Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik heb inderdaad de gegevens van ivo gekopierd en vergeten het type te veranderen. Het art. nummer klopt wel, en de prijs ook, dus dit maakt verder niks uit.

Als dit door zou gaan, zal ik aan de spuiter mijzelf goed laten informeren over hoe de montage in zijn werk gaat, en wat het "afwerkingsniveau" is. Hier dus later meer over.

Prijs is inclusief BTW, met uiteraard een mooi papiertje ter bewijs. Ik neem aan dat wij de garantie periode van eisenmann gewoon overnemen, en dat wij hun termijn aanhouden.

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb inderdaad de gegevens van ivo gekopierd en vergeten het type te veranderen. Het art. nummer klopt wel, en de prijs ook, dus dit maakt verder niks uit.

Als dit door zou gaan, zal ik aan de spuiter mijzelf goed laten informeren over hoe de montage in zijn werk gaat, en wat het "afwerkingsniveau" is. Hier dus later meer over.

Prijs is inclusief BTW, met uiteraard een mooi papiertje ter bewijs. Ik neem aan dat wij de garantie periode van eisenmann gewoon overnemen, en dat wij hun termijn aanhouden.

Ok thanks. Is er dan nog een 4x76 mm optie of bestaat die niet voor de 3.0l

Link naar reactie

Hoi Sledge,

Sorry voor mijn late reactie, maar was ff niet in gelegenheid te reageren.

Ik doe denk ik ook mee, maar twijfel nog tussen 2x70 HV of 2x76 HV.

Zijn er ergens foto's te zien met gemonteerde bovengenoemde uitlaten, om het verschil 'ns te zien?

De originele uitlaat die er nu bij mij opzit (met verschroomde uitlaatstukken) meet 70x60. Niet helemaal rond dus.

Link naar reactie

76mm en de (super)sound versies staan niet op het www. kosten echter hetzelfde als de 70mm versie. 76mm is IMHO net mooi, 70mm vond ik te veel op origineel lijken en 83mm is weer te protserig en zit te krap :D :blush:

Moeten weer flink wat RVS inslaan daar bij Eisenmann als ik dat zo zie :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Zou het zo zijn dat ik de eer heb ( :blush: ) om ze te bestellen, zal ik kijken of er nog wat bij iedereen van de prijs af te ritselen is.

Not2Fast

Auto:______Bmw z3 2.0l

Bouwjaar:___2000/3

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 2x76mm

Art.Nr:______B5310.00700

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Prijs zal rond de €450,- liggen.

Link naar reactie

Bedankt Rob & Huub! :blush:

Hmm... het ziet er zo eigenlijk al redelijk gevuld uit. Heb je misschien ook een foto recht van achteren...?

Rob, heeft men bij jou de spoiler al moeten bewerken voordat deze pastte?

Ik denk dat er bij jou een enkele uitlaat zat of niet?

Link naar reactie
Heb je misschien ook een foto recht van achteren...?

Rob, heeft men bij jou de spoiler al moeten bewerken voordat deze pastte?

Ik denk dat er bij jou een enkele uitlaat zat of niet?

Helaas, geen foto van achteren.

Niets bewerkt. Paste prima.

Ja, zat een enkele uitlaat, zo'n standaard ovale.

Link naar reactie

msd-z3-1.8-2.8_kat.jpgIs dit ook leverbaar zo'n MSD en wie weet er wat van af zal je de kat moeten missen en kom je dan door de APK zonder kat (lijkt mij niet)waarom verkopen ze dan zo'n ding en bestaat het al omdat er iets staat van in Vorbereitung of geld dat voor verschillende maten en als het wel mogelijk is dus legaal kan je deze dan eventueel ook bestellen Sledge.(prijsje???)

Veel vragen en hoop op een antwoord :blush:

Groet huub

Sportwheels

Link naar reactie
msd-z3-1.8-2.8_kat.jpgIs dit ook leverbaar zo'n MSD en wie weet er wat van af zal je de kat moeten missen en kom je dan door de APK zonder kat (lijkt mij niet)waarom verkopen ze dan zo'n ding en bestaat het al omdat er iets staat van in Vorbereitung of geld dat voor verschillende maten en als het wel mogelijk is dus legaal kan je deze dan eventueel ook bestellen Sledge.(prijsje???)

