Ga naar inhoud

verwijderen raamomlijsting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 jaar later...

Toch nog even dit oude topic uit de kast halen.

Ik wil vandaag dus ook het folie verwijderen. Nu zie ik dat het folie doorloopt tot onder de rubbers van de voorruit. Halen jullie die stukken onder de rubbers ook helemaal weg? En gaat dit goed door de rubbers een stukje omhoog te trekken? En last but not least: waar beginnen jullie, gewoon onderaan door er een mesje in te steken?

Link naar reactie
Toch nog even dit oude topic uit de kast halen.

Ik wil vandaag dus ook het folie verwijderen. Nu zie ik dat het folie doorloopt tot onder de rubbers van de voorruit. Halen jullie die stukken onder de rubbers ook helemaal weg? En gaat dit goed door de rubbers een stukje omhoog te trekken? En last but not least: waar beginnen jullie, gewoon onderaan door er een mesje in te steken?

Ik heb het ook onder de rubbers weggehaald.

En waar je moet beginnen, maakt niks uit :thumbup:

Ik heb trouwens géén mesje gebruikt, zit een risico aan he :newblush:

Link naar reactie
Voor mij hadden nog maar weinig (lees 1) mensen de omlijsting gestript, dus ik heb een beetje moeten experimenteren. Mesje is inderdaad niet nodig, een föhn is voldoende.

Maar waarschijnlijk zal je Zetje op het moment dat ik dit bericht schrijf al folievrij zijn. :drank:

Inderdaad, hij is nu vrijwel folievrij! Er zitten hier en daar langs de randen nog we wat stukjes die ik er nog af moet halen. Het folie zelf ging er vrij gemakkelijk vanaf maar die plaklaag die eronder zat was echt lastig om eraf te krijgen. Ik heb vanalles geprobeerd, stickerremover, wasbenzine, plactic verkrabbertje, enz. maar het is er uiteindelijk na een paar uur zwoegen vanaf :rolleyes:

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • Administrator

Nou, ik heb de föhn ook maar eens ter hand genomen (da's lang geleden overigens, wist amper nog hoe zo'n ding werkte... :cooltext:), maar het werkt echt super en het oogt stukken beter!

Grotendeels is het er nu af, morgen nog even met de stickerremover eroverheen en dan is't klaar.

Had ik 5 jaar eerder moeten weten... dank voor de tips hier! :party:

Link naar reactie

Nog een tip voor de lijmresten

Soms werkt lampolie ook goed

het is ook goedkoop .

Ik gebruik het o.a. ook bij de motor (ja 2 wieler) om het kettingvet te verwijderen > gaat heel goed

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.