Ga naar inhoud

Verlagen


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De mijne is ook lekker laag, ik heb al wel een paar klappers gemaakt met gaten in de weg enz. en mijn oprit is moeilijk er zit een stopblok voor mijn inrijpoort en daar kan ik soms nauwelijks overheen, nu hebben ze het asfalt weggeschraapt om opnieuw de straat te asfalteren maar daar zit nu een verlaging in van een kleine 5 cm!! en die is niet echt handig.

Maar als een plank op de weg heeft altijd mijn voorkeur gehad, mijn vriendin vindt de Compact 318d nu een slappe wagen.

Mijn inziens verlagen die handel het rijdt vele malen strakker.

André

Link naar reactie
Waarom zou je dat er van krijgen? :D

Ik citeer Zroadster.com:

"Beim Z3 ist an der Hinterachse Bauart bedingt ein negativer Sturz vorhanden. Ansich kein Problem, im Gegenteil, das ganze kommt dem Kurvenverhalten entgegen. Der Reifen fährt sich unterschiedlich stark ab. Sprich an der Innenseite ist der Reifen schneller abgefahren als an der Außenseite. Ist das Auto tiefergelegt (z.B. die üblichen 30mm) so verstärkt sich dieser Effekt noch, da durch die dann 'geänderte' Achsgeometrie ein noch größerer Negativsturz im nicht eingefederten zustand vorhanden ist. Es ist keine Seltenheit, das Außen noch 6mm Profil vorhanden sind, während Innen nur noch gefährliche 2mm vorhanden sind."

Anders gezegd: de Z3 heeft X-benen, en met verlagen versterk je dat.

Link naar reactie

Dat is toch een bekende Beamer eigenschap, die "X" benen? [Grappige benaming].

En van voor naar achter Zal bij velen niet kunnen i.v.m. de bredere sloffen achter.

Link naar reactie
Dat is toch een bekende Beamer eigenschap, die "X" benen? [Grappige benaming].

En van voor naar achter Zal bij velen niet kunnen i.v.m. de bredere sloffen achter.

negatieve wielvlucht officieel genaamd

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.