Ga naar inhoud

Klokkies topic


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Aangezien er al over kookcursussen wordt gesproken, tijd voor een mannen topic. Ik ben zelf een horloge idioot wellicht leuk hier te melden wat voor klokkie je hebt/wil hebben. Gewoon om even de patsers van de lutsers te onderscheiden :ok: Ik zal zelf het spits afbijten.

Mijn horloge (ik weet het helemaal fout maar goed rij ook schaamteloos in een P)

vitesse2wg6.jpg

Specifications

Model: Chronomat Vitesse

Production Years: 1997-2000

Movement: Breitling 13

Power Reserve: 42 Hours

Water Resistance: 100m

Bezel: Unidirectional

Crown: Screw-Locked

Crystal: Sapphire

Diameter: 40.5mm

Thickness: 14.7mm

Weight: 79.9g

Bracelet: Pilot

Lug Width: 20mm

Watchwinder Direction: Clockwise

Ik kan hier een heel verhaal gaan ophangen over dit horloge maar (S)toploss zou zijn eigen versie wel weer hebben

Mijn huichelaarspak horloge

raymondweiltango2sz0.jpg

Technical detail

The Raymond Weil Tango watches in Geneva exists in round or rectangular steel case, screwed on crown, rubber strap, sapphire glass ,quartz movement, unfolding buckle with a safety clasp, Arab numerals .waterproof too 50m. Also available with a stop watch:

- Meter of the seconds (60 seconds) at 3 a.m.

- Meter of the minutes (30 minutes) at 9 a.m.

- Meter of the hours (12 hours) at 6 a.m. Available with 2 meters on the dial:

- Meter of the seconds (60 seconds) at 3 a.m.

- Function alarm clock at 9 a.m.

Calendrier great date at 12 noon Verre sapphire Mouvement quartz Seals with 50 meters

Frenk, kom er maar in

Link naar reactie

Roger en ik hebben naast een grote bek en een voorkeur voor snelle auto's nog een overeenkomst en dat is idd de klokjestik:

Voor dagelijks gebruik de Breitling Windrider Chronomat Evolution, uitvoering band en kast in staal/rose goud met ivoren wijzerplaat

chronomatyt0.jpg

En voor zon- en feestdagen de Breitling Navitimer Limited Edition (nr 415 van totale oplage 500 st) met rood gouden kast en krokodillenleren band

navitimerlimedityi7.jpg

Link naar reactie

na lang twijfelen heb dit horloge mijzelf kado gedaan. Ik vind het helemaal geweldig. Design en het principe van het binaire tijdstelsel spreken mij aan. Ik denk dat ik de enige Z-rijder ben met dit Horloge.

Binary OI Kerala Trance van THE ONE

binary20horloge20kt102rpw3.jpg

Algemeen:

Horlogemerk

The One -Binary OI

Horlogetype

Kerala Trance KT102R1

Uurwerk

Led

Waterbestendig

30 meter/3 ATM

Afmetingen:

Diameter kast

38,5 x 48 mm

Hoogte kast

11,35 mm

Diameter drukknop

5 mm

Hoogte drukknop

5 mm

Materiaal:

Kast

rvs

Glas

gehard mineraal

Band

leer

Sluiting

gesp

Wijzerplaat

Led kleur

zwart

blauw

Functie:

Bovenste rij

4x Led-lampjes: 8-4-2-1; elk Led-lampje geeft uren aan. op de foto geeft 4 + 1 = 5. Het is dus 5 uur.

Onderste rij

6x Led-lampjes: 32-16-8-4-2-1; elk Led-lampje geeft min. aan. op de foto geeft 8+4+2+1= 15. Op de foto geeft het dus 15 min aan.

Totaaltijd 5:15

Link naar reactie
Maar hoe laat heb je die foto nou genomen?

Gokje: kwart over vijf? ;)

Maar jongens toch, wat kunnen jullie een geld kwijt aan die dingen. Ik vind ze ook wel mooi, maar zou er echt nooit zoveel centen aan kunnen spenderen, daarvoor waardeer ik ze gewoonweg niet genoeg denk ik. Dit is mijn mooiste (IMHO):

suuntoobserverst_detail.jpg

Suunt Observer ST (met barometer, hoogtemeter, kompas, temperatuur en geeft zelfs de tijd aan). In vergelijk met de klokjes hieboven echter nogal een nuchter klokje.

