Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Als ze hem toch met de hand maken, waarom zijn die dikkere versies dan niet mogelijk? Beetje raar hoor. Maar goed, we wachten dan maar af.

Gessamt preis :unsure: (iemand met 7 z3's zeker) ^_^

Edit, volgens mij trekken ze deze gewoon uit de voorraad. Omdat er bij ene staat, alleen nog maar......leverbaar

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe dicht zitten die eindpijpjes eigenlijk op elkaar? Is er nog ruimte tussen om de 'siereindstukken' erop te zetten? Ik vind op de foto's bij Eismann het pijpje zelf een beetje iel overkomen. Ook bij de standaard uitlaat zitten er twee eindstukken overgestoken, maar dan moet daar wel ruimte voor zijn.

Op de site van Eismann zie je ook steeds meer de 70mm komen en de 76mm worden voor veel types niet meer vermeld. Vreemd.

Link naar reactie

Oke, hierbij dan de Kendo prijzen:

Onderstaande prijzen zijn incl.btw excl.montage en ondervoorbehoud dat ze incl. hardverchroomde eindpijpen zijn. (Leverancier was afgelopen week in essen, kan ik maandag navragen).

Ik heb tussen haakjes de standaard einpijp diameter gezet zoals aangegeven in de katalogus, als je toch de maat wilt hebben die voor de haakjes staan, moet ik ff navragen hoe het dan zit met de prijzen.

Sledgehammer

Auto:______Bmw z3 1.9l

Bouwjaar:___1997

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm (=4x70mm)

Art.Nr:______B5213.02320 ------ €595,-

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Huub

Auto:______Bmw Z3 coupe 2.8l

Bouwjaar:___1999/02

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm (4x70mm)

Art.Nr:______B5214.02320 ------ €650,-

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Michiel

Auto:_______BMW Z3 2.8l

Bouwjaar:____1999/09

Type:_______ESD

uitvoering:____rond 2x60mm (2x70mm)

Art.Nr:______B5214.00700 ------ €443,-

Optie´s:_____hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______sound

Ivo

Auto:______BMW Z3M Coupé 3.2l

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm (4x70mm)

Art.Nr:______B5215.00700 ------ €850,-

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Ivodl

Auto:______BMW Z3 1.9l

Bouwjaar:___1996

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 2x76mm (2x70mm)

Art.Nr:______ B5213.00700 ----- €394,-

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Superduper

Auto:_______BMW Z3 2.0i

Bouwjaar:___2001

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x70mm

Art.Nr:______B5261.02320 ------ €709,-

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Hallo Kendo Tuning

Zijn ook zeer mooie prijzen :unsure: wil persoonlijk toch voor de 4x76 wacht dus nog ff af.(Leverancier was afgelopen week in essen, kan ik maandag navragen).

Groet huub

Link naar reactie

dus Kendo is net ff wat goedkoper ... ook ik wil het liefste 76 mm + hardverchroomd.

Kendo: ken je niemand in regio 0416 die een brug ter beschikking wil stellen ???

Nog ff de prijzen uit D (niet echt interessant meer);

Hallo und guten Tag Ivo!

ja, hatverchromung ist gegen aufpreis (11,60 euro pro endrohr) möglich. wir geben

beide preise mit an. einmal mit und einmal ohne hartverchromung!

die preise stehen  wieder hinter die fahzeugdaten (siehe unten). alle esd sind

dann version "sport"!

Auto:______Bmw z3 1.9l

Bouwjaar:___1997

Type:_______ESD

4x70mm rund

unser preis: ohne hartverchromt = 643,00 euro (statt 747,04 euro!!)

            mit hartverchromt  = 689,40 euro

Auto:______Bmw Z3 coupe 2.8l

Bouwjaar:___1999/02

Type:_______ESD

4x70mm rund

unser preis: ohne hartverchromt  = 701,00 euro (statt 818,96 euro!!)

            mit hartverchromt  = 747,40 euro

Auto:_______BMW Z3 2.8l

Bouwjaar:____1999/09

Type:_______ESD

2x70mm rund möglich

unser preis: ohne hartverchromt = 482,00 euro (statt 545,20 euro!!)

            mit hartverchromt  = 505,20 euro

Auto:______BMW Z3M Coupé 3.2l

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

4x70mm achtung: 2x ESD!!

unser preis: ohne hartverchromt = 919,00 euro (statt 1091,56 euro!!)

            mit hartverchromt  = 965,40 euro

Auto:______BMW Z3 1.9l

Bouwjaar:___1996

Type:_______ESD

2x70mm rund

unser preis: ohne hartverchromt = 425,00 euro (statt 474,44 euro!!)

            mit hartverchromt  = 448,20 euro

Auto:_______BMW Z3 2.0

Bouwjaar:___2001

Type:_______ESD

4x70mm

unser preis: ohne hartverchromt = 701,00 euro (statt 818,96 euro!!)

            mit hartverchromt  = 747,40 euro

Auto:______Bmw z3 2.0l

Bouwjaar:___2000/3

Type:_______ESD

2x70mm rund

unser preis: ohne hartverchromt = 482,00 euro (statt 545,20 euro!!)

            mit hartverchromt  = 505,20 euro

die versandkosten betragen für alle 7 auspuffe zusammen 126 euro in die

niederlande.

bei weiteren fragen ihrerseits sind wir natürlich immer gerne für sie da!

viele grüsse!

