Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten besteltopic


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ivo,

bedank voor de herrinering die je gestuurd hebt.

Ik heb zojuist gemaild en CC naar je toegestuurd!

Gezien & bedankt <_<

Ze wilden nog voor de Kerst bestellen, vandaar. En het lijkt me leuk samen naar Keulen te gaan :angry:

Link naar reactie
Ik heb inmiddels een factuur binnen op eigen verzoek, en nu ook een verzoek van hun voor een aanbetaling van € 200,- voordat tot bestelling wordt overgegaan.

Hebben jullie dan ook gehad? Ik neem aan dat het vertrouwd is gezien de goede verhalen over Sportwheels.

Heb ik toen ook gehad, is echt vertrouwd, je hebt immers ook een factuurtje hiervoor. Overmaken via internetbankieren, betalen buitenland met behulp van de IBANkode!!

groetjes en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Heb ook een aanbetaling gekregen en moet weer naar de bank heb nu ervaring met de IBAN en BIC Angeleyes en Airbox en nu dan de Eisenmann :lmao:

Huub

Link naar reactie

hmmm, ik heb ook die mail van Sport-wheels.

Volgens mijn Rabo pakket klopt echter hun IBAN nummer niet :(

En als ik het "conventioneel" doe, klopt het SWIFT nummer niet (want dat zal wel een BIC nummer zijn) :blink:

Iemand tips?

(ik heb ze ook al gemaild natuurlijk)

Link naar reactie
Ben nog niet verder dan dat ik bij de Postbank een setje internationale overschrijvinsformulieren heb aangevraagd... :blink: ...

Michiel.

en dat in 2005 :D

Maarru: het IBAN nummer wat ik gekregen heb klopte inderdaad niet (2-tje teveel) :(

Het goede moet zijn;

IBAN: DE72 3825 0110 0002 7054 08

SWIFT-BIC: WELADED1EUS

:)

en het geld is unterwegs :D

Link naar reactie

Even gemaild voor de zekerheid!

Sind Sie sicher, daß die Informationen korrekt sind?

Andere sagen, daß es auf diese Weise sein würde:

IBAN: DE72 3825 0110 0002 7054 08

SWIFT-BIC: WELADED1EUS

Hallo,

bitte überweisen Sie eine Anzahlung von 200,00 auf unser Konto. Nach Eingang werden wir die Auspuffanlage bestellen und für Sie fertigen lassen.

--

Mit freundlichen Grüßen

Oliver van der Wal

Sport Wheels GmbH & Co. KG

Sport-Wheels                     Montag bis Freitag von

Daimler Str. 33                  9:00 Uhr bis 17:00 Uhr

50354 Hürth / Köln               Tel.: 02233 / 39 77 11

http://www.Sport-Wheels.de       Fax: 02233 / 39 77 13

KSK Euskirchen, BLZ 38250110, Kto. 2705408

IBAN: DE72 3825 0110 0002 27054 08

SWIFT-BIC: WELDED1EUS

Btw, ik heb ook postbank! Als je het volledige pakket hebt (Icl. belleggen etc.)

kun je ook internationaal overmaken met iban/bic via girotel.

Pierre heb ook maar een auto(uitgaven zijn dus niet te verdelen) en dit zijn de laatste uitgaven voor dit jaar :(

Huub

Dat geloof ik graag , mischien kan dit toch nog op een ander motto verschreven

worden? :blink:

Link naar reactie

Helaas, ik heb (weliswaar al heel lang, maar toch) een beperkte :( Girotel en daarmee kan ik kennelijk niet naar het buitenland overmaken. Heb overigens ook nog ABN.AMRO-internetbankieren en heb eigenlijk helemaal niet gekeken of het daar wel mee kan :blink: . Zal ik straks nog eens even proberen uit te zoeken.

Michiel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.