Ga naar inhoud

Met de Z camperen


Aanbevolen berichten

Wij willen dit jaar ook met de zzz op stap en eens kijken waar we allemaal terecht komen.

Wie heeft er leuke routes of adresjes (B&B?) in de Eifel Dld of ergens in Italië?

Als het kan met een klein hondje (maar kan ook zonder) en laten we zeggen max 500 km per dag of zo?

Ben benieuwd naar jullie reacties (of moet ik hiervoor een nieuw topic starten?)

groten

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wie heeft er leuke routes of adresjes (B&B?) in de Eifel Dld of ergens in Italië?

Hoe lang wil/kan je weg?

Eifel-->Schwarzwald-->Tirol-->Trentino/Südtirol is een route met schitterende wegen, en valt ruim binnen je <500km/dag limiet.

Hier vind je wat info + plaatjes van onze rondreis 2 jaar geleden...

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Grappig topic, ik ga volgende week met de Z kamperen en stiekem valt het me allemaal mee wat ik erin krijg gepropt. Enige waar ik op vast zit is de koelbox. Liefst in de achterbak maar de beperkte hoogte nekt ook hier de keuze nogal. Misschien is een koffer vermaken geen gek idee, maar dan moet er natuurlijk wel een electrisch koelelement in :P

Link naar reactie

Vorige zomer heerlijk met de z3 2,5 maand wezen kamperen, de tent nam al de gehele achterbak in beslag. Bak van de kap vol met spullen, koffer op de klep en nog wat spullen bij de bijrijder en dan 1800 kilometer knallen. Het is makkelijk te doen, het leuke was de gezichten op de camping als de camping gasten zien wat er allemaal uit z'n z3 komt! En in spanje is het natuurlijk iedere dag genieten met een z!

QSmE7J.jpg

FF6dmJ.jpg

XdhYP2.jpg

Link naar reactie

^ En de bijrijder in de ongebruikte ruimte in het motorcompartiment? :171:

door het niet plaatsen van de koelbox in de kofferruimte is daar weer ruimte ontstaan.....

En anders tussen de benen of op schoot.

Het is een roadster en geen stationwagen, dus ergens moet er een compromis gemaakt worden ;)

Of je neemt een wat kleinere koelbox die wel in de koffer past. Maar die optie is wel heel ver gezocht natuurlijk :clown:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 6 maanden later...
  • Administrator

Ik zal eerdaags een how-to maken met uitleg waarom het rekje er juist NIET zo op gemonteerd dient te worden...

Link naar reactie
  • Administrator

^ En dat is, nog los van de praktische kant van het verhaal hoe je anders in Godsnaam die koffer opent krijgt, de enige juiste reden waarom dat ding zo gemonteerd dient te worden. Of je moet er een kinderzitje op willen monteren, dan zou ik hem omdraaien :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.