Ga naar inhoud

Topsnelheid Z3 M Coupe


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zolang je geen foto's hebt als bewijs tel je niet mee. Dus blablabla lekker door eerst even bewijzen :unsure:

290kmpuurmj9.jpg

Oei, ik zie dat die Porker al bijna 203.000 km gelopen heeft. Is het dan nog wel gezond om er zo mee te gaan knallen? :kicking:

Link naar reactie
Oei, ik zie dat die Porker al bijna 203.000 km gelopen heeft. Is het dan nog wel gezond om er zo mee te gaan knallen? :kicking:

volgens mij is dat ding de week erop gelijk doorverkocht :unsure:

Link naar reactie
Oei, ik zie dat die Porker al bijna 203.000 km gelopen heeft. Is het dan nog wel gezond om er zo mee te gaan knallen? :groupwave:
Na een algehele revisie van de motor ten bedrage van een gemiddeld Z3 tje goed voor nog 200 k <_<Voor de volgende eigenaar :thumbup::schater:
Link naar reactie
antwoord ja dat moet je willen. Waarvoor koop je anders zo'n auto, voor de looks? Met een beetje diesel schop je hem al naar de 250. Waarom koopt iemand een Porsche? Toch niet alleen voor de looks, je wil die kick van 250+ toch ook een keer beleven :thumbup:

Wie heeft het hier over een Porsche, mag ie trouwens nog wel Porsche heten als ie de 2 ton gepasseerd is?

En nee, ik wil dat niet. Vind 170 ook hard genoeg. Het gaat mij er niet om hoe snel ik er kom, maar DAT ik er kom en HOE. Dat is dus in stijl en relaxed en niet op een brancard of tussen 6 plankjes.

Ieder zijn ding natuurlijk :groupwave:

De lol is voor mij eerder een stoplichtje dus geen 250 p/u nodig. En om nou een Porsche te gaan kopen om vervolgens op een 80-weg achter tante Bets 75 te mogen tuffen is ook weer zo jammer. Tevens vind via Duitlsand naar m'n werk om ff te kunnen blazen ook weer zo'n omweg iedere ochtend.

Zo, da's 1

Link naar reactie

Zo...de catfight mag hier verder.

On-topic: de top van onze 2.8 coupe (230 kmh) heb ik nog nooit gereden. Combinatie van "kon net niet op de Autobahn" en "hoeft ook niet zo nodig".

De acceleratie in de 4e en 5e versnelling bij Nederlands snelwegtempo, daar heb ik veel meer plezier van! :groupwave:

Link naar reactie
Zo...de catfight mag hier verder.

On-topic: de top van onze 2.8 coupe (230 kmh) heb ik nog nooit gereden. Combinatie van "kon net niet op de Autobahn" en "hoeft ook niet zo nodig".

De acceleratie in de 4e en 5e versnelling bij Nederlands snelwegtempo, daar heb ik veel meer plezier van! <_<

Watje, ik hoorde in Frankrijk iemand :kisstogether: zeggen dat Simone tijdens de circuittraining beter reed dan jij :thumbup:

Link naar reactie

en dit is dan nog de roadster :notworthy: wellicht loopt de coupe nog net even een fractie harder...maar laten we dat maar in het midden houden.

Is dit overigens de UK versie, dat is gewoon S50 toch?Rechtsgestuurd he?

Link naar reactie

Links gestuurde UK S50, toen nog op standaard velgen, genomen terwijl open, twee personen en bagage in de auto.

Wellicht had er iets meer uitgeperst kunnen worden, RPM op deze auto begrensd op 8750, maar er moest kort daarop alweer geremd worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.