Ga naar inhoud

Klokkies topic


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Tjonge jonge, als ik al die merken hier over het scherm zie rollen ben ik al blij dat ik een Festinaatje en een Diesel in m'n kast heb liggen... :blink:

Maar ik ben dan ook nog jong, wacht maar tot ik groot ben :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Zijn d'r hier ook mensen die met droge ogen kunnen beweren dat ze het horloge ook echt nodig hebben? Ik bedoel, als ik wil weten hoe laat het is kijk ik naar de klok op de muur van m'n kantoor hier (6 stuks met tijden in de wereld) waar ik toch bijna de hele dag zit, de klok van m'n computer (waar ik 80 % van m'n leven achter zit) of de klok van m'n mobiele telefoon (waar ik 20% van m'n leven mee aanhet bellen ben) Dus ik heb niet eens tijd om op m'n horloge te kijken :schater:

Daar komt bij dat ik er niet van hou om iets om m'n arm te hebben (tenzij het een lekker wijf is natuurlijk)

  • Like 1
Link naar reactie

Het valt me wel op dat als ik geen horloge draag ik regelmatig onnodig naar mijn pols staar en tot de conclusie moet komen dat ik daaruit niet kan afleiden hoe laat het is... dus met droge ogen... Ja. Maar bovenal blijft het eigenlijk alleen een sierraad. Ik heb verder geen tattoo's, kettingen, armbanden en piersings (nee, echt niet).

Link naar reactie

Nee hoor ik heb maandenlang zonder gezeten omdat ik wel dat mooie horloge wilde hebben maar het eigenlijk te duur vond. Zoals Bas zegt het is een sieraad waaraan ik kan toevoegen dat je de tijd erop kan zien. Ik heb wel de smaak te pakken want ik heb er in 7 maanden tijd twee gekocht. Het is net coke als je het eenmaal gedaan hebt wordt het steeds makkelijker. Mijn vrouw vindt het qua horloges nu wel mooi geweest. Ik denk dat ze gelijk heeft.

Zijn d'r hier ook mensen die met droge ogen kunnen beweren dat ze het horloge ook echt nodig hebben? Ik bedoel, als ik wil weten hoe laat het is kijk ik naar de klok op de muur van m'n kantoor hier (6 stuks met tijden in de wereld) waar ik toch bijna de hele dag zit, de klok van m'n computer (waar ik 80 % van m'n leven achter zit) of de klok van m'n mobiele telefoon (waar ik 20% van m'n leven mee aanhet bellen ben) Dus ik heb niet eens tijd om op m'n horloge te kijken :schater:

Daar komt bij dat ik er niet van hou om iets om m'n arm te hebben (tenzij het een lekker wijf is natuurlijk)

Link naar reactie
Zijn d'r hier ook mensen die met droge ogen kunnen beweren dat ze het horloge ook echt nodig hebben? Ik bedoel, als ik wil weten hoe laat het is kijk ik naar de klok op de muur van m'n kantoor hier (6 stuks met tijden in de wereld) waar ik toch bijna de hele dag zit, de klok van m'n computer (waar ik 80 % van m'n leven achter zit) of de klok van m'n mobiele telefoon (waar ik 20% van m'n leven mee aanhet bellen ben) Dus ik heb niet eens tijd om op m'n horloge te kijken :schater:

Daar komt bij dat ik er niet van hou om iets om m'n arm te hebben (tenzij het een lekker wijf is natuurlijk)

ja, heb een horloge nodig, maar niet de Tag Heuer. Zonder staar ik naar een lege pols. Is daarbij ook een sieraad met functioneel nut. IMHO het enige sierraad dat een vent nodig heeft. Als je 80% achter je scherm zit en de overige 20% belt, doe je iets fout en heb je ook geen lekker wijf aan je arm nodig (toch geen tijd voor).

Link naar reactie
ja, heb een horloge nodig, maar niet de Tag Heuer. Zonder staar ik naar een lege pols. Is daarbij ook een sieraad met functioneel nut. IMHO het enige sierraad dat een vent nodig heeft. Als je 80% achter je scherm zit en de overige 20% belt, doe je iets fout en heb je ook geen lekker wijf aan je arm nodig (toch geen tijd voor).

