Ga naar inhoud

(BLB)-skiën-in-de-hal-en-knallen-over-de-Autobahn


Zzzandman

Aanbevolen berichten

Bij gebrek aan sneeuw in de zomer moet dit toch de perfecte combi zijn van twee fantatsiche hobbies; met je Zzz knallen over de Autobahn richting skihal om daar een uurtje of wat lekker in de kou te klooien met skies of boards om daarna af te sluiten in een skihut! <_<

Zoals Ruud (RvE) al meldde in het "Spring Edition BLB 2009"-topic lijkt het ons leuk om te doen. De datum staat op zaterdag 20 juni. Lokatie wordt Allrounder.

Mocht je interesse hebben om mee te gaan laat het weten. (Niet voorbehouden aan Belgen, Limbo's of Brabo's).

De lijst met deelnemers:

forumnaam - naam - diner ja/nee

1. KatjaZZZ - Katja - Ja

2. Santman - Mark - Ja

3. Mizzzcoupe - Simone - Ja

4. RvE - Ruud - Ja

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lokatie-idee nummer 1: Allrounder.de

Ligt direct aan de Autobahn, bij Neuss, ten westen van Dusseldorf.

Ze hebben er een sechersessellift en natuurlijk een skihut op de piste. <_<

Wervend fotootje:

huettenabend-gross.jpg

Wervende Duitse tekst (wat is het toch een :wave: taal)

Das ist doch fast das schönste am Skiurlaub:

Nach einem atemlos sportlichen Tag erhitzt und bärenhungrig in eine urige Hütte einkehren und dort in geselliger Runde zünftige Leckereien genießen, während im Hintergrund die Stubenmusik spielt.

Link naar reactie
Wervende Duitse tekst (wat is het toch een :wave: taal)

Das ist doch fast das schönste am Skiurlaub:

Nach einem atemlos sportlichen Tag erhitzt und bärenhungrig in eine urige Hütte einkehren und dort in geselliger Runde zünftige Leckereien genießen, während im Hintergrund die Stubenmusik spielt.

Prachtig! <_<

Het is dat ik niet kan skieën. Je zou het er bijna voor leren......

Link naar reactie
Het is dat ik niet kan skieën.

Als je niet kan skieën is het allemaal nog mooier! Dan begin je in de skihut met een halve liter (nach Reinheitsgebot gebrouwen) gerstennat in je handjes. <_<

(als je kleine biertjes neemt, komt die dame natuurlijk wel vaker langs om een nieuwe te brengen :wave: )

Link naar reactie
Wil ik best een paar extra skies meenemen van iemand die ze zelf niet kwijt kan in zijn dinkytoy :schater:

uh ja...:wave:.. we hadden al bekeken dat Katja met haar korte 149cm skies de enige was die de skies mee kon nemen....als ze een coupe hadden gehad.. (Mark, schiet even op met die Z4 Coupe :foto: ).

De snowboards van Simone en mij kunnen (zonder bindingen) wel achterin de coupe, maar dan moet de passagier onderuit zitten met de punten van twee snowboards boven zijn hoofd. Plus je ziet niks meer in de achteruitkijkspiegel, ook niet ideaal voor het "knaldeel" <_<

En ja Roger, jij mag ook meeknallen met wat je dan ook op de oprit hebt staan tegen die tijd. Zelfs een A4 cabrio TDI ;)

Link naar reactie
De voorlopige datum staat op zaterdag 20 juni. Een exacte lokatie is nog niet bekend. (Voorstellen zijn welkom)

mmm ... klinkt als een hoop lol... :D eens even kijken of die datum een beetje in de agenda past :D

Link naar reactie
Als je niet kan skieën is het allemaal nog mooier! Dan begin je in de skihut met een halve liter (nach Reinheitsgebot gebrouwen) gerstennat in je handjes. :drank:

(als je kleine biertjes neemt, komt die dame natuurlijk wel vaker langs om een nieuwe te brengen ;) )

Klop helemaal Ruud.

Vooral in de skihut waan je je in Oostenrijk.

