Ga naar inhoud

paneel middenconsole vervangen


maarten

Aanbevolen berichten

Ikke zou als ik het zou veranderen voor het originele spul gaan, gaat die mooie auto met dat schitterende interieur toch niet met plak en verf ontsieren :D , is dan ook niet (bijna)meer in originele staat te herstellen. Gewoon de sloops afbellen en ebay in de gaten houden, en een oproep op de diverse forums zetten. Alles komt een keertje langs, kwestie van geduld :D

Ben verstandig geweest maar heb geen geduld..., en verpest mijn auto uiteraard niet met die "plak" troep.

Heb vandaag al het orginele bmw spul besteld bij de dealer.

Alu panelen voor de middenconsole en een versnellingspook in zwart leer, verder nog de twee alu delen voor op het stuur ( rechts en links naast de airbag).

7 december wordt het hele zaakje er bij de dealer ingezet, dachten ze in een dik uur te doen ! Zal mij benieuwen.

Dus vanaf 7 december te koop: 2 notenhouten delen voor het dashboard en een houten pook voor de Z3 tot 4/1999. Ook nog twee delen voor naast de airbag in titanium-look. Wie doet er al een bod? liefst alles tegelijk afnemen!!

Bedankt nog voor al jullie reacties op mijn vragen.

Groeten Maarten. B) :(

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wel interesse in de stuurdelen in Titanlook. Zaten die op een M stuurtje ? Ik heb ze nu in het zwart en zou ze het liefst in Topaz blauw willen, maar die kan ik niet vinden. OMdat de rest van het dash en de deuren in titan is, zou dit er ook bij passen, maar ook deze heb ik nog nooit gezien. Wat zou je er voor willen hebben?

Link naar reactie
Kun je die niet bij Leather Z in Topaz bestellen, ik heb me daar de mijne in imolarot leer besteld staat een stuk edeler dan die plastic dingen :huh:

Verder zijn er individualstuurwielen te krijgen met allerlei kleuren. :m:

Nee helaas. Toen ik mijn armsteun heb besteld heb ik daar wel naar gekeken. Ze hebben alleen Estorilblauw. (of was het nu Atlanta.. goed beide niet de juiste).

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Ben verstandig geweest maar heb geen geduld..., en verpest mijn auto uiteraard niet met die "plak" troep.

Heb vandaag al het orginele bmw spul besteld bij de dealer.

Alu panelen voor de middenconsole en een versnellingspook in zwart leer, verder nog de twee alu delen voor op het stuur ( rechts en links naast de airbag).

7 december wordt het hele zaakje er bij de dealer ingezet, dachten ze in een dik uur te doen ! Zal mij benieuwen.

Dus vanaf 7 december te koop: 2 notenhouten delen voor het dashboard en een houten pook voor de Z3 tot 4/1999. Ook nog twee delen voor naast de airbag in titanium-look. Wie doet er al een bod? liefst alles tegelijk afnemen!!

Bedankt nog voor al jullie reacties op mijn vragen.

Groeten Maarten. :kisstogether::thumbup:

hele topic doorgelezen....

Ik mis nog steeds een handleiding voor het vervangen van de console. Bestaat deze of is het echt zo super eenvoudig??

@maarten: wat kost een nieuwe console (middenstukken) zo ongeveer bij de dealer?

Link naar reactie
hele topic doorgelezen....

Ik mis nog steeds een handleiding voor het vervangen van de console. Bestaat deze of is het echt zo super eenvoudig??

@maarten: wat kost een nieuwe console (middenstukken) zo ongeveer bij de dealer?

Als je bij de zoekfunctie "console" typt kom je toch echt discussies hierover tegen.

Wat ik in dit 3 jaar durende topic mis is het volgende:

Voor ca. 150 euro heb je een alu look console van PVC.

Voor ca. 350 euro heb je een metalen console van geborsteld aluminium ( met een soort circelvormige geschuurde structuur erin). Dit is veel mooier.

Link naar reactie
Als je bij de zoekfunctie "console" typt kom je toch echt discussies hierover tegen.

Wat ik in dit 3 jaar durende topic mis is het volgende:

Voor ca. 150 euro heb je een alu look console van PVC.

Voor ca. 350 euro heb je een metalen console van geborsteld aluminium ( met een soort circelvormige geschuurde structuur erin). Dit is veel mooier.

Klopt maar houdt er wel rekening mee dat alleen voor de face-lift modellen een origineel alu-paneel te bestellen is. Voor de pre-facelift modellen wordt het toch een alternatief zoeken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.