Ga naar inhoud

Klokkies topic


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik zit zelf al een tijdje te twijfelen deze aan te schaffen. Mooi van eenvoud en dat past wel bij mij ;)

Dus mocht iemand belang bij de Raymond Weil hebben even een PB

Wat een ingewikkelde manier om een verkooptopic voor je Raymond Dweil op te starten zeg. Cartier is voor flikkers en vrouwen. Gewoon de Dweil houden

Link naar reactie
dan ben ik maar een klutstert met mijn IWC portuguese automatic...

nou hoe je jezelf ook bestempelt :kisstogether: , een IWC Portuguese is IMHO een supergave klok... laatst in Zurich bij een vintage watch handelaar me bijna laten verleiden een pracht-IWC aan te schaffen... Ach ja... wat niet is, kan nog komen ;)

iwc500106.jpg

Link naar reactie

Ik draag altijd zo'n klok bij me.

timebomb_clock.jpg

Tjonge wat een serieus topic zeg. Gaat het wel helemaal goed met jullie jongens?

De loudmouths openen een topic en nu moeten allemaal even serieus doen. Sodemieter toch even op zeg. ;)

Link naar reactie
De beelden van de aanval op Pearl Harbor staan ons mariniers en vreemdelingen legioen gangers nog vers in het geheugen. Dus jouw reactie is volledig overbodig ;) Je bent bij ons bekent als een kamikaaz :kisstogether:

IDD Vriend. Ik zat meer te denken aan de VC. Echt zo'n tunnelrat die Yangkerd. Zit het eerste serieuze topic sinds maanden te verklooien

Link naar reactie
De beelden van de aanval op Pearl Harbor staan ons mariniers en vreemdelingen legioen gangers nog vers in het geheugen. Dus jouw reactie is volledig overbodig ;) Je bent bij ons bekent als een kamikaaz :kisstogether:

nou begrijp ik die plof onderweg naar Munchen ineens een stuk beter... was geen pech maar een mislukte zelfmoordaanslag! :kisstogether:

Link naar reactie
@RvE Hoezo nuchter klokje, die van mij geeft alleen de tijd aan en natuurlijk een super nauwkeurige chronograaf waarmee ik kan checken of de ///M werkelijk slechts 5 sec. nodig heeft voor 0/100km. That's all you need ;)

Vermoedde altijd al dat die Breitlings te langzaam lopen! Bedankt voor de bevestiging Frenk.

Link naar reactie

1 x raden, IvoZ3 je bent een IT-nerd. Wel een gaaf ding maar je moet geen borrel te veel op hebben denk ik. <_<

fout geraden. (IT als initialen zijn wel goed)

Maar als iemand in een groep de tijd vraagt houd ik mijn mond. (ben toch te laat :schater: )

Link naar reactie
Dan heb je deze zeker aan de muur hangen?

060131pong1xo8.jpg

Zie hier.

Jammer, wel al uitverkocht :newblush: .

inderdaad jammer .vroeger wel gehad maar ging kapot. Dit spel snapte ik tenminste nog.... <_<

nee hoor het is deze geworden ..al is het alleen maar om verwarring onder de gasten te veroorzaken...........

randomtimewallclockzs6.jpg

Link naar reactie
Fortis :schater: Daar moet je bij deze belegger even niet mee aankomen. Overigens Breitling haalt zijn uurwerken niet ergens anders. Hoe kom je daar nu weer bij?

@ Pierre, Patsers ??? Dat zijn de boys die met neppers lopen. Ik heb daar nog een leuk verhaal over. Een zakenrelatie van mij ziet er uit als een Engelse gentleman. Altijd strak in het pak, snorretje perfect bijgewerkt, een Jaguar en een duur huis in een chique plaats. Heeft ook een horloge tik en je denkt dan dat die horloges echt zijn. Een tijdje terug vertelde hij mij dat als hij naar Azie gaat hij altijd met een grote hoeveelheid nephorloges en nepkleding terugkomt <_< . Je kunt je dus goed vergissen

Verdiep je maar eens in de zwitserse horlogeindustrie. De meeste betaalbare zwitserse merken kopen hun uurwerken bij 1 producent en modificeren die zelf.

Alleen de extreem dure maken zelf uurwerken, maar daar is dan de prijs ook naar.

Link naar reactie
Verdiep je maar eens in de zwitserse horlogeindustrie. De meeste betaalbare zwitserse merken kopen hun uurwerken bij 1 producent en modificeren die zelf.

