Ga naar inhoud

Met de Z camperen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

Lekker Hollands, wereldomroep aan :rolleyes:

Je brengt me al helemaal in stemming, kan de Toscaanse geur erbij denken ;)

Krijg je het kofferdeksel open met het rack gemonteerd en beladen?

Gr. Rob

Link naar reactie

Krijg je het kofferdeksel open met het rack gemonteerd en beladen?

Hoi Rob,

Ik heb het rek zodanig gemonteerd, dat de kap gewoon open kan en het lukt ook om in beladen toestand de klep te openen, alleen dan is een extra handje soms wel handig om het even vast te houden.

Groetjes Robert Jan

Link naar reactie
Zoals beloofd zou ik nog een aantal foto's plaatsen om te laten zien hoe wij kamperen met de zzz....

Hoe was de vakantie?!

En leuke foto's! Ik ben nu ook aantal zaken bij elkaar aan het zoeken maar denk dat er toch dat iets meer op het kofferrek moet dan bij jullie :wave: Heb wel gemerkt dat alles (gasdempers en schanieren) het aardig te verduren krijgt.

Over kleine 2 weken begin ik met de challenge! :newblush:

Link naar reactie
Hoe was de vakantie?!

En leuke foto's! Ik ben nu ook aantal zaken bij elkaar aan het zoeken maar denk dat er toch dat iets meer op het kofferrek moet dan bij jullie :sleepy: Heb wel gemerkt dat alles (gasdempers en schanieren) het aardig te verduren krijgt.

Over kleine 2 weken begin ik met de challenge! :thumbup:

Onze vakantie was heerlijk, was deze keer een makkie omdat we niet gingen kamperen (voorgaande foto's) zijn van andere vakanties. Deze keer hebben we op de heenweg niets op het rekje gedaan en op de terugweg 1 koffertje ivm de flessen wijn e.d. wat we gekocht hadden.

Nog een tip, als je op je bestemming bent, verwijder dan het rekje. Ik heb dit vorige keer niet gedaan en hierdoor blijvende afdrukken van de rubbers in de lak aan overgehouden. Ik denk door de stof wat zich rondom de rubbers ophoopt. <_<

Ik ben benieuwd of het je allemaal lukt...plaats tzt maar een foto hoe je deze challenge aanpakt. :thumbup:

Anders kan je voor de volgende keer dit overwegen.....ZZZ met trekhaak :schater::schater:

Z3mettrekhaak.jpg

Z3mettrekhaak2.jpg

Gr. RJ

Link naar reactie

mag de trekhaak voor de nummerplaat zitten.? ik dacht dat dat wettelijk gezien niet mocht. maakt mij nix uit maar een bon van zo'n fanatiekeling is nooit leuk.

leuk verhaal en tips. denk dat ik dit met de vrouw ook maar eens ga doen. :wub:

Link naar reactie

Maar het kan ook netjes weg gewerkt worden!

aanschouw, maar het blijf gek idee :birthday: :

trekhaak.jpg

Verder ben ik vandaag aan het passen gegaan of alles erin past en volgens mij gaat het helemaal goed komen zonder trekhaak.

Heb wel besloten om het niet meer uit te pakken omdat dit nogal veel werk is haha :guitar:

foto's volgen

Link naar reactie

Maar het kan ook netjes weg gewerkt worden!

aanschouw, maar het blijf gek idee :drank: :

Bedoel jij dat jij er ook 1 onder hebt hangen?? :birthday:

Is dan netjes opgelost, je ziet er inderdaad niets van.

Toch vindt ik het gebruik ervan bij zo'n auto vreemd vinden.

Ik zou het dan ook maar zo houden zoals je nu alles ingepakt hebt. :guitar:

In ieder geval een fijne vakantie!

Link naar reactie
Bedoel jij dat jij er ook 1 onder hebt hangen?? :o

Ik zou het dan ook maar zo houden zoals je nu alles ingepakt hebt. :thumbup:

In ieder geval een fijne vakantie!

Nou heb er wel even over gedacht maar uiteindelijk gelukkig niet gedaan.

Het wordt een giga grote koffer waar de koelbox in past! Want dan was dat probleem ook weer opgelost :)

De koffer komt vandaag ook wel klaar. Daarna als het droog is moet ik natuurlijk even proef rit maken dus als jullie het leuk vinden kan ik wel langs komen in veenendaal!

Link naar reactie
Nou heb er wel even over gedacht maar uiteindelijk gelukkig niet gedaan.

Het wordt een giga grote koffer waar de koelbox in past! Want dan was dat probleem ook weer opgelost :mellow:

De koffer komt vandaag ook wel klaar. Daarna als het droog is moet ik natuurlijk even proef rit maken dus als jullie het leuk vinden kan ik wel langs komen in veenendaal!

Hey Ronald,

Ik ben benieuwd naar je oplossingen en je bent natuurlijk altijd welkom. Alleen vandaag zijn wij de gehele dag weg, maar mocht je morgen nog een keer een proefritje willen maken mag, dan mag je natuurlijk morgen ook altijd even langskomen. Als je dat zo uitkomt, laat maar even weten dan PM ik je het adres wel even.

Groetjes Robert Jan

Link naar reactie
Hey Ronald,

Ik ben benieuwd naar je oplossingen en je bent natuurlijk altijd welkom. Alleen vandaag zijn wij de gehele dag weg, maar mocht je morgen nog een keer een proefritje willen maken mag, dan mag je natuurlijk morgen ook altijd even langskomen. Als je dat zo uitkomt, laat maar even weten dan PM ik je het adres wel even.

Groetjes Robert Jan

We moeten nog wel eens gaan meeten want dat is wel leuk en we kunnen ook eens een meeting "midden gelderland" organiseren!

Link naar reactie
Morgen om 7uur in de ochtend gaat de reis beginnen, met de Z lichtelijk over beladen op zijn knietjes.

Wat toestand om toch relatief luxe te camperen, maar alles is mee!

Het ziet er wel a la turken busje uit met een zeil over de koffer maar dat is even niet anders.

Voor de terug reis over 3 weken ga ik toch wat onderdelen aan de armere kroaten doneren zodat het niet meer terug hoeft!

We moeten nog wel eens gaan meeten want dat is wel leuk en we kunnen ook eens een meeting "midden gelderland" organiseren!

Een hele goede vakantie!!!

....moet je toch nog eens een foto van je "busje" :schater: hier plaatsen natuurlijk, we zijn hier natuurlijk erg nieuwschierig geworden. :mellow:

Lijkt me een goed idee om na jullie vakantie elkaar eens te treffen en verder te praten over een meeting midden gelderland :blush: .

Vee

Link naar reactie

Leuke vindingrijke verhalen van alle kampeerders. Zelf neem ik nog een spin mee op vakantie voor het geval ik een lekke band krijg, de banden die ik heb passen niet in de ruimte van de reserve band en als je auto al zo propvol zit moet je tot het reparatieadres toch dat ding kwijt.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.