Ga naar inhoud

Alpina Roadster S Supercharged video


Tom

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ehhh, ik niet hoor. Had het leuker gevonden als Femme zelf ook een beetje enthousiast over zijn auto op dit forum had verteld. Niets ten nadele van Tom trouwens ik begrijp zijn enthousiasme :)

Mee eens. Zal wellicht de mooiste Z zijn die er is maar het lijkt wel of er een klus geklaard is in plaats van dat er plezier uitgehaald is. Jammer!

Link naar reactie
Ik had het inderdaad gelezen Tom. We wachten af. :rolleyes:
Toch maar lid van driving fun worden, heb je het complete verhaal :thumbup:

Nou, even wat minder mooi nieuws.

Ik had mijn vriendin vandmiddag afgezet op het station in Zutphen. Toen we wegreden uit Ruurlo klonk de auto al een beetje vreemd. Vanuit Zutphen was ik doorgereden naar Brummen, daar een keer gestopt met de motor draaiend. Er kwam een wat vreemd nagelend geluid uit het vooronder, toen nog niet heel luidruchtig. Toen maar huiswaarts gekeerd en nog een keer doorgetrokken. Hij presteerde normaal maar nadat ik afgeremd had en de toeren onder 1500rpm kwamen, maakte de wagen opeens een geluid alsof er met een open uitlaat werd gereden. Ik heb er niet hard meer meegereden maar hij presteerde voor mijn gevoel nog steeds normaal en er verschenen geen foutmeldingen. Vooral laag in de toeren met (licht) het gas erop maakte hij een takkeherrie. Als je wat steviger acceleert gaat hij op een gegeven moment als de GTO van Cor klinken. De plopjes in de uitlaat bij gas loslaten waren veel duidelijker te horen. Van buiten de auto lijkt het geluid van onder de motor of halverwege de auto te komen. Het lijkt wel een tractordiesel. Ik was gelukkig in de buurt van mijn nieuwe huis waar ik 'm achtergelaten heb. Ik durf er niet verder mee te rijden.

Iemand enig idee wat het kan zijn. Onder de motorkap klinkt het niet helemaal pluis (een soort nagelend geluid). Die herrie moet toch wel iets met de uitlaat zijn?

Link naar reactie

Filmpjestijd!!!!

http://modgarage.net/project/alpina/

login: df

password: eindelijk

Ik doe 'm even achter een login totdat ik het sitetje compleet heb met specs en foto's.

Momenteel alleen geschikt voor een browser met een nieuwe versie van Flash (in mijn IE7 die ik normaal gesproken nooit gebruik deed hij het niet in Flash 9, wel na update naar 10).

Echte mannen gebruiken uiteraard een echte browser zoals Firefox icon_wink.gif .

De bitrate van het filmpje is nu behoorlijk hoog (3Mbit/s). Dit kan vertraging veroorzaken op trage internetverbinding. Laat me ff weten als het te zwaar is. Eerst ga ik maar eens kijken wat dit aan bandbreedte veroorzaakt met een paar df'ers als kijkers.

Link naar reactie
thanks :thumbup: .

Werkelijk zeldzaam mooi.winner_first_h4h.gif

Ik erger me vaak aan autofabrikanten met hun zogenaamde fraaie commercials waarbij je , als je even geluk hebt ook nog de auto ziet.

Die kunnen hier nog van leren. :thumbup:

Link naar reactie
Werkelijk zeldzaam mooi.winner_first_h4h.gif

Ik erger me vaak aan autofabrikanten met hun zogenaamde fraaie commercials waarbij je , als je even geluk hebt ook nog de auto ziet.

Die kunnen hier nog van leren. :thumbup:

Superfilmpje!! indeed!! :thumbup: :kicking: :fiew:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.