Ga naar inhoud

Reacties van anderen op je auto...


trapStaart

Aanbevolen berichten

2 skoelies van 8 en 9 jaar:

Meneer, Meneer,

Wat heeft u een mooie auto!

Is dat een Porsche? <_<

Logisch toch dat alles wat mooi lijkt direct in verband wordt gebracht met een Porsche!! Alleen op die leeftijd weten ze het verschil nog niet tussen wat LIJKT en IS!

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

negatieve reacties/afgunst vind ik eigenlijk nog leuker omdat mensen laten merken dat ze stik jaloers zijn, maar zelf niet zo'n auto kunnen rijden.

Ik heb dat eigenlijk nooit moet ik zeggen. ik heb zelfs de indruk dat je met een Z4 bijvoorbeeld veel makkelijker door kunt rijden tot het laatste punt bij een wegversmalling en er dan toch nog met plezier tussen gelaten wordt. Als je dat doet met een "gewone" (wat oudere) BMW proberen mensen in mijn ervaring juist de gaten volledig dicht te rijden "want er komt een aso aan". Volgens mij heeft de Z4 wel een behoorlijk sympathieke uitstraling in de zin van "relaxed voor die kerel dat ie erin rijdt, dat zie ik mezelf ook (ooit) nog wel doen".

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Grappig;

Ik had afgelopen maandag weer zoiets..

Op fitness train ik soms met een paar gasten, een Antiliaan en een Surinamer.. je kan altijd super met die gasten lachen,

maar ze houden er ook van om je in de zeik te nemen.. zo ook afgelopen week..

Ze weten sinds kort dat ik een Z3 heb, omdat ik normaal altijd met de fiets naar de sport school ga, maar vorige week 1 keer niet..

Dus besloten ze me maandag even "af te zeiken" met dat ze het een lelijke auto vonden etc etc..

mijn reactie was dat ik liever in mijn Z3 rijd, dan dat ik werkeloos thuis zit en op een scooter rijd..

haha :lachen: die gasten hebben altijd wel wat terug te zeggen, maar nu waren ze even stil :punk:

moet zeggen dat afknijpen doen er veel bij wegversmallingen e.d.

Bij mij werkt dat altijd als een rode lap bij een stier.. heel kinderachtig van me.. I Know,

maar als dat soort types voor me rijden, dan moet en zal ik er langs.. tenzij het echt niet mogelijk meer is.

MAAR, als iemand je gewoon netjes laat invoegen steek ik altijd even me hand op als bedankje, zo ben ik nou ook weer wel.. :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor mij ook geen negatieve commentaren. Op het werk vonden mijn collega's de foto's prachtig. Een jonkie suggereerde dat dit te wijten was aan mijn midlife crisis. Omdat ik 62 ben voelde ook die opmerking als een compliment.

Vrienden vinden de auto prachtig en het wordt mij ook echt gegund. Kan misschien ook komen dat één een oude Fiat cabro heeft en de ander een Triumph.

Mijn belangstelling lag helemaal niet bij auto's, maar bij zeilschepen. Ik heb twee bijzonder mooie klassieke schepen gehad waarover altijd veel complimenteuze opmerkingen werden gemaakt. Dat ik er ook bijzonder veel werk in heb gestoken om ze mooi te krijgen en te houden zagen de mensen niet. Daarom voelde de waardering voor mij zo goed.

Nu heb ik met deze auto toch een oude droom weten te verwezenlijken. Een nieuwe kon ik mij destijds niet veroorloven. Nu zijn ze zo'n tien jaar oud en is de kop er wel af. Voor het eerst rijd ik in een luxe auto en daar geniet ik geweldig van.

Als er mensen zouden zijn die daar afgunstig op zijn laat mij dat volkomen koud. Ik ben zelf nooit afgunstig geweest op een ander. Ik ken dat gevoel eenvoudig niet.

Link naar reactie

ik heb al in de aanloop naar de aankoop enige collega's verteld dat ik aan het kijken was naar een z4, daar reageerde ze zeer positief op. nog niet 1 week voor mijn koop komt een collega ff verstellen dat ze een z4 E89 35i aangeschaft heeft en daarna ik en een week later nog een ander z4 e89 op de parkeer plaats. nu 2 maanden later 3x e85 en 2x e89. kan dus wel zeggen dat het een mooie parkeerplaats geworden is.

mijn collega's reageren eigenlijk allen positief hoewel ze zelf het geld er niet voor uit willen geven maar dit terzijde

Link naar reactie

Bij klanten kun je beter niet met dergelijke auto,s voor komen rijden. Eerst reed ik in een z3 2.8 van 1997 niets anders dan commentaar.

Nu af entoe in mn z4 van E89, het maakt geen verschil als het bmw is en het glimt zijn de vooroordelen al gemaakt.

Dus iets afgeven bij klanten doe ik weer gewoon met mn VW transporter.

Greetz,

Zwartkapje.

Link naar reactie

Tijdje terug met de Z4 naar kanteur geweest om iets op te pikken (normaal gesproken kom ik met de trein, veel makkelijker en sneller). Dus ik vraag aan de portier of er nog een parkeerplekje vrij is binnen de poort. Zegt-ie 'voor dat lelijke, oude ding? neuh'. :nono:

(Om direct daarna breed grijnzend te zeggen 'tuurlijk, kom maar binnen joh'. :D )

Portiershumor.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Bij Widebody maakt het niet zo uit.. de vooroordelen die z'n klanten hebben kloppen gewoon ;)

Voor het werk rij ik in een Mini Cooper Cabrio, een Jaguar S type.. Of de fiets..

En om heel eerlijk te zijn kijken ze als ik op de fiets ben het raarst, haha!

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Hilarisch!

Gisteren (donderdag) vrijgenomen omdat fantastisch mooi weer was voorspeld. Het werd indrdaad heel warm en het was een uitgelezen dag om open te rijden. Het werd richting Veluwe. Bij Planken Wambuis gelunchd en gewandeld. Nog even iets uit de auto pakken.... Er kwam een klein bedrijfsautotje aan en de bestuurster parkeerde naast onze ZZZ. Daarbij reed zij frontaal tegen een paal. Geschrokken stapte zij uit. Zag de plastic paal onder haar autotje liggen, maar er leek niet veel schade aan haar voertuig te zijn. Toen zij achteruit reed veerde de plastic paal weer overeind en haar auto had ook geen schade opgelopen. De bestuurster was zó afgeleid door onze auto dat zij alleen daarnaar had gekeken. Zij pakte haar iPhone en vroeg of zij een foto mocht maken en op facebook zetten. Natuurlijk.

Wij waren zo verbaasd dat wij hiervan geen foto's hebben gemaakt en ook niet haar Facebookaccount hebben gevraagd (komt ook omdat wij geen facebook account hebben).

Wel een leuk verhaal om te delen.

Link naar reactie

Instappen gaat me meestal nog wel aardig af, kwestie van je gecontroleerd laten 'vallen'. Uitstappen is andere koek.

Het ziet er een beetje triest uit als je op straat naast je auto ligt en hopeloos op zoek bent naar houvast om je aan op te kunnen optrekken.... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.