Ga naar inhoud

Sportuitlaat & chip?


Mjamjam

Aanbevolen berichten

- De eerste 2 zijn "enkele potten" met twee verschillende diameters. Ik zou persoonlijk voor een diameter van 80mm gaan.

- De laatste 2 zijn "dubbele potten, dus voor links en rechts van de achterbumper(wil ik hebbe hebbe B) ) kom je wel aan het zagen B) :)

Ook weer in twee verschillende maten leverbaar.

Op aanvraag zijn er natuurlijk meerdere diameters mogelijk, en verder kun je kiezen uit drie soorten "sounds". Owja, eindoptiek is ook niet onbelangrijk:

http://eisenmann-technik.de/auspuffanlagen...te_endrohre.php

Kies maar uit B)

Dubbel endrohr: :D (laatste 2 opties)

00264274001049471253.jpg

Ok, dan is die keuze gemaakt, is wel maar keuze tussen 60 & 70 mm blijkbaar? De 70 dan nemen?

En de sounds... Ook daar heb ik geen ervaring mee...

Wel lastig om zoiets te bestellen, hoe doe je dat?

Pfff allemaal wel moeilijker dan ik had verwacht... :D

Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mjamjam, niet gaan overhaasten!!!! Laat je van te voren goed inlichten( je bent op de goede weg. :D )

Over de sound:

- Sound = hard

- Super-sound =harder

- Racing = het hardst

Het is wat je zelf wilt. Een beschaafd geluid, of een "johnny@golf gti" sound :)

De pijpdiameters kun je meestal zelf bepalen. Kijk eens wat rond op dit forum, Je zult wel een passende maat vinden. (70 is trouwens wat aan de krappe kant)

Link naar reactie
Mjamjam, niet gaan overhaasten!!!! Laat je van te voren goed inlichten( je bent op de goede weg. :) )

Over de sound:

- Sound = hard

- Super-sound =harder

- Racing = het hardst

Het is wat je zelf wilt. Een beschaafd geluid, of een "johnny@golf gti" sound B)

De pijpdiameters kun je meestal zelf bepalen. Kijk eens wat rond op dit forum, Je zult wel een passende maat vinden. (70 is trouwens wat aan de krappe kant)

Dus een gewone sound zalt mooiste zijn? :D

Eens rondneuzen op de site...

Link naar reactie

Was nog gezellig hier zo te zien: B) :D

Eisenmann kun je kopen bij www.sportwheels.de, is eeen serieuze firma die versturen ook per post!!

Geloof niet dat een uitlaat van voor tot achter is van Eisenmann, dan moet je al voor Supersprint gaan die hebben deze geloof ik wel.

Eisenmann is er in drie versies:

-Tuv versie, normaal

-Versie sound (de beste IMHO)

-Versie supersound

Ook maken zij uitlaten in 76 mm dus niet alleen in 70 en 83mm. Verder moet je altijd de hardverchroomde versie pakken, krijg je geen verkleuren van de eindpotten.

Er wordt inderdaad door allerlei fa een kompressorkit aangeboden voor de BMW zescilinders: G-power, kelleners, infinitas (zijn geloof ik dezelfde die ook door sanituning worden aangeboden.) en Schnitzer dacht ik alleen voor de 3.0.

Marc mbt tot die Saab Turbo moet ik helaas niet instemmen, heb een 185pk turbo cabrio gehad uit 1995, die duw in de rug was wel leuk maar dat turbogat was verschrikkelijk, moest je zowat bij iedere bocht terug naar de 1e versnelling.

Dat hebben ze tegenwoordig wat beter voor elkaar :D

Maar ik vind zo´n echte atmosferische motor die lekker tot boven de 7000 toeren doorvliegt en onderin ook superdirekt oppakt toch vele malen lekkerder ( B) )

Een kompressor werkt volgens een heel ander principe, die werkt op je aandrijfriem en draait dus mee met je motor, heb je geen last van turbogaten.

