Ga naar inhoud

Reacties van anderen op je auto...


trapStaart

Aanbevolen berichten

Van mijn collega's veelal leuke opmerkingen en zeker geen nare van afgunst of zo. Wel wat opmerkingen over een "dure auto" maar daarbij vergeten ze vaak dat ik de goedkoopste van het rijtje heb. En dan balen ze dat zij voor meer geld in een suffe bak rijden en wie is dus de slimste?? dank u. :surprise:

Link naar reactie
Nee ik ook niet. Heeft te maken met je uitstraling. Waarschijnlijk ben je er een of zie je er in ieder geval zo uit. :schater:

Verder, ik krijg alleen maar positieve reacties. Ook op straat zoals opmerkingen over de wielen of de auto als geheel en vaak een duim omhoog op de snelweg. t.a.v. de Z4M vind ik dat logisch maar ook over mijn witte 530 krijg ik vaak complimenten. Komt wellicht omdat ik er niet patserig mee omga :huh:

Hm. Ik denk dat ik maar gewoon Timberlands ga dragen in plaats van instappers :surprise:

Link naar reactie

Ik krijg/kreeg ook wel positieve reacties hoor, of in ieder geval niet-negatieve.

En ja in principe zal het me worst wezen wat ene Kees X of welke random persoon dan ook van mijn autokeuze vindt, maar met mensen van werk is dat toch lastiger. Die kunnen je namelijk dwarszitten. Het is een beetje het gevoel van een dikkere wagen rijden dan de "directeur".

Ik ken ook eigenlijk verder niemand die de auto niet gewoon als stom vervoersmiddel ziet. Die kerel uit m'n eerste post hier, die beweerde auto-liefhebber te zijn. ... heb maar niks gezegd (en heel neutraal gekeken :surprise:).

Link naar reactie

Het leuke van open rijden is alle opmerkingen die je onderweg hoort...... :surprise: We hebben eigenlijk toch een bijzondere auto tussen al die muurbloempjes op de weg.

Overigens houd ik mijn hobby een beetje discreet omdat dit bij veel mensen (ook klanten) een verkeerde associatie oproept, zo iets van 'die het breed heeft......' <_<

Iedereen kijkt wel verbaast als ze horen dat ie al meer dan 10 jaar oud is en maar zo weinig kost....... Tja, de meeste auto's worden op die leeftijd al verscheept naar het oosten.....

Bijzondere Auto's worden zelfs gespot... :blink: zie HIER :huh:

Link naar reactie

Ik heb nog niet veel mensen negatieve commentaar op mijn auto horen vertellen maar ik snap sommige mensen wel. De ene geeft geld uit aan een mooie wagen en een andere dan weer aan mooie kleren of reizen. Mij maakt het niet veel uit met wat iemand rondrijdt zolang je je maar tevreden bent met wat je hebt. Een aantal vrienden vinden mijn wagen wauw en zot maar het is maar wagentje van 12 jaar oud en dat gemiddeld veel minder kost dan een 2dehands Renault, Peugeot...

Link naar reactie

ik denk dat diegenen die negatief reageren door de bank genomen lieden zijn ,die het zich niet kunnen of willen veroorloven om iets puur voor de lol of voor de heb ,of zelfs uit liefhebberij te bezitten.

toen mijn negatieveling vroeg of ik misschien een midlifje had toen ik de z kocht,zei ik eeuh nee en trouwens ik ben niet degene die ineens op zn 55+e ineens met gel in zn haar gaat lopen!

hij zei toen oh wie wel dan?? (wij werken meestal met zn 2e op de werf) nou ik iig niet (ik heb dus geen haar op mn kop)

afgunstig dus!

verder van iedereen alleen maar positief hoor! erg veel bekijks met de z (zelfs met hardtop)

Link naar reactie

Normaal alleen positieve reacties, maar gisteren in een parkeergarage bij terugkomst (parkeergarage had heel de avond niet vol gestaan) tot de fijne ontdekking komen dat een van die verantwoorde huisvaders in een MPV even zodanig baalde van zijn miezerig bestaan-met-koters-op-de-achterbank-en-zeikende-vrouw-naast-zich dat hij besloot dit af te reageren op de eerste de beste patserbak die hij zag: die van mij. Dus hij had 'm in een halflege parkeergarage zorgvuldig naast die van mij geparkeerd zodat hijzelf door de bijrijderskant z'n auto uit moest en ik langs de bijrijderskant naar binnen. Ik kan melden: met 1,98m over de middenconsole van je QP heen vouwen geeft je een heel nieuwe vorm van respect voor de edele origamikunst. Maar dat terzijde. Kennelijk is het aanstootgevender om met een ZZZ QP rond te rijden dan met een schoenendoos op wielen met kinderzitjes en plakplaatjes. Nuja, verder geniet ik intens van mijn rare einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie, en dit soort incidenten zie ik dan maar als bewijs van mijn eigen exclusieve smaak....

Link naar reactie
Normaal alleen positieve reacties, maar gisteren in een parkeergarage bij terugkomst (parkeergarage had heel de avond niet vol gestaan) tot de fijne ontdekking komen dat een van die verantwoorde huisvaders in een MPV even zodanig baalde van zijn miezerig bestaan-met-koters-op-de-achterbank-en-zeikende-vrouw-naast-zich dat hij besloot dit af te reageren op de eerste de beste patserbak die hij zag: die van mij. Dus hij had 'm in een halflege parkeergarage zorgvuldig naast die van mij geparkeerd zodat hijzelf door de bijrijderskant z'n auto uit moest en ik langs de bijrijderskant naar binnen. Ik kan melden: met 1,98m over de middenconsole van je QP heen vouwen geeft je een heel nieuwe vorm van respect voor de edele origamikunst. Maar dat terzijde. Kennelijk is het aanstootgevender om met een ZZZ QP rond te rijden dan met een schoenendoos op wielen met kinderzitjes en plakplaatjes. Nuja, verder geniet ik intens van mijn rare einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie, en dit soort incidenten zie ik dan maar als bewijs van mijn eigen exclusieve smaak....