Alleen de extreem dure maken zelf uurwerken, maar daar is dan de prijs ook naar.

ik heb vandaag ook een nieuwe horloge gekocht maar dan wel een originele tissot racing .

hieronder een link na de afbeelding.

http://www.kultamerja.fi/verkkokauppa/tuot...p.tmpl?id=11731

Link naar reactie
Achja dat extreem duur bij Rolex, IWC, Breitling enz. valt ook wel weer mee, blijven hun waarde goed behouden... op een beetje nieuwe en dure auto schrijf je al een Rolex per jaar af ;)

Dat van de waardevastheid heb ik ook tegen mijzelf gezegd om ons ervan te overtuigen dat het eigenlijk wel meeviel met de prijs ;) Toch een tijd getwijfeld totdat ik met mijn vrouw mee moest naar de Breitling dealer om van het gezeur af te zijn :huh:

Link naar reactie
Dat van de waardevastheid heb ik ook tegen mijzelf gezegd om ons ervan te overtuigen dat het eigenlijk wel meeviel met de prijs ;) Toch een tijd getwijfeld totdat ik met mijn vrouw mee moest naar de Breitling dealer om van het gezeur af te zijn :huh:

Hehe :D Ik heb ook geen dure klokken, alleen een paar te duur betaalde Armani's/Boss' die waarschijnlijk geowon door kinderhandjes in china voor een paar euro in elkaar gezet worden. Maargoed, ik koop voor 300-400 euro een horloge dat ik mooi vind en kan zo nog eens wat bijkopen. Vind ik leuker dan 1 echt horloge. Komt later wel een keer... al zal ik je tip onthouden.... eerst horloge, dan vrouw ;)

Link naar reactie

Idd ik houd van een beetje afwisseling en heb er intussen een hele hoop, incl. een aantal (betere) neppers die mijn schoonvader ieder jaar onder de kerstboom dropte als ie uit Singeapore terug kwam <_< Voor de rest kleed ik me er niet naar Frank.

Vroeger Swatch gespaard en nu nog een originele Rollerbal en hoe ze ook weer allemaal heten op de kast liggen.

Meest recent zijn twee Kinetics van Seiko, niet mega duur maar toch duur genoeg om exclusief te zijn en toch nog nauwkeurig blijven lopen :huh:

Link naar reactie

Ik lees net dit weblog op Autoweek, van iemand die net een Phoenix Gelb :ok: 3 van de vorige generatie heeft gekocht (Emanuel weet wel wel E-zoveel nummer :smart: ). Maar hij is nu op zoek naar een passende uitrusting voor zichzelf en de auto, om het plaatje compleet te maken. Specifiek horloge dat erbij hoort....Breitling Windrider.....

b342f0cd6f0ee537a1fe428d012f8468.jpg

Dat rijdt gesmeerd. Maar hij is nog wel een beetje kaal zo. En mijn garderobe kan ook niet meer.

Daarom te koop gevraagd:

- Petje, groot formaat, Nike-logo.

- Trainingspak (hoogglans).

- Een aangebroken slof Marlboro.

- No Fear-raamsticker.

- Een gouden halsketting, grove schakels.

- een setje angel eyes.

- Een nieuwe vrouw die ik met bitch mag aanspreken; die niet net doet of ze hem haat maar die vervolgens, vals als al die modderfokking bitches zijn, drie keer per dag mijn BMW kaapt voor, jawel, de boodschappen.

- Cd’s met luide, grove bonkmuziek van echte gangsters, liefst met strafblad. Geen Lange Frans, geen Brainpower.

- Een Plasmaglow Platinum Under Car Kit.

- Een Breitling Windrider CC BG (goud, goede imitatie geen bezwaar).

- een bassbox, koffervullend.

- Een toefje borsthaar.

Zo komt Jan Splinter door de winter.

Grappig genoeg zegt iemand in de commentaren eronder:
Tekst past veel meer bij die Opel of Mercedes rijders !!
Link naar reactie
Ik denk dat ik de enige Z-rijder ben met dit Horloge.

Fout gedacht ;).

The Bob loopt ook al enige tijd met een "binair" horloge rond. Niet dezelfde, maar wel hetzelfde merk. Heeft 'm zelfs al eens bij een M&G aangehad... was je er toen niet bij... :wub:

Sorry... :smart: :ok:

En ik draag al jaren GEEN horloge... heerlijk ;). Ben dan ook altijd overal te laat, maar heb een heerlijk relaxed leven zo. En vanaf nu dus een bijkomend voordeel... hoef ik niet te bedenken of ik bij de patsers of lutsers hoor...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.