Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als automaterialenzaak kunnen we via de importeur ook eisenmann uitlaten bestellen blijkt. Nu wil ik dus een gokje wagen en kijken of ik misschien iets kan betekenen voor een groepsinkoop.

Wat ik graag had willen weten (puur voor een indicatie van de prijs) is welk type uitlaat iedereen graag zou willen hebben, dus bijv.

Sledge

Auto:______Bmw z3 1.9

Bouwjaar:___1997

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5213.02320

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Huub

Auto:______Bmw z3 2.8 coupe

Bouwjaar:___1999/02

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5214.02320(denk ik)

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Ivo

Auto:______BMW M Coupé (Z3 3.2)

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5215.00700

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Sledge

Auto:______Bmw z3 1.9

Bouwjaar:___1997

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5213.02320

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Huub

Auto:______Bmw z3 2.8 coupe

Bouwjaar:___1999/02

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5214.02320(denk ik)

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Michiel

Auto:_______BMW Z3 2.8

Bouwjaar:___09/1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 2x60mm

Art.Nr:______B5310.00600

Optie´s:_____hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______sound

Ivo

Auto:______BMW M Coupé (Z3 3.2)

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5215.00700

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Het opbouwen van die Remus die ik nu heb is niet helemaal "volgens" het boekje gegaan om het zo maar te zeggen. Met wat houtje touwtje werk is de oude eraf gezaagd en alleen de einddemper erop gezet (dus de catalysator van de orginele zit er nog op). Ik heb dus wel interesse in 2x76 hardverchroomd sound, maar ik wil dus niet weer tegen problemen aanlopen.

Wat ik dus wil weten, is wat er allemaal vervangen wordt (welk deel) en of dit ook mogelijk is voor een model van voor de facelift, en uiteraard de prijs van dit alles :huh:

Link naar reactie
Kwestie van een stuk polyester uit de bumper zagen.

En het reservewiel vervalt natuurlijk. Ik zet je er gewoon bij, je weet maar nooit immers :)

Doen ze er dan nog een mooi afwerkrandje omheen? Hmm, en aan dat reservewiel had ik nog niet gedacht.

Ik laat het dan een beetje van de aanbieding afhangen.

Link naar reactie
Kwestie van een stuk polyester uit de bumper zagen.

En het reservewiel vervalt natuurlijk. Ik zet je er gewoon bij, je weet maar nooit immers :D

Sledge, weet je dat zeker van het reservewiel??? :)

Neem trouwens aan dat onze vrienden van sportwheels de complete montage doen, dus incl prof. aanpassing achterbumper :D

Link naar reactie

Hinweise : Die Endrohre für Diesel – Endschalldämpfer werden in gerader Version ausgeführt! Bei Diesel – Modellen kann es zum Verrussen der Heckschürze kommen! Bei Fahrzeugen des Typs BMW E36 und E39 grundsätzlich angeben, ob das Fahrzeug mit einer M-Technik-Heckschürze ausgestattet ist. Wir weisen darauf hin, dass bei 4-Rohr-Anlagen die Heckschürze auf der rechten Seite in Größe und Abstand symmetrisch zur linken Originalaussparung ausgeschnitten werden muss. Bei Fahrzeugen des Typs E36 Compact muss zusätzlich das Reserverad und der Reserveradhalter entfernt werden. Wichtig! Um eine hitzebedingte Beschädigung der Heckschürze zu vermeiden, muss auf ausreichenden Abstand zwischen der Heckschürze und den Endrohren geachtet werden. Irrtum und Änderungen vorbehalten / Stand Oktober 2003

Het blijft onduidelijk of je je reservewiel thuis moet laten,voor een Z3

Groet Huub

Link naar reactie

Huub,

Volgens deze tekst hoeft dit alleen bij de e36 Compakt :D

Uiteraard moet je symetrisch tov de andere kant de opening uitsnijden om plaats te bieden aan de pijpjes, verder moet je ervoor zorg dragen dat de pijpjes voldoende afstand tot het plastik van de bumper hebben, anders smelt dit weg. :D :)

Link naar reactie
Huub,

Volgens deze tekst hoeft dit alleen bij de e36 Compakt :D

Uiteraard moet je symetrisch tov de andere kant de opening uitsnijden om plaats te bieden aan de pijpjes, verder moet je ervoor zorg dragen dat de pijpjes voldoende afstand tot het plastik van de bumper hebben, anders smelt dit weg. :D :)

Dan moet het dus op onze ztjes zo kunnen.

snapte de text ook wel :D maar bedoelde dat het voor een Z niet iets specifieks staat omschreven zoals bij een compact.(text is van Sportwheels)maar dat wist je al :D

Groet

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.