Ga naar inhoud

Reacties van anderen op je auto...


trapStaart

Aanbevolen berichten

Vorige week zondag even bij het tankstation in ouddorp wat te drinken gehaald. Ondertussen was er een oudere heer zijn kleinzoon aan het wijzen op mijn auto vlak voor ze weer weggingen. Helaas niets opgevangen van het gesprek, maar volgens mij vonden ze hem wel mooi :)

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Vanmiddag onderweg op de snelweg, met het dakje open. Er reed een Belgische Peugeot achter me, tot we op een gegeven moment bij een afrit kwamen. Hij nam die afrit, gaf flink gas bij om naast me te komen rijden, deed het raampje open, om - half naar buiten hangend - een duim op te steken. :thumbup:

 

Verder ook niemand met open dak tegengekomen.

Link naar reactie

Wat een lollig topic. Ik heb nu met drie jaar E89 rijden (daarvoor nooit een bmw gehad) ook wel alle reacties gehoord van “homo!” (rif bewoners) en dikke bmw!!! (kleine kinderen) tot allerlei complimenten van collega’s en medewerkers tot hele leuke gesprekjes op straat. Het scheelt als je de auto op straat gewoon open laat staan zoals ik eigenlijk altijd doe als ik even een boodschap doe. Stond laatst een oudere dame in m’n auto te kijken, ze was helemaal weg van het witte interieur. “En lekker sjeezen zeker?” zegt ze. We hebben het over 70+. 
 

Over het algemeen vinden mensen de E89 gewoon een erg mooi auto om te zien. 
 

Als ik iemand ophaal ga ik ook dikwijls buiten de auto wachten en geniet ik niet alleen van m’n auto, maar ook van de mensen die de auto opmerken, doordat ze wat langer kijken, of elkaar aanstoten en (ongetwijfeld) iets positiefs zeggen.

 

Het verbaast me eigenlijk de reacties in het begin van dit draadje over Z3’s, want dat is net als de E89 toch een zachtmoedige, niet dreigende verschijning.
 

Nou heb ik nog de vergelijking met 12 jaar smart roadster rijden en dat is echt een pret autootje, daarmee ben je voor niemand een bedreiging en levert bijna uitsluitend leuke reacties op. Zelfs nu nog steeds omdat mensen vaak ook geen idee hebben met wat ze te maken hebben. Niet zelden denkt men dat het een elektrisch autootje is. 

Link naar reactie

Ik had meer reacties met mijn E46 dan tot dusver met mijn E86. De reacties op de E86 zijn voornamelijk die van onbegrip dat je voor een E86 kiest en niet een E85, nog leuker wordt het als je aangeeft dat je voor een E86 nog extra moet betalen ook en dat je voor het bedrag van aanschaf ook heel prima een dik aangeklede E89 met relatief weinig kilometers kan kopen.

 

Met de E46 werd ik eens ingehaald op de Route Soleil door een stel Fransen, die vervolgens naast de auto bleven rijden, een fototoestel erbij haalden en uitgebreid foto's gingen maken bij 130 km/u 🙂 Gevolgd door duimpjes van alle inzittenden voordat ze verder reden...

 

E46 is ook eens gespot op Driving Fun, dat was ook wel leuk 🙂 

aangepast door Griffendahl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.