A.K.L. Car-Styling

Link naar reactie

Ivo heb je ook al mail van Sportwheels die prijzen zijn ook niet gek is wel inclusief montage en een boel knowhow nmi.wat montage betreft.

Link naar reactie
Op de site van Eismann zie je ook steeds meer de 70mm komen en de 76mm worden voor veel types niet meer vermeld. Vreemd.

Vroeger wel dan :m:

Zou het persoonlijk zonde vinden om een sierstuk over die uitlaat heen te schuiven. Moet toegeven, het ziet er op de site nou niet echt spectaculair uit.

Nou.....

00928383001068028869.jpg

Dit is meteen een 3liter met aangepaste bumper. Moeilijk te zien helaas :lmao:

Wat me vader nog opmerkte over dat het reservewiel vervalt. Een reservewiel is verplicht. Niet dat ik me om deze reden laat weerhouden. Maar toch....

Link naar reactie

Eisenmann is puur geen opsmuk maar gewoon mooi matriaalgebruik en eenvoud in uitvoering IMHO.

Groet Huub

nmi zeker geen overzetstukjes gebruiken :lmao:

Link naar reactie
Hoe dicht zitten die eindpijpjes eigenlijk op elkaar? Is er nog ruimte tussen om de 'siereindstukken' erop te zetten? Ik vind op de foto's bij Eismann het pijpje zelf een beetje iel overkomen. Ook bij de standaard uitlaat zitten er twee eindstukken overgestoken, maar dan moet daar wel ruimte voor zijn.

Op de site van Eismann zie je ook steeds meer de 70mm komen en de 76mm worden voor veel types niet meer vermeld. Vreemd.

De 4*76mm heeft nooit op de site gestaan, ik heb toen met die jongens daar gebeld en daarvoor gevraagd :m: Was dus wel te krijgen maar niet in de folder of op de site, ik houd nu eenmaal van aparte dingen ;) ;)

En over die pijpen kun je en moet je niks anders heen trekken ziet er heel mooi high tech uit :lmao: :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Sportschalldämpfer von Eisenmann: Das heißt handgearbeitete Perfektion in hochwertigem Edelstahl. Lösungen, die faszinieren: in Verarbeitung, Funktion, Design und Klang.

Link naar reactie

Vraagje heeft Wiesmann ook uitlaten zag vanmiddag een 1.8/1.9 roadster met een 4x70 en nmi stond er wiesmann op de pijpjes???

Groet huub

Link naar reactie

Wiesmann voert ook uitlaten, laat ze echter ergens anders maken, zou best Eisenmann kunnen zijn. Deze worden door veel kleinere tuners (bijv. SAT-tuning en DS-motorsport) aangeboden al dan niet met een eigen logo erin. ;)

Die van mij komt bijvoorbeeld van SAT, er staat echter geen apart logo in!

Hamann gebruikt bijvoorbeeld Supersprint :m:

Schnitzer laat ze bij Remus maken ;)

G-power produceert zelf en daar lees ik ook hele goede (luide) dingen over, is alleen duurder dan Eisenmann :lmao:

groet,

Pierre

Link naar reactie

Kijk, dat lijkt me zinnig! Het lijkt me dat deze ipv de standaard onderspoiler met enkelvoudige uitsparing komt.

Even kijken of de ETK een artikelnummer weet te geven (is het eigenlijk wel een BMW part?) of eventueel een M-achteronderspoiler. Even kijken of met de spuitkosten het nog wel leuk is.

Link naar reactie

Met een orginele m-bumper zit je ook fout, de wielkasten zijn breder, dus dit zal niet goed aansluiten.

Daarnaast is dit een deel van de bumper, en niet het geheel. :D

Edit: Zo te zien is het bij de oudere modellen toch anders. Modellen na de facelift hebben wel deze splitsing. :foto: Zie plaatje bovenaan deze pagina

Maar. .. het zijn dezelfde spoilers. Er is hoop!!!

Link naar reactie

Is er ook een tijdsplanning bij jullie aanschaf wil zelf wel op korte termijn liefst tussen de feestdagen.Als jullie het doorschuiven naar volgend jaar ga ik naar Sportwheels toe. ;)

Groet Huub

Link naar reactie
Is er ook een tijdsplanning bij jullie aanschaf wil zelf wel op korte termijn liefst tussen de feestdagen.Als jullie het doorschuiven naar volgend jaar ga ik naar Sportwheels toe. ;)

Groet Huub

Huub jongen, vanwaar die haast :D

Wat mij betreft kunnen we bestellen MITS we 2x 76 mm kunnen krijgen, anders hoef ik er geen ...

Kendo haakt af met Eisenmann begreep ik vandaag, maar hij gaat nog G-Power proberen ... :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.