Veel vragen en hoop op een antwoord :blush:

Groet huub

Sportwheels

Mijn neef is aangehouden met een golf VR6 waar hij de cat. ondervandaan had gehaald. Hij moest ter plaatse zijn kenteken deel I inleveren, en mocht niet meer rijden. DE cat moest er weer onder en hij moest een nieuwe keuring aanvragen om zijn deel I weer te laten verieferen. Uiteraard ging dit vergezeld met een leuke boete en keuringskosten (totaal € 200,-dacht ik).

NIET DOEN DUS!

Ze verkopen die zaken voor 'showuse only'.

Link naar reactie

Waar zullen we beginnen? :D

Mag een cat-converter? Heb ik geen antwoord op, http://www.uitlaten.com/uitlaten/kat.html

Op eisenmann is hij gewoon te bestellen, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik zie wel hier twee versies, een met pakkingen, en een met klemmen. Zal wel iets met het bouwjaar te maken hebben.

- Op de site van eisenmann --> bis Bj. 09/99 , wel leverbaar

- Op de site van sportwheels - Achtung! Bei Fahrzeugen ab Bj. 09/98 kann nur der

Endschalldämpfer verbaut werden!

Wie zit er nu fout?

Mocht het zover komen, zal ik alle vragen waar nog geen antwoord op is, voorleggen aan de leverancier.

Prijs zal dicht bij die van sportwheels zitten

Edit: Er is ook nog een verschil tussen een kat-vervanger, en het weglaten van de kat. :blush: Op de reactie van superduper gericht

Link naar reactie
Ivo

Auto:______BMW Z3M Coupé 3.2l

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5215.00700 (of moet dit ~760 worden?) ------ €859,45

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Waarom is dit nou weer de duurste??? :D

Hmm, ik wil natuurlijk ook wel graag de 76 mm (artikelnummer is dus eigenlijk niet goed ....)

Afijn, dit gaat wel de goede kant op met die prijzen. Als nu nu iemand iemand kent met een brug, dan is het makkelijker dan die oprijdingetjes waar ik het mee moet doen :blush:

Link naar reactie

Ivo,

Omdat het twee potten zijn ipv eentje bij die andere versies :blush: :D

Trouwens zo'n brug moet toch wel ergens te organiseren zijn :D

Blijft natuurlijk het perfect afwerken van de mannen die nu een uitsparing erbij gemaakt moeten krijgen, geen idee of dat mooi zelf te doen is :D

Link naar reactie

Ik heb zowel Kendo als "a.k.l.car-styling" (via ebay) een mail gestuurd met onze aanvraag...

Grtz

Ivo

PS weet iemand of Hamann ook Eisenmann gebruikt??? Anders kan ik daar ook eens aanvragen ...

Link naar reactie

2x 76 mm en 2x 60 niet (meer) mogelijk ????

Afijn, ik heb gezegd dat we dan voor 2x 70 mm gaan met "sport" geluidje ... hard verchroomd hoor ik ook nix meer over, dus weer ff gevraagd...

Hallo und guten Tag Ivo!

vielen dank für ihre anfrage!

gerne bieten wir ihnen edelstahl-sport-auspuffe von eisenmann für die angegebenen

7 BMW Z3´s an:

sie haben seit 08/2004 die möglichkeit aus 2 klangversionen zu wählen

(version "sport" und version "race"). allerdings besitzt NUR klangversion "sport"

ein tüv-gutachten. ich biete ihnen beide klang-versionen zum gleichen preis an!

der auspuffe werden in handarbeit für sie angefertigt (deshalb ist mit einer

lieferzeit von 4 wochen zu rechnen) und ist in sachen klang und verarbeitung

nicht zu schlagen!! sie werden auf jeden fall begeistert sein!

zunächst möchten wir ihnen aber noch erläutern, was bei den auspuffen für die

z3´s möglich ist. die entsprechenden infos schreiben wir ihnen dazu hinter die

von ihnen zugeschickten fahrzeugdaten mit ** gekennzeichnet.

möchten sie dann einen komplett-preis für alle 7 auspuffe zusammen?

bei weiteren fragen ihrerseits sind wir natürlich immer gerne für sie da!

viele grüsse!

A.K.L. Car-Styling

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.