Ga naar inhoud

Klokkies topic


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Voor een Noorderling heb je best wel humor :schater:

:unsure: Ik heb die van mij op het strand gekocht. Ik hou van een vrije handelsmarkt. Om deze deal tot een goed eind te brengen had ik de strandverkoper (die man rechts naast mij) uitgenodigt voor een fatsoenlijk etentje. Hij zag er nogal ondervoed uit :wave:
Link naar reactie

Leuk man, heb je ook eens iets anders om te poetsen :wave:

hey patsers,

Ik heb mezelf net een beschaafd cadeaudtje gekocht voor om mijn pols, aangezien wij limbo's al bekend staan voor het te laat komen, zal dat nu niet meer gebeuren met dit verfijnd juweeltje aan mijn pols :unsure:

hier een foto ervan.

het is nummer 228 van 500

fb4c41da-7ea9-4570-b086-082d6d99707.jpg

Link naar reactie

ik heb ooit eens geprobeerd de juwelier te wurgen(na 3x retour) met een longines die net zo getikt als ik was..verder nog een james bond horloge met laserstraal en hij is ook waterdicht <_< ik kan alleen geen klok kijken en kom dus wel eens te laat later als ik groot ben hoop ik zo rijk te worden dat ik tegen iedereen kan zeggen dat ze te vroeg zijn :schater:

Link naar reactie
Hé Maan, is de kermis weer in Hoensbroek neergestreken :schater:

Nou nee, de kermis is alweer 3 weken geleden,

Ik zal het je maar eerlijk vertellen, ik liep tegen een neger aan, die opende zijn jas en showde me zijn.....

collectie horloges, en toen kon ik kiezen welke ik wilde :m:

Leuk man, heb je ook eens iets anders om te poetsen <_<

Ja wist je dat niet??? oeps ik zie in het topic dat ik het was vergeten te vermelden, maar we hebben een speciale actie voor de patsers en lutsers onder ons, bij een lakverzegeling op je BMW, wordt tevens je klokje gepoetst

(en vervangen voor een kermishorloge :schater: )

<_<

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • Administrator

Klein schopje voor dit topic.

Bij mij ook een Tissot racing en een paar goedkopere klokkies voor de afwisseling.

Recentelijk in Zwitserland een Louis Erard Moonphase IV aangeschaft:

2n8ctif.jpg

Geen idee waarom ik zou willen weten wat de maanstand is, maar het is wel een geinige gadget, net als de wijzer voor de dag van de maand...

Specs:

Functions

hours, minutes, seconds, date

day, month and moon phase (Moon Phase)

Case

stainless steel

44 mm in diameter

double-sided anti-reflective sapphire crystal

transparent back

water-resistant to 50 m

Dial

silvered

silvered hour markers

Superluminova hands

date at centre, moon phase at 6 o’clock, day and month at 12 o'clock

Strap

leather with stainless steel folding clasp

Link naar reactie
ik heb enige tijd geleden deze verkregen

p4171784.jpg

het is een jean jacot

en hij is zelfs waterdicht en heeft ook nog een kompas.

jaaaha het is een beste!

nou met zo'n klok kan je zo bij de rotary :unsure: (en de bootjes club :schater: )

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Sinds een maandje iets nieuws voor om m'n pols:

2006 OMEGA Seamaster Planet Ocean Professional 45mm

1327486804.689.jpg

Voor iedere dag nog steeds m'n Submariner omdat die veel achterliggende waarde voor me heeft, dit is een (goedkoper) sportiever horloge en toch sjiek met de lederen band! Al moet ik die nog bestellen.. kost zo'n 700 euro met sluiting <_<

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Hoewel ik een mooi klokje wel kan waarderen, draag ik al jaren het zelfde klokje..

Ooit op mijn 15e gehad van mijn vader..

Seiko Kinetic met compleet stalenband..

45a8c_seiko1l.jpg

En ook een Seiko met Perpetual calendar..

Seiko_AOD_6M13_GG_1_M.JPG

--------------------------

Ik zit zelf al een tijdje te twijfelen deze aan te schaffen. Mooi van eenvoud en dat past wel bij mij biggrin.png

cartiersantoswatchlegendo1.jpg

Die kosten nogal wat!!!!

Een collega van mijn heeft namelijk een Cartier Francaise Tank

cartier_tank_francaise.jpg

en een Cartier Pasha

pasha_cartier-pasha-18021-1.jpg

Daar koop je een prima hatchback voor.....

Link naar reactie

frederique_constant_303B6B6-detail.jpg

naast de Tag H, erg content met dit klokske :cold:

Frederique Constant Clear Vision Black Automatic Men's Watch FC-303B6B6. This watch has a automatic self-winding movement contained within a 43mm stainless steel round case. The dial is black with silver markers covered by a scratch-resistant sapphire crystal. The strap is black leather with a steel pin buckle. Water resistant up to 30 meters.

Link naar reactie

Mijn Submariner heeft erg weinig geld gekost op een veiling bij Sotheby's paar jaar geleden. Levert nu MINSTENS dat geld op. Is goed onderhouden maar hier en daar wel wat gebruikerssporen... kan niet anders als je zo'n ding iedere dag draagt.

Overigens de Rolex Date is echt nog steeds de mooiste serie ooit van Rolex. Zag ze op bovengenoemde sites goedkoop staan! Misschien wat als cadeautje voor Amanda :) dan kan ik helemaal niet meer stuk :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.