Ga naar inhoud

Polo met z3forum.nl logo


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net de foto gekregen van Francis. Erg mooi:

Z3%20forum%20shirt.JPG

Dat is errug mooi geworden, Zeker op een Zwart shirtje... B)

DeZe Zou het ook wel doen, alhoewel ik weet hoe affengeil QP'ers op "hun" achterwerk Zijn:

z3cartoon2.jpg

Link naar reactie
Is al bepaald welke silhouette het wordt?

Ik vind deze ook wel aardig:

Silhouet van de Coupe van Ruud. De andere tekening moet ik nog maken,maar die komt gauw.

Mocht je de de silhouet van ruud willen,dan kun je het bij mij bestellen feborduren <apestaart> kpnmail <punt> nl

of bij ruud RvE.

Link naar reactie
Silhouet van de Coupe van Ruud. De andere tekening moet ik nog maken,maar die komt gauw.

Mocht je de de silhouet van ruud willen,dan kun je het bij mij bestellen feborduren <apestaart> kpnmail <punt> nl

of bij ruud RvE.

Correctie: bij mij kun je geen shirts bestellen. Ik heb er nu toevallig een aantal geregeld voor een aantal coupe-gekken close to me, maar ik ben geen "shirt-bestel-punt"

En ik heb je email-adres even aangepast Francis. :blink:

Link naar reactie
Correctie: bij mij kun je geen shirts bestellen. Ik heb er nu toevallig een aantal geregeld voor een aantal coupe-gekken close to me, maar ik ben geen "shirt-bestel-punt"

En ik heb je email-adres even aangepast Francis. :blink:

oké sorry.

Link naar reactie
oké sorry.

geen probleem.

Hee Ruud,

Heb je die afbeelding ook iets groter? Mooi als achtergrond op de computer!

Op mijn desktop prijkt deze, in 1280x800:

z3coupe%20destkop%201280x800.JPG

Link naar reactie
Beetje kinderachtig, i know.. maar voor de ;) riders..

Helemaal niet, mooi gedaan! <_< (kloppen de spiegels en de heckklappegriff ook! ;) )

Link naar reactie
Het lag zo voor de hand, vond het al vreemd dat niemand anders het even had gedaan.

Ik durf het bijna niet te vragen: heeft iemand een mooi silhouet voor een 2.8 pre-facelift roadster?

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te vragen: heeft iemand een mooi silhouet voor een 2.8 pre-facelift roadster?

Ik zeg het, ik zeg het, ik zeg het, ik zeg het....nee, toch maar niet. ;) Of toch? Sorry, dat valt onder de science fiction....... <_<

Link naar reactie
Het lag zo voor de hand, vond het al vreemd dat niemand anders het even had gedaan.

Nog niet nodig geweest: van de huidige vier bestelde shirts gaan er drie naar 2.8 coupe rijders (en klopt het silhouet met 1x doppelauspuf) en eentje naar iemand waarvan de coupe niet rijdt EN ook nog eens geen uitlaten heeft! <_<

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.