Hierbij wat sfeerbeelden toen ik er was :thumbup: .

j27080705.jpg

j27080702.jpg

j27080704.jpg

j30060704.jpg

j30060705.jpg

j30060706.jpg

j30060702.jpg

Link naar reactie
Hierbij wat sfeerbeelden toen ik er was :thumbup: .

Daar zit de sfeer er inderdaad wel goed in ;) :drank:

(ik ben zo vrij geweest even de IMG tags toe te voegen, zodat je foto's zichtbaar zijn)

Link naar reactie

Voor wat de route naar Allrounder betreft, als we Duitsland inrijden vanaf Roermond, kun je het eerste stuk op de A52 ongeveer 40 km uneingeschränkt "knallen" (op de Autobahnkreuze na). Vanaf de aansluiting van de duitse A52 met de A73 is het 62 kilometer, waarvan 60 km Autobahn :thumbup: !!

Voor Mark en Katja (en iedereen die van Noord/West komt) is het waarschijnlijk makkelijker om via Venlo te rijden, eerst de A61 en dan aansluiten op de A52.

Link naar reactie
uh ja...:unsure:.. we hadden al bekeken dat Katja met haar korte 149cm skies de enige was die de skies mee kon nemen....

De snowboards van Simone en mij kunnen (zonder bindingen) wel achterin de coupe, maar dan moet de passagier onderuit zitten met de punten van twee snowboards boven zijn hoofd.

Je zal daar toch wel skies/schoenen kunnen huren neem ik aan.

Link naar reactie
Je zal daar toch wel skies/schoenen kunnen huren neem ik aan.

Ja hoor, dat kan gewoon. Maar voor de sport zou je natuurlijk moeten proberen om je eigen spul in de Z te laden.

Wat ik me kan herrineren van eerdere keren dat ik er geweest ben hebben ze vrij goede boards in de verhuur. Altijd al eens een Custom X of een T6 willen rijden :rolleyes: Schoenen neem ik in ieder geval zelf mee.

Link naar reactie
Ja hoor, dat kan gewoon. Maar voor de sport zou je natuurlijk moeten proberen om je eigen spul in de Z te laden.

Ha, wij doen gewoon ons dak naar beneden als de skies of het board te groot zijn, hoe ga jij dat aanpakken Ruud? Zonnedakje open? Achterklep omhoog? Op het dak binden met een oranje lampje erop? Aanhangwagen? Simone er achteraan met de Seat? :schater:

Link naar reactie
Ha, wij doen gewoon ons dak naar beneden als de skies of het board te groot zijn, hoe ga jij dat aanpakken Ruud? Zonnedakje open? Achterklep omhoog? Op het dak binden met een oranje lampje erop? Aanhangwagen? Simone er achteraan met de Seat? :schater:

tut tut tut mijn beste Mark. :) Mijn 164er Custom is gewoon (met tas en al) meegegaan naar de Winter BLB, in onze coupe (die overigens GEEN Glasdach heeft, that would be cheating, wouldn't it ;) ). Het is alleen verrektes onhandig. Maar passen doet het. Ik geloof dat PJ hem toen vanuit Hasselt meegenomen heeft (natuurlijk ook in een coupe -_- ) door 'm rechts van Roxanne tussen passagiersstoel en de rechter deur te schuiven.

Maar okay, het is een deal. :wave: Wij nemen onze boards allebei mee in de Z. Jij en Katja nemen ski's en board mee, met het dak open in de Z! Knallen maar!! :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zojuist heeft de organisatie van het (BLB)-skiën-in-de-hal-en-knallen-over-de-Autobahn-event topoverleg gehad. :thumbup:

De parking:

IMG_0329.jpg

Mark heeft de foto van de 60cm broodjes die de lunch vormden :ok:

Link naar reactie
Een beetje verliefd?

Just taking a moment to praise the Bacon Queen for The Allmighty Footlong! :ok:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Jahoe!!! :sick: :rolleyes: ;) Met glans van de schans! Wij zijn erbij! Edwin en Nadia

EDIT: ik wilde net de datum in mijn agenda schrijven en 20 juni is een maandag. Dus over welk jaar / welke dag gaat dit nou precies??!!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.