Link naar reactie

1 x raden, IvoZ3 je bent een IT-nerd. Wel een gaaf ding maar je moet geen borrel te veel op hebben denk ik. ;)

@RvE Hoezo nuchter klokje, die van mij geeft alleen de tijd aan en natuurlijk een super nauwkeurige chronograaf waarmee ik kan checken of de ///M werkelijk slechts 5 sec. nodig heeft voor 0/100km. That's all you need :kisstogether:

Link naar reactie

niet heel bijzonder :kisstogether: , maar na 7 jaar nog steeds heel veel plezier van ;)

wk1112-ba0311.jpg

(ennuh past mooi bij de Zilveren Z4 :kisstogether: )

Brand Name: TAG Heuer

Model number: WK1112.BA0311

Part Number: WK1112BA

Dial window material type: scratch-resistant-sapphire

Clasp: deployment-buckle

Case material: steel

Case diameter: 41 millimeters

Band material: stainless-steel

Band length: mens-standard

Dial color: silver

Bezel material: steel

Bezel Function: unidirectional

Calendar: Date

Movement: swiss-quartz

Water resistant depth: 660 Feet

Link naar reactie
heb een Fortis Spacematic (uurwerk komt trouwens van dezelfde leverancier, waar Breitling zijn uurwerken haalt)

Fortis :schater: Daar moet je bij deze belegger even niet mee aankomen. Overigens Breitling haalt zijn uurwerken niet ergens anders. Hoe kom je daar nu weer bij?

@ Pierre, Patsers ??? Dat zijn de boys die met neppers lopen. Ik heb daar nog een leuk verhaal over. Een zakenrelatie van mij ziet er uit als een Engelse gentleman. Altijd strak in het pak, snorretje perfect bijgewerkt, een Jaguar en een duur huis in een chique plaats. Heeft ook een horloge tik en je denkt dan dat die horloges echt zijn. Een tijdje terug vertelde hij mij dat als hij naar Azie gaat hij altijd met een grote hoeveelheid nephorloges en nepkleding terugkomt ;) . Je kunt je dus goed vergissen

Link naar reactie

Zit een man in het cafe met een heel mooi groot horloge.Op een gegeven moment loopt er een meisje naar toe en zegt:wat heeft u een groot en mooi horloge meneer. Waar op de man zegt:ja weet je wat ik er allemaal mee kan ik kan er mee het internet op ik kan er mee kijken in het witte huis en zelfs kan ik zien dat jij geen slipje aan hebt. Nou zegt het meisje ik heb wel een slipje aan.Waar op de man zegt:shit loopt mijn horloge weer een uur voor!!

PS Woensdag 3 dec bij de Aldi ..49.99 per stuk in streng gelimiteerde oplage met serienummer.

  • Like 1
Link naar reactie
(ennuh past mooi bij de Zilveren Z4 :kisstogether: )

Als ik een matching car voor bij de Suunto moet nemen, moet ie RVS zijn. Dus:

delorean_brochure3_81.jpg

Saying that....Ik ga dit horloge kopen, volgt de matching car vanzelf ;)

Tachometer-Wattch.gif

Link naar reactie
niet heel bijzonder :kisstogether: , maar na 7 jaar nog steeds heel veel plezier van ;)

wk1112-ba0311.jpg

(ennuh past mooi bij de Zilveren Z4 :kisstogether: )

Mooi stukje uurwerk MdV. Ik controleer de tijd op een soortgelijk uurwerk van ook inmiddels 7 jaren geleden: een Tag Heuer Kirium

Net als een paar goede van Bommel (Noble Blue) schoenen, bij goed gebruik jarenlang plezier!

Link naar reactie

Zoek de overeenkomst met de Rolex uit post #4 Zelfde fabrikant ?

niet heel bijzonder :kisstogether: , maar na 7 jaar nog steeds heel veel plezier van ;)

wk1112-ba0311.jpg

(ennuh past mooi bij de Zilveren Z4 :kisstogether: )

Brand Name: TAG Heuer

Model number: WK1112.BA0311

Part Number: WK1112BA

Dial window material type: scratch-resistant-sapphire

Clasp: deployment-buckle

Case material: steel

Case diameter: 41 millimeters

Band material: stainless-steel

Band length: mens-standard

Dial color: silver

Bezel material: steel

Bezel Function: unidirectional

Calendar: Date

Movement: swiss-quartz

Water resistant depth: 660 Feet

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.