Ga naar inhoud

Iphone 3 - voor de gadget freaks onder ons


Ralf

Aanbevolen berichten

Kennen jullie deze nog... nog... nog...?

fdc3378fb2efacaaa2d939babc502bbb_full.jpg

Ik heb een HTC (dus Windows Mobile), werkt prima. Neemt niet weg dat het OS van de iPhone volgens mij sneller / stabieler is. Ben erg benieuwd naar de nieuwe Windows Mobile (heb nog geen rom kunnen vinden voor m'n HTC). Als dat goed werkt blijf ik bij MS, al is het maar omdat 'de Consumentenbond' :kisstogether: iets positiefs over de iPhone heeft gezegd.

Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Blijft apart volk hoor, die Mac Mensen. Wat Windows Mobile al jaaaren kan, daar gaan ze helemaal hyper op nu.

helemaal eens Jacq, wat andere phones al jaren kunnen is nu ineens nieuws voor Appelfans. Tja ik ben compleet verslaafd aan HTC s620 met WM6.0 (heb zelfs een nieuwe ongebruikte op Ebay gekocht voor weinug. Ligt in de la vanaf het moment dat duidelijk werd dat ze er uit gingen, maar die oude gaat maar niet kapot) totaal niet spannend doet alles wat ik van een telefoon-PDA verwacht.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Eens een iphone gehad, maar nooit meer...

Liep om de haverklap vast en dan kon ik hem weer een harde reset geven.. nee, troep is het..

Heb nu al een tijdje een Xperia, nooit problemen mee gehad.

Link naar reactie
helemaal eens Jacq, wat andere phones al jaren kunnen is nu ineens nieuws voor Appelfans. Tja ik ben compleet verslaafd aan HTC s620 met WM6.0 (heb zelfs een nieuwe ongebruikte op Ebay gekocht voor weinug. Ligt in de la vanaf het moment dat duidelijk werd dat ze er uit gingen, maar die oude gaat maar niet kapot) totaal niet spannend doet alles wat ik van een telefoon-PDA verwacht.

Slim, als je zo tevreden bent over een toestel! Mooie toestel trouwens, vind ze een btje BlackBerry-achtig.

Ik heb een TyTN II dan, en collega's die Iphone hyperdepieper zijn, dus als de mijne kapot is krijg ik vast hun oude TyTN wel.

Harde reset op een iPhone, is dat met je voet er op neerdalen? ik heb er geen resetgaatje opzitten (groot gemis).

Het valt me trouwens wel eens op, op Twitter zitten veel Mac gebruikers. Dat die mensen ook alles twitteren wat ze nieuw hebben, met foto erbij. Nieuwe printer? Hup: het gaat op Twitter.

Nieuw koffiezetapparaat? (98% van de Mac fanaten heeft een Nespresso, en zit in de vrije tijd bij Starbucks) Gooi het de wereld in in 140 lettertekens.

De helft van de berichten gaat over iets materieels. (zeg ik dan op een BMWforum hmmm..) Maar volgens mij niet eens om op te scheppen, gewoon een enorme gadgetliefde ofzo. Welke Mac Fanaat kan die passie vertalen voor me? :rolleyes:

Link naar reactie

Ik ben al vanaf 1988 Mac jehova, maar ik twatter niet, heb geen Hyves, Facebook of MySpace godzijdank. En ook nog geen iPhone omdat ie nog niet aan mijn wensen voldeed.

Ik erger me wel rot aan die ex windowsgebruikers die nu mac gebruiken en lopen te roepen dat windows kut is. Net zoals ex rokers die opeens fanatiek antirook zijn, of provincialen die in Amsterdam gaan wonen en afgeven op boertjes van buiten.

Ik heb echter wel een Nespressomachine.

Link naar reactie
...98% van de Mac fanaten heeft een Nespresso...

...Maar volgens mij niet eens om op te scheppen, gewoon een enorme gadgetliefde ofzo. Welke Mac Fanaat kan die passie vertalen voor me...

:rolleyes:

Die koffie is gewoon lekker en ik spaar gewoon netstroom-adapters (tja daar zitten dan apparaten bij in de verpakking :schater: )

Link naar reactie

Ik zeg maar ff niks over Nespresso's meer :rolleyes:

en of het lekkere koffie is.. geen idee want ik lust geen koffie.

Denk dat ik daarom ook geen Mac meer heb. (Plus, Classic, Mac II en Quadra versleten en toen kwam Win 95 uit).

Link naar reactie
Ik erger me wel rot aan die ex windowsgebruikers die nu mac gebruiken en lopen te roepen dat windows kut is.

