Ga naar inhoud

Autoclub voor verschoppelingen


Harold

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gevonden een reactie op deze auto:

www.ugliestcars.co.uk

400bmwcoupe.jpg

A good example of how a beautiful soft top can be wrecked completely. Why did BMW do it? Well, apparently, one of the German designers at BMW actually liked the old British Scimitar GTE so he decided to try and do something similar with the Z3. As you can see the project went remarkably well and now BMW too have a ridiculous sports coupe that few people will buy.

Link naar reactie

t21161341745auto.jpg

Mazda Bolhoed, heb ik nog niet gezien hier!! Heeft iedereen die gewist van zijn harde schijf?

carmageddon2806.jpg

ik weet niet wat het is, hij is zelfs niet mooi van lelijkheid!

1011towmater2.jpg

Ik hoop dat mijn zoontje niet ziet dat ik deze erop gezet heb!!

Zo, dat was de bijdrage uit 't Westland.

Marco

Link naar reactie
Ik weet niet of dat een goed teken is, als je met een helm op moet rijden.

Helm is er alleen zodat niemand je herkent. :rolleyes: Rijdt vast prettiger dan een McDonalds-zak met twee gaten op je hoofd.

Link naar reactie
ik wist wel dat jij als 1e zou reageren :thumbup:

Ik denk natuurlijk ook aan mijn dakloos-liefhebbers...Reliant Scimitar drophead

1281380-3.jpg

Design is meteen minder sterk, net zoals bij andere roadsters die ze gemaakt hebben op basis van een coupe. :rolleyes:

Eens aan Van Epscheuten vragen hoe verstandig deze zou zijn om aan te schaffen. :angry:

1265471-1.jpg

Link naar reactie
Niks mis mee, zo'n Scimitar GTE

Inderdaad: prima bak. Misschien iets te weinig claustrofobisch, met al dat glas. Maar voor 700 ponden (die nog altijd gunstig staan) heb je wel een mooi klassiek engels sleutelobject.... Ohja, het schijnt te rijden als een natte krant. Maar who cares.... :rolleyes:

Link naar reactie
Heb afgelopen weekend zo nog eentje met een V8 zien deelnemen aan een rally :rolleyes:

26836861.jpg

Zoo, dat gaat er lekker aan toe :wub: zeg!! (kwam ie eigenlijk van links of van rechts?? :thumbup: ik gok van rechts )

Hoe heeft Navigator Jr. het gedaan? (en heeft Madam Navigator het ook durven aanschouwen?? :angry: )

Link naar reactie
Zoo, dat gaat er lekker aan toe :wub: zeg!! (kwam ie eigenlijk van links of van rechts?? :thumbup: ik gok van rechts )

Hoe heeft Navigator Jr. het gedaan? (en heeft Madam Navigator het ook durven aanschouwen?? :rolleyes: )

Van rechts, lekker dwars ! Het credo bij rallysport :angry:

Roeland en Cedric vielen uit met kapotte versnellingsbak, eerste uitval op 15 westrijden.

Momenteel staan ze derde in hun divisie en eerste in klasse 1600cc. Beslissing valt op 18 oktober.

En ja, Christel is mee gaan kijken naar de showproef op het oude vliegveld van Sint Truiden.

Beetje vals van mij, want daar krijg je niet zo het gevoel van snelheid, omdat je ver af staat van de aktie B)

Maar ze vond nog dat het snel ging...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.