Voor een goede kompressor met software, ingebouwd en wel moet je toch gauw rond de 8000 euro rekenen.

Veel geld en de duurzaamheid van de motor komt het niet ten goede natuurlijk, als je er wat an hebt kun je ook niet bij de eerste beste garage terug ermee, ze zien je al kome bij de plaatselijke BMW dealer B)

Heb hier over zitten denken voor mijn 3.0 liter touring maar eigenlijk is 231 pk voldoende hier in flitsland Nederland :)

Link naar reactie
Was nog gezellig hier zo te zien: :D :D

Eisenmann kun je kopen bij www.sportwheels.de, is eeen serieuze firma die versturen ook per post!!

Geloof niet dat een uitlaat van voor tot achter is van Eisenmann, dan moet je al voor Supersprint gaan die hebben deze geloof ik wel.

Eisenmann is er in drie versies:

-Tuv versie, normaal

-Versie sound (de beste IMHO)

-Versie supersound

Ook maken zij uitlaten in 76 mm dus niet alleen in 70 en 83mm. Verder moet je altijd de hardverchroomde versie pakken, krijg je geen verkleuren van de eindpotten.

Er wordt inderdaad door allerlei fa een kompressorkit aangeboden voor de BMW zescilinders: G-power, kelleners, infinitas (zijn geloof ik dezelfde die ook door sanituning worden aangeboden.) en Schnitzer dacht ik alleen voor de 3.0.

Marc mbt tot die Saab Turbo moet ik helaas niet instemmen, heb een 185pk turbo cabrio gehad uit 1995, die duw in de rug was wel leuk maar dat turbogat was verschrikkelijk, moest je zowat bij iedere bocht terug naar de 1e versnelling.

Dat hebben ze tegenwoordig wat beter voor elkaar :D

Maar ik vind zo´n echte atmosferische motor die lekker tot boven de 7000 toeren doorvliegt en onderin ook superdirekt oppakt toch vele malen lekkerder ( B) )

Een kompressor werkt volgens een heel ander principe, die werkt op je aandrijfriem en draait dus mee met je motor, heb je geen last van turbogaten.

Voor een goede kompressor met software, ingebouwd en wel moet je toch gauw rond de 8000 euro rekenen.

Veel geld en de duurzaamheid van de motor komt het niet ten goede natuurlijk, als je er wat an hebt kun je ook niet bij de eerste beste garage terug ermee, ze zien je al kome bij de plaatselijke BMW dealer B)

Heb hier over zitten denken voor mijn 3.0 liter touring maar eigenlijk is 231 pk voldoende hier in flitsland Nederland :)

Thx P!

Dan heb ik m'n besluit genomen, zal dat Duits eens proberen te ontcijferen en bestel ik er eentje B)

76mm, sound & hardverchroomd...

Link naar reactie

:D

Marc mbt tot die Saab Turbo moet ik helaas niet instemmen, heb een 185pk turbo cabrio gehad uit 1995, die duw in de rug was wel leuk maar dat turbogat was verschrikkelijk, moest je zowat bij iedere bocht terug naar de 1e versnelling.

Dat hebben ze tegenwoordig wat beter voor elkaar 

Hee grappig Pierre, ik heb dezelfde gehad uit '94, maar dan de coupeversie, echter wel met chiptuning van Abott. Wel voor de bocht terugschakelen hè B) Vond het het constante gebrek aan tractie een groter probleem B)

:)

Link naar reactie
Was nog gezellig hier zo te zien: :D  :D

Eisenmann kun je kopen bij www.sportwheels.de, is eeen serieuze firma die versturen ook per post!!

Geloof niet dat een uitlaat van voor tot achter is van Eisenmann, dan moet je al voor Supersprint gaan die hebben deze geloof ik wel.