Kinderachtig zeg. Was je auto verder niet beschadigd? Want meestal proberen ze nog wel eerst uit te stappen. Om dit soort acties doe ik eigenlijk alleen maar fileparkeren.

Link naar reactie
Normaal alleen positieve reacties, maar gisteren in een parkeergarage bij terugkomst (parkeergarage had heel de avond niet vol gestaan) tot de fijne ontdekking komen dat een van die verantwoorde huisvaders in een MPV even zodanig baalde van zijn miezerig bestaan-met-koters-op-de-achterbank-en-zeikende-vrouw-naast-zich dat hij besloot dit af te reageren op de eerste de beste patserbak die hij zag: die van mij. Dus hij had 'm in een halflege parkeergarage zorgvuldig naast die van mij geparkeerd zodat hijzelf door de bijrijderskant z'n auto uit moest en ik langs de bijrijderskant naar binnen. Ik kan melden: met 1,98m over de middenconsole van je QP heen vouwen geeft je een heel nieuwe vorm van respect voor de edele origamikunst. Maar dat terzijde. Kennelijk is het aanstootgevender om met een ZZZ QP rond te rijden dan met een schoenendoos op wielen met kinderzitjes en plakplaatjes. Nuja, verder geniet ik intens van mijn rare einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie, en dit soort incidenten zie ik dan maar als bewijs van mijn eigen exclusieve smaak....

Met LPG mag je ook niet parkeren in een parkeergarage :schater::schater:

Andre

Link naar reactie
Kinderachtig zeg. Was je auto verder niet beschadigd? Want meestal proberen ze nog wel eerst uit te stappen. Om dit soort acties doe ik eigenlijk alleen maar fileparkeren.

Gelukkig niet nee. Hij stond zo dichtbij dat hij zelf ook door de bijrijdersdeur eruit gegaan moet zijn. Heb met mijn vorige auto een keer een spiegel naast de auto teruggevonden na fileparkeren, dus dat vertrouw ik ook niet meer blindelings. Normaal zet ik 'm aan een kant strak tegen de muur maar gelukkig was die plek bezet, anders had die eikel me pas echt klemgezet... :) Ik geloof niet dat je een QP makkelijk binnenkomt via de achterklep.....

Link naar reactie
Mijn vraag is dus: hebben jullie dat soort ervaringen ook wel eens? Hoe ga je er mee om?

Even teug naar de originele vraag. De meest komische reactie die ik in deze categorie gekregen heb: "Koop je nu ook een bijpassende garderobe?" :schater:

Maar ook een laatdunkend: "Je kunt wel zien waar het geld zit". :mellow:

En hoe ga je daarmee om: ik verbaas me.

Dat mensen zich opeens uiten omdat je een 'dure' auto hebt gekocht, terwijl zij in feite veel meer hebben afgetikt voor die veel nieuwere gezinsauto. Dat ga ik ze niet eens meer proberen uit te leggen. Mijn goede vader (zaliger) zou zeggen: "En het ergste is, die lui mogen óók stemmen!" :)

Link naar reactie
:schater: Zeg, da's in België hoor.... in Den Haag hebben ze ventilatie :)

Niet helemaal juist, met LPG inderdaad niet, maar als de auto LPI heeft dan wel. Beats me waarom (en het kan me ook niet schelen). Binnenkort zal men zelfs het vulmondje niet meer kunnen zien (misschien post ik daar wel wat foto's van)

Link naar reactie

Intussen las ik wel, ik meen op het Duits QP forum een goeie....

Is die lange neus ter compensatie van iets?

Waarop je dan antwoord... Neen, het is de enige waar ie in kan :schater:

Link naar reactie
Niet helemaal juist, met LPG inderdaad niet, maar als de auto LPI heeft dan wel. Beats me waarom (en het kan me ook niet schelen). Binnenkort zal men zelfs het vulmondje niet meer kunnen zien (misschien post ik daar wel wat foto's van)

Ah, dat wist ik niet. Dan mag ik toch parkeren in België... als ze er nu ook nog eens een wegennet met asfalt zouden aanleggen ga ik er misschien eens op bezoek.... :schater:

Link naar reactie
Ah, dat wist ik niet. Dan mag ik toch parkeren in België... als ze er nu ook nog eens een wegennet met asfalt zouden aanleggen ga ik er misschien eens op bezoek.... :schater:

Wel, we hebben wel de best verlichte boerenwegels van Europa en omstreken, dat moet je ons aangeven.... :schater:

En pas maar op, wie weet worden dit soort wegen in gans Europa binnenkort de norm? :schater:

Even ernstig nu; de 'oude' of 'klassieke' LPG auto's dienen zo een afschuwelijk lelijke 'LPG' sticker te dragen, deze dus:

sticker.jpg

en daar mag je een ondergrondse parking niet mee in.

LPI installaties hoeven dat afschuwelijk ding niet te kleven. Dus, in principe geen vuiltje aan de lucht (de logica hiervan zie ik zelf ook niet in, misschien zijn er in een LPI-installatie meer veiligheden ingebouwd?)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.