Indien ze deze niet kunnen leveren, trek ik mijn bestelling in. Dat is wel vreemd, want ze hadden er 1 op Ebay staan (voor een :P )

Ik vind het een essentieel verschil wat ze wel eens beter hadden mogen aankondigen.

Misschien dat het per type verschilt ( :angry: zijn twee aparte potten). Mijn vraag was naar aanleiding van Sledgehammer's post die ook een 70mm had gekregen terwijl hij een 76 had besteld.

Link naar reactie
nur die 4-Rohr Anlage für 2,2/3,0l Z3 kann in 76mm nicht gebaut werden. Alle anderen Anlagen kommen in 76mm!!!

Dus het is zoals Sledgehammer het heeft geleverd gekregen. :angry:

Laten we nu niet allemaal tegelijk Sport-Wheels afbranden. :(

Volgens mij ben jij (SuperDuper) de enige die 70 ipv 76 mm gaat krijgen?

Link naar reactie
nur die 4-Rohr Anlage für 2,2/3,0l Z3 kann in 76mm nicht gebaut werden. Alle anderen Anlagen kommen in 76mm!!!

Dus het is zoals Sledgehammer het heeft geleverd gekregen. :angry:

Laten we nu niet allemaal tegelijk Sport-Wheels afbranden. -_-

Volgens mij ben jij (SuperDuper) de enige die 70 ipv 76 mm gaat krijgen?

Heb ik weer natuurlijk :( Krijg ik kleinere pijpjes dan die er nu op zitten :(

Ik ga nog eens verzinnen of ik dat wel wil:

Pro: 4 pijpjes + sound + matriaal

Con: kleinere pijpjes + zaagwerk + kosten

Maar ik blijf erbij dat ie dit had moeten zeggen tijdens de bestelfase.

Hoe zit dat met die van jou Huub? Jij had toch ook 4x ??mm zonder een :m: te bezittten?

Link naar reactie

OP de factuur staat duidenlijk 76mm dus ik neem aan dat ze dat leveren anders

houden hun zich niet aan de afspraak. Ik neem wel een schuifmaat mee :angry:

Maar ik vraag me af of 6mm een duidenlijk zichtbaar verschil is.

Link naar reactie

Ja dylotic, je denkt van niet maar ik heb eens een tekening gemaakt met beide maten, en reken maar dat je dat ziet. Schuifmaat was trouwens het eerste dat ik ook deed :m:

Het zit hem in die rare eindstukjes. Omdat ze bij een :angry: Apart gelast zijn, en bij mijne 2 aan elkaar, halen ze dat niet om van 76mm naar binnen te gaan. Krijg je vreemde vervormingen in de pijp. Dat is mijn idee. Trouwens pierre heeft toch ook 76mm? Dus :( heeft weinig te vrezen, net zoals de mensen met een enkele pot.

Link naar reactie
nur die 4-Rohr Anlage für 2,2/3,0l Z3 kann in 76mm nicht gebaut werden. Alle anderen Anlagen kommen in 76mm!!!

Dus het is zoals Sledgehammer het heeft geleverd gekregen. :angry:

Laten we nu niet allemaal tegelijk Sport-Wheels afbranden. -_-

Volgens mij ben jij (SuperDuper) de enige die 70 ipv 76 mm gaat krijgen?

Heb ik weer natuurlijk :( Krijg ik kleinere pijpjes dan die er nu op zitten :(

Ik ga nog eens verzinnen of ik dat wel wil:

Pro: 4 pijpjes + sound + matriaal

Con: kleinere pijpjes + zaagwerk + kosten

Maar ik blijf erbij dat ie dit had moeten zeggen tijdens de bestelfase.

Hoe zit dat met die van jou Huub? Jij had toch ook 4x ??mm zonder een :m: te bezittten?

Ik heb 4x76 besteld en dat staat ook op de factuur zou hij bedoelen dat het voor de 2.2 en 3.0 niet leverbaar is of vanaf 2.2 tot 3.0 liter.???Omdat Ivo schrijft dat Superduper alleen de dupe is??Als dat 4x70 ook voor mij geld ben ik dus ook gedupeerd :(

word vervolgd...