Eisenmann is er in drie versies:

-Tuv versie, normaal

-Versie sound (de beste IMHO)

-Versie supersound

Ook maken zij uitlaten in 76 mm dus niet alleen in 70 en 83mm. Verder moet je altijd de hardverchroomde versie pakken, krijg je geen verkleuren van de eindpotten.

Er wordt inderdaad door allerlei fa een kompressorkit aangeboden voor de BMW zescilinders: G-power, kelleners, infinitas (zijn geloof ik dezelfde die ook door sanituning worden aangeboden.) en Schnitzer dacht ik alleen voor de 3.0.

Marc mbt tot die Saab Turbo moet ik helaas niet instemmen, heb een 185pk turbo cabrio gehad uit 1995, die duw in de rug was wel leuk maar dat turbogat was verschrikkelijk, moest je zowat bij iedere bocht terug naar de 1e versnelling.

Dat hebben ze tegenwoordig wat beter voor elkaar :D

Maar ik vind zo´n echte atmosferische motor die lekker tot boven de 7000 toeren doorvliegt en onderin ook superdirekt oppakt toch vele malen lekkerder ( B) )

Een kompressor werkt volgens een heel ander principe, die werkt op je aandrijfriem en draait dus mee met je motor, heb je geen last van turbogaten.

Voor een goede kompressor met software, ingebouwd en wel moet je toch gauw rond de 8000 euro rekenen.

Veel geld en de duurzaamheid van de motor komt het niet ten goede natuurlijk, als je er wat an hebt kun je ook niet bij de eerste beste garage terug ermee, ze zien je al kome bij de plaatselijke BMW dealer B)

Heb hier over zitten denken voor mijn 3.0 liter touring maar eigenlijk is 231 pk voldoende hier in flitsland Nederland :)

Thx P!

Dan heb ik m'n besluit genomen, zal dat Duits eens proberen te ontcijferen en bestel ik er eentje B)

76mm, sound & hardverchroomd...

Goede keuze, die heb ik ook. Als je hulp met je Duits nodig hebt hoor ik het, mijn Duits is wel redelijk :D

Link naar reactie
Goede keuze, die heb ik ook. Als je hulp met je Duits nodig hebt hoor ik het, mijn Duits is wel redelijk :blush:

Daarjuist naar tuningshop hier in de buurt geweest maar die kunnen er niet aangeraken... Zal dus gewoon besteld moeten worden, ma 'k vind het ni op de site, ni erg simpel precies...

Heb er in't Engels naar gemaild maar nog geen antwoord ontvangen...

Link naar reactie
Goede keuze, die heb ik ook. Als je hulp met je Duits nodig hebt hoor ik het, mijn Duits is wel redelijk :blush:

Daarjuist naar tuningshop hier in de buurt geweest maar die kunnen er niet aangeraken... Zal dus gewoon besteld moeten worden, ma 'k vind het ni op de site, ni erg simpel precies...

Heb er in't Engels naar gemaild maar nog geen antwoord ontvangen...

vergeet ook Kendo Tuning niet, als je hem er zelf onder wilt zetten zijn zij ERG voordelig...

;)

zie ook http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...&st=45&hl=kendo

Link naar reactie

Ja die sportwheel jongens zijn aan het groeien dankzij dit forum, hebben nu zelfs een magazijn :blush: ;)

Alle gekheid op een stokje, zij verkopen ook continu via ebay, dus de gangbare uitlaten (volgens mij zijn alle zespitters gelijk) hebben ze op voorraad :D Toen ik er was hadden ze een heel pallet met van die imi bling bling A8 velgen liggen en die gingen als zoete broodjes :D

Link naar reactie

Zo, 't is gelukt, heb antwoord gekregen.. :D

Ben nu aan het doorgeven wat ik wil bestellen, kan iemand me een beetje helpen bij de omschrijving, want 't lukt ni zo goe... :blush:

Voorlopig heb ik dit erop staan...

Eisenmann SOUND, 76mm and hardest chrome

Ze zullen da wel snappen zeker? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.