:rolleyes: ik heb mijn iphone sinds augustus 2008. Unibody Macbook gekocht in oktober 2008 en een Mac Mini met 24" scherm in mei 2009. Vista zuigt (maar heeft wel de door mijn klanten zeer gewaardeerde Visio, Excel en Word, dus het dient toch een doel)

Ik heb echter wel een Nespressomachine.
Check! (we hebben zo'n "handtas-model" van Krups....misschien wat voor Roger? :newblush: )
Link naar reactie
Vista zuigt

Op de dag dat Microsoft iets gaat maken dat niet meer Zuigt maken Ze stofZuigers... :schater:

Link naar reactie

Ik ben geen mac freak, nog een Window freak.

Wij hebben hier thuis, 2 Nieuwe modellen mac, 4 Windows laptops, 4 XP PC's, 1 linux bak, in AMA italiano espresso machine, 1 Siemens Capuchino apparaat, 3 Iphones, tig oude Nokia's, Sony,samsung en weet ik veel gsm's.

Ben in staat om elke systeem en koffie apparaat in de lucht te prijzen of tot de grond af te branden.

Gelukkig is er voor iedereen iets leuks te koop. Hoewel mijn zonen begonnen met de Iphones en ik het eerst niets vond, moet ik bekennen dat ik heel veel lol heb van de Iphone, echt nooit storingen heb (resetknop dus overbodig). Ik denk dat ik elk bekend merk gsm wel heb gehad behalve de HTC (Waar mijn kennisen zeer positief over zijn) maar de Iphone is voorlopig echt het leukste en het meest stabiele toestel.

Mensen die zich ergeren aan Mac freaks moeten onderstaande commercial maar even skippen, voor de geinterreseerden een aardige impressie.

Link naar reactie
  • Administrator

forget the iphone...

Vanmiddag mijn Samsung i8910 ontvangen... Nog nooit zoiets gaafs gezien!!! Magistraal gewoon...

Voor liefhebbers van hebbedingetjes die ook functioneel zijn is dit gewoon je van het.

check tfortelecom voor super aanbieding online

Link naar reactie

Zojuist 3.0 geinstalleerd.

Er zitten enkele mooie features in, die weer op de "Apple manier" zijn uitgewerkt: erg fraai en soms grappig. :offtopic:

Ik ga morgen in de Z3 de A2DP link met de Sony Bluetooth autoradio proberen. Dat is dan helemaal top, kan ik de muziek op mijn iPhone luisteren zonder dat ik een andere radio hoef of dat ie met een kabeltje vast zit.

Link naar reactie
En ook de mijne is gepimpt naar 3.0. Knippen en plakken is wel even wennen, maar werkt uiteindelijk erg handig. Zoekfunctie is ook perfect. Ik heb alleen geen idee wat ik met de dictafoon moet....

Kun je de opgenomen audio uit de dictafoon ook reverse afspelen? Dan zou je "ieloofmujieniemula" (fonetisch) in kunnen spreken en dan omkeren. Ik kan je verzekeren dat dat erg grappig klinkt. :offtopic:

Link naar reactie
Ik heb alleen geen idee wat ik met de dictafoon moet....

Gewoon, net zoals ik onnozele "hallo, hallo, mannetje van de radio" voice-memo's maken :P :sick:

Als die voicefiletjes nu zouden syncen naar je Mac/PC kon je (als je bobo was en geen lutser zoals jij en ik Bas) die allemaal in een keer naar je secretaresse sturen in 1 email met de opdracht: "regel even, Juffrouw Jannie" :offtopic:

Link naar reactie
Kun je de opgenomen audio uit de dictafoon ook reverse afspelen? Dan zou je "ieloofmujieniemula" (fonetisch) in kunnen spreken en dan omkeren. Ik kan je verzekeren dat dat erg grappig klinkt. :offtopic:

Ja! dan ga ik al mijn mp3-tjes onderzoeken of er nog verborgen boodschappen in zitten (dat deden de beatles al in 1900 dacht ik)

Link naar reactie
forget the iphone...

Vanmiddag mijn Samsung i8910 ontvangen... Nog nooit zoiets gaafs gezien!!! Magistraal gewoon...

Voor liefhebbers van hebbedingetjes die ook functioneel zijn is dit gewoon je van het.

check tfortelecom voor super aanbieding online

Symbian :offtopic:

Link naar reactie
  • Administrator
Symbian <_<

Windhoos Mobiel...

Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft gehad met Symbian? Ik heb er al de nodige gehad inmiddels

In de Samsung zit overigens al versie 5.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.