Link naar reactie

Sportwheels adverteerd wel met de 4x76

Sie kaufen einen

Eisenmann Endschalldämpfer

BMW Z3 2,2ltr - 3,0ltr mit 4x70mm Endrohren.

Inkl. zwei Jahre Garantie und Eisenmann Tüv Teilegutachten.

* Gestallten Sie Ihre Auspuffanlage nach Ihren Wünschen z.B. andere Endrohrvarianten auf Anfrage.(70mm, 76mm, 83mm oder flachoval)

* Wir können Ihnen auch eine Sport Wheels Ausführung liefern. Diese Anlage wird exklusiv von Eisenmann für uns gefertigt.

* In der Sport Wheels Ausführung können Sie zwischen zwei Soundstufen wählen. Sound oder Supersound.

* Die Sport Wheels Ausführung erhalten Sie ohne Aufpreis und immer mit hartverchromten Endrohren, inkl. eigenem Tüv Gutachten.

Durch die individuelle Anfertigung kann es zu Lieferzeiten von bis zu 18 Werktagen kommen.

Link naar reactie

Ivo, zou jij als vertegenwoordiger en Duitsbabbelaar dit duidelijk kunnen krijgen van Oliver?

- Welke typen zijn nu 76 en welke 70 mm? Waarom wordt er wel mee geadverteerd en hoor je dat pas achteraf?

- Liggen de prijzen voor de 70mm nog anders?

- Voor welke typen moet de bumper worden aangepast (het originele gat)?

Link naar reactie
Ivo, zou jij als vertegenwoordiger en Duitsbabbelaar dit duidelijk kunnen krijgen van Oliver?

- Welke typen zijn nu 76 en welke 70 mm? Waarom wordt er wel mee geadverteerd en hoor je dat pas achteraf?

- Liggen de prijzen voor de 70mm nog anders?

- Voor welke typen moet de bumper worden aangepast (het originele gat)?

ik heb deze en nog wat meer vragen gesteld :angry:

Link naar reactie
Sportwheels adverteerd wel met de 4x76

Sie kaufen einen

Eisenmann Endschalldämpfer

BMW Z3 2,2ltr - 3,0ltr mit 4x70mm Endrohren.

Inkl. zwei Jahre Garantie und Eisenmann Tüv Teilegutachten.

* Gestallten Sie Ihre Auspuffanlage nach Ihren Wünschen z.B. andere Endrohrvarianten auf Anfrage.(70mm, 76mm, 83mm oder flachoval)

* Wir können Ihnen auch eine Sport Wheels Ausführung liefern. Diese Anlage wird exklusiv von Eisenmann für uns gefertigt.

* In der Sport Wheels Ausführung können Sie zwischen zwei Soundstufen wählen. Sound oder Supersound.

* Die Sport Wheels Ausführung erhalten Sie ohne Aufpreis und immer mit hartverchromten Endrohren, inkl. eigenem Tüv Gutachten.

Durch die individuelle Anfertigung kann es zu Lieferzeiten von bis zu 18 Werktagen kommen.

Kun je mij de url even doorgeven Huub. Ik vind hem niet zo 123...

Link naar reactie
Sportwheels adverteerd wel met de 4x76

Sie kaufen einen

Eisenmann Endschalldämpfer

BMW Z3 2,2ltr - 3,0ltr mit 4x70mm Endrohren.

Inkl. zwei Jahre Garantie und Eisenmann Tüv Teilegutachten.

    * Gestallten Sie Ihre Auspuffanlage nach Ihren Wünschen z.B. andere Endrohrvarianten auf Anfrage.(70mm, 76mm, 83mm oder flachoval)

    * Wir können Ihnen auch eine Sport Wheels Ausführung liefern. Diese Anlage wird exklusiv von Eisenmann für uns gefertigt.

    * In der Sport Wheels Ausführung können Sie zwischen zwei Soundstufen wählen. Sound oder Supersound.

    * Die Sport Wheels Ausführung erhalten Sie ohne Aufpreis und immer mit hartverchromten Endrohren, inkl. eigenem Tüv Gutachten.

Durch die individuelle Anfertigung kann es zu Lieferzeiten von bis zu 18 Werktagen kommen.

Kun je mij de url even doorgeven Huub. Ik vind hem niet zo 123...

Kan de advertentie ook niet meer op Ebay vinden,stond bij Eisenmann,vreemd!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.