Ga naar inhoud

Wat zou een mooie opvolger zijn?


Hans

Aanbevolen berichten

Kan wat mij betreft niet aan de BMW ;) tippen :D

Honda DOHC (Drehzahl Orgie Honda Civic), oftewel enorm veel toeren, power bovenin en niet onderin, viercilinder stofzuigersound :D

Schijnt wel goed te gaan op het circuit deze spleetoogmachine B)

Ergo: M coupe houden en goed bewaren/verzorgen.

Je kunt eventueel proberen een van de laatste S54 te krijgen, maar dan wel met BMW garantie vanwege de motor :rolleyes:

Eventueel een beetje individualiseren :D

Als ik zie wat nu al een mooie M3 e30 moet kosten dan zullen de :D 's hun waarde en exclusiviteit wel behouden.

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit is ook een QPE

heftig mooi, subtiele G power spoilers (met name diffusor onderop de achterbumper heeft stijl) en een V8 erin ;)

Ben trouwens benieuwd of je die makkelijk door de RDW keuring krijgt :rolleyes:

Link naar reactie
Nu we het toch al over een Honda hadden: wat te denken van een NSX? Prijzen lijken me aardig stabiel, betrouwbaar, zeldzaam, supercarfeeling.......hmmmm

Grtz, Marc

Hmm, is die niet een beetje te ouderwets aan het worden :rolleyes:

Link naar reactie
Hmm, is die niet een beetje te ouderwets aan het worden

Tja hij is nog steeds (licht gewijzigd) in productie, hoor. Tja qua techniek (alu body, alu wielophanging) misschien nog wel moderner dan een Z. In ieder geval is de build quality beter dan een Z3 (maar ja, da's al snel..... :rolleyes: )

Link naar reactie
Zijn dat die aan elkaar geplakte VW blokken in een dik 2 ton wegende Benny?

heb hem vandaag live mogen bewonderen bij een klant B) 2300 kg. neem 4 dikkerds en flink wat bagage mee en je kan je grootrijbewijs halen. nee dan deze... ^_^ ook VW.

17.jpg

Link naar reactie
Höchstgeschwindigkeit 406 km/h

0 - 300 km/h unter 14,0 Sekunden

:)

en dan te bedenken dat ze eerst ook een 18 cilinder gebouwd en getest hebben ^_^ Maar dat gaf wat teveel probleempjes. Die specificaties staan leuk maar beweerde ferrari ooit niet met de enzo de snelste auto te hebben gebouwd, en bleek toen niet dat hij het bij lange na niet tegen de mclaren f1 redde? afwachten maar.

Link naar reactie
nee dan deze...  :blink: ook VW.

05.jpg

Tja, Bugatti Veyron, ook VW, maar die kont heeft wel wat van mijn 2.8 ;)

alleen voor dat spoilertje moet je denk ik meer betalen dan voor je hele z3 ;)

Link naar reactie
Zijn dat die aan elkaar geplakte VW blokken in een dik 2 ton wegende Benny?

Die kun je ook in een Nederlandse auto krijgen:

Called the C12 Spyder, the new prototype is the first Spyker to be powered by Volkswagen's 6.0-litre W12 engine. Yet it weighs a mere 1400kg.

Link naar reactie
qua prijs/prestatie/exclusiviteit, ook met het oog op onderhoudskosten

Als je er nog 'comfort' aan toevoegt, ben ik het wel met je eens. Anders zou je voor tussen 10 en 20 mille ook best een Lotus 7 replica kunnen kopen (Westfield, Robin Hood, of misschien een oude Caterham of Donkervoort?). Goeie prestaties, heel exclusief, maar niet echt comfortabel (zeker niet in de winter!). :D

Link naar reactie

Donkervoort is nog een beetje auto, die anderen zijn echte kitkars. Heb je wel prijs maar geen kwaliteit :D

De Donkervoort noem ik nu echt een auto voor erbij, ben je een echte diehard als je daar de winter mee doorrijdt, weet trouwens niet of die onderhoudskosten zo meevallen, Donkervoort kent zijn prijzen wel :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.