Ga naar inhoud

Het grote verhuurtopic


///Maikel

Aanbevolen berichten

Ruud, heb even geïnformeerd bij de m'n Specials maatje, en we kunnen aan een Z4QP geraken maar enkel op lange termijn... :blink:

Thanks for asking! :foto:

"lange termijn" als in "dag", "week", "maand", "jaar" of "dan heb je er zelf al een gekocht voor 12.000 euro"?? :mellow:

Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks for asking! :blink:

"lange termijn" als in "dag", "week", "maand", "jaar" of "dan heb je er zelf al een gekocht voor 12.000 euro"?? :mellow:

Met plezier!

Maand moet zeker lukken :foto:

Link naar reactie
Is dat een beetje een "going rate" voor zo'n wagen voor 1 dag, 500 km vrij?

Is zeker niet weinig, 500km inbegrepen. Is zelfs een beetje 'overkill' vind ik, maar het staat natuurlijk mooi op je prijslijst.

Bij ons kan ik er wel een 300km inbegrepen van maken, 500 wordt een beetje moeilijk :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator
Vond deze laatst ook nog, maar kan 'm nu niet meer vinden.

Afbeelding%202.png

Is dat een beetje een "going rate" voor zo'n wagen voor 1 dag, 500 km vrij?

Duitsland is zeer goedkoop met PremiumCars, al jaren. Waar je in Nederland blij mag zijn met een Passat voor die prijs per dag, krijg je in Duitsland vaak een Benz. Gemiddeld wordt er 200km per dag vrij gegeven, 500 is dus in deze mooi meegenomen!

Toen ik nog bij Hertz werkte, was het niet ongebruikelijk om een 740iL voor de deur te vinden die achter was gelaten op een Duitse rental. In die tijd hadden wij zelf een SLK 230 voor ongeveer 235 gulden per dag (in 1998), 100km vrij...

Wil je een keer Porsche kwijlen, loop dan een rondje Avis op Dusseldorf airport :mellow:

Link naar reactie
Op verzoek, de prijzen van onze Aston Martin's:

Aston Martin DB9 Volante

Prijs/dag: €1600

# km's inbegrepen: 100

Prijs/extra km: €1.5

Vrijstelling: €8000

Waarborg: €10000 met cc

Specs:

Versnellingsbak: Pedal Shift

Aantal cilinders 12

Cilinderinhoud 5935 cc

Vermogen 450 pk

Aston Martin V8 Spider

Prijs/dag: €1250

# km's inbegrepen: 100

Prijs/extra km: €1

Vrijstelling: €7000

Waarborg: €9000 met cc

Specs:

Versnellingsbak: Pedal Shift

Aantal cilinders 8

Cilinderinhoud 4278 cc

Vermogen 385 pk

Van zodra deze wagens een keer in Herentals verhuurd worden, volgen er foto's.

thx broerke!!

Zullen 't is laten zien bij ons :D

Ma moet da nu echt V8 Vantage "spider" :blink: ;)

Link naar reactie
nee, hij is wel op zoek naar een schapenherder (vacature!)

Deze vacature is al te vinden op de nationale vacaturesite!!!!!!!!!!!!

Moet toch geen probleem zijn met het ruime aanbod op de hedendaagse "arbeidsmarkt"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of net wel....................... :unsure:

Link naar reactie
Goh, tijdje niet geweest maar ik begrijp dat je nu commerciële topics van je bedrijf mag plaatsen :D Verandert allemaal snel in anderhalve maand tijd...

Ik ben ook maar loontrekkende hoor, dus mijn bedrijf is het zeker niet.

Daarnaast zijn de prijzen louter indicatief. Wil ze gerust verwijderen. Indien er iemand interesse heeft, kunnen ze nog altijd een pm'etje sturen.

Ik ging er van uit dat dit wel een leuk topic zou zijn voor een autoforum, maar enkele reacties bewijzen het tegendeel... :unsure:

Link naar reactie
Ik ben ook maar loontrekkende hoor, dus mijn bedrijf is het zeker niet.

Daarnaast zijn de prijzen louter indicatief. Wil ze gerust verwijderen. Indien er iemand interesse heeft, kunnen ze nog altijd een pm'etje sturen.

Ik ging er van uit dat dit wel een leuk topic zou zijn voor een autoforum, maar enkele reacties bewijzen het tegendeel... B)

Het is ook leuk, dus blijf het vooral doen. Sommige mensen hebben gewoon altijd wat te zeiken. :D

Link naar reactie

Is het reklame om te vertellen wat iets kost? Zeker als de meesten van ons (of in ieder geval ikzelf dan) dat soort bedragen waarschijnlijk niet gaan neertellen voor een dagje in een supercar. Persoonlijk vind ik het grappig te weten dat het kan en wat het kost, maar ik zal er geen auto meer of minder door huren. Het is net een beetje als bladeren door de hunkemöller-catalogus. Die kijk ik graag door, maar ik koop er geen lingeriesetje meer door..... :schater:

Link naar reactie

Zo, dan gaan we er toch gewoon lekker mee door :D

Als nu de verhuur nog wat zou aanzwengelen, dan kan ik weer wat foto's posten... :ph34r: B)

Link naar reactie
Ik ben ook maar loontrekkende hoor,

:thumbup: ook? Maar niet zo serieus, ik hoop voor je dat je hier wat verhuurt. Ik denk dat jullie branche het moeilijk genoeg heeft dus een beetje extra reclame zou mij echt worst wezen.

Ik heb toevallig net weer zo'n oud Engels ding in de garage staan, mag je ook huren. De eigenaar mist hem toch niet :D

rollsroycecorniche2.jpg

Link naar reactie
:D ook? Maar niet zo serieus, ik hoop voor je dat je hier wat verhuurt. Ik denk dat jullie branche het moeilijk genoeg heeft dus een beetje extra reclame zou mij echt worst wezen.

Wat je zegt, maar volgende maand ziet er vooralsnog alvast beter uit.

Als er nu nog wat verhurinkjes onder de kerstboom gelegd worden, kan ik m'n jaar nog een beetje positief afsluiten :schater::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.