Tja, wat een zielig leven heb ik. 100% van m'n werktijd heb ik geen horloge nodig. Gelukkig is dat minder dan 40% van een 24 urig etmaal (jaja, ook ik weet wat tijd is... :blink: ). De rest van de tijd kan ik ofwel naar de binnenkant van m'n ogen of naar m'n (lekkere) wijf staren en daar heb ik al helemaal geen klok voor nodig. :thumbup: Dat zelfde wijf gaf me trouwens ooit een mooie klok voor m'n verjaardag en.... helaas ligt die al 3 jaar in m'n nachtkastje. (geen idee wat voor merk, iets met eeen wijzerplaat die van kleur veranderd :unsure: ) iets wat ik nog vaak moet horen :newblush:

Link naar reactie

Rolex en breitlings zijn voor patsers.

Heb zelf altijd de klassieke horloges van A.Lange & Sohne mooi gevonden (die met de blauwe sterrenhemel/maantje).

Afgelopen zomer heb ik er een in Singapore aangeschaft. :newblush:

Hij liep helaas niet erg nauwkeurig en is reeds na 14 dagen gestopt.

Zou het batterijtje leeg zijn? :blink:

Link naar reactie
Afgelopen zomer heb ik er een in Singapore aangeschaft. :newblush:

Hij liep helaas niet erg nauwkeurig en is reeds na 14 dagen gestopt.

Zou het batterijtje leeg zijn? :blink:

Lullig voor je Henk. En nou is je vakantie juwelier ook nog met de horloge handel gestopt om handdoeken te verkopen :thumbup:

igougo6117pvmex05atholiqv4.jpg

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Kom, we zullen dit onzinnige topic nog even een schop geven.

Bieden maar mensen.

ik geloof echt geen ruk van die "zogenaamde" actuele bod bedragen. Marktplaats en Ebay laten toch echt andere bedragen zien voor dit soort tweedehands tokkie spul.

Link naar reactie
ik geloof echt geen ruk van die "zogenaamde" actuele bod bedragen. Marktplaats en Ebay laten toch echt andere bedragen zien voor dit soort tweedehands tokkie spul.
Ik heb vele spullen via BVA gekocht en kan je vertellen dat je hier echt koopje's kan scoren. Dat die Yangkerd nou uitgerekend deze veiling onder de aandacht brengt maakt mij niet gelukkig. Kunnen we lekker tegen elkaar lopen opbieden straks ;)

@Bartje, veiling moet nog beginnen vandaar de 0 bedragen. Moet je de laatste 5 minuten even in de gaten houden dan gaat het lekker hard. Zal niet de eerste keer zijn dat ik samen met mijn lieftallig echtgenote met 4 computers tegelijk aan het bieden zijn :ok:

Link naar reactie

ik bedoelde meer het inverse. Ik zie 100 Euro voor een tweedehands Boss jasje als "huidig bod" en dat soort hoge onzinbedragen. Voor een klokkie kan ik nog geloven dat (tokkies :ok: ) wat meer geld neer leggen, maar veel items hebben belachelijk hoge bedragen. Echter, misschien is huidig bod een kromme vertaling en bedoelen ze er wat anders mee zoals; "als je dit biedt, ben je een idioot, maar krijg je wel het item gelijk toegestuurd" OID.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Hé Maan, is de kermis weer in Hoensbroek neergestreken :schater:

Zal dezelfde kraam zijn geweest als die laatst op die Franse kermis stond... :unsure:

IMGP4189800x600.jpg

Link naar reactie
Zal dezelfde kraam zijn geweest als die laatst op die Franse kermis stond... ;)
:unsure: Ik heb die van mij op het strand gekocht. Ik hou van een vrije handelsmarkt. Om deze deal tot een goed eind te brengen had ik de strandverkoper (die man rechts naast mij) uitgenodigt voor een fatsoenlijk etentje. Hij zag er nogal ondervoed uit :wave:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.