Ga naar inhoud

Vrouwenhumor


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

En wij mannen maar denken dat vrouwen veel beschaafdere humor hebben:

Wraak!!

Gepost op dinsdag, april 1, 2008 door Viola in Auto-gerelateerd·

De lover van een goede vriendin van mij ging naar een autoshow en viel daar voor een zeer bevallige showgirl. Of liever gezegd, zij viel op hem. Hij was ‘alleen maar’ een nieuwe auto voor zichzelf aan het passen… Oeks, sojjy!! Riep zij nog, maar het leed was al geschied…

carbabe.jpg

En dus kwam mijn vriendin huilend bij mij haar trieste verhaal doen. Ik kon maar een ding doen: haar aanhoren, en troosten en dingen zeggen als: “Meer mannen dan kerktorens”, je kent die teksten vast wel. Maar zij zinde op wraak.

En dus trok ze erop uit.

car_man.jpg

En scoorde hem. Voor een nachtje.

En deed in het holst van de nacht dingen met de geliefde auto’s van haar ex.

Zoals dit:

auto-grap-3.jpg

En dit…

autograp-2.jpg

En dit…

auto-op-eiland.jpg

Ze genoot een tijdje van het vrijgezellenbestaan, maar uiteindelijk viel dat toch een beetje tegen…

auto-grap.jpg

Gelukkig vond ze een paar maanden daarna een fijne kerel met wie ze het vooral in de auto goed kan vinden.

auto-grap-4.jpg

Eind goed, al goed

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vond deze foto al onsmakelijk....

car_man.jpg

Een snor in een witte pendek, Ik kan me niet voorstellen dat die gozer geïnteresseerd is in vrouwen.

Hij is trouwens wel klaar voor de "hollandse sex".... Hij heeft zijn sokken nog aan!!

Maar de link van Chris slaat echt alles.....

Ik kan me bijna niet voorstellen dat die ???? geïnteresseerd is in mannen.

(Of dat er mannen in heb/haar geïnteresseerd zijn.)

Link naar reactie

Ja....die sokken......walgelijk.... :sick: :wave: ja...die witte pendek.....nog erger.... <_< Bestaan deze mannen nog...???

Link naar reactie
Inderdaad hilarisch Chris.

En die reacties, 52 pagina's vol:

Ik vind het overigens heel zielig voor die meid (doet ff niet terzake hoe ze er uit ziet)

Gewoon te grabbel gegooid op het Internet en vergruist (niemand verdient zo iets).

Het zal je zelf maar gebeuren, of iemand die je graag mag.

Mensen, (en dan al helemaal mannen in het bijzonder) zijn door hun onherkenbare identiteit van het Internet groffe schoften in mijn optiek.

Het valt mij op dat er geen enkele reactie van een vrouwenpersoon in het topic te lezen valt.

Zij zouden het toch al helemaal al moeten opnemen voor haar? <_<

Dan heb je nog van die debiele incest-swamp-achtige gedrochten, die constant olie op het vuur gooien en als een kip zonder kop redeneren/reageren als er al uberhaubt iemand het voor haar opneemt.

Als ik die IRL tegenkom maakt hij geen kip meer klaar.

Heel wreed allemaal!!, Bah!!

Schande. :wave: :sick:

Link naar reactie
Ik vind het overigens heel zielig voor die meid (doet ff niet terzake hoe ze er uit ziet)

Gewoon te grabbel gegooid op het Internet en vergruist (niemand verdient zo iets).

Het zal je zelf maar gebeuren, of iemand die je graag mag.

Mensen, (en dan al helemaal mannen in het bijzonder) zijn door hun onherkenbare identiteit van het Internet groffe schoften in mijn optiek.

Dan heb je nog van die debiele incest-swamp-achtige gedrochten, die constant olie op het vuur gooien en als een kip zonder kop redeneren/reageren als er al uberhaubt iemand het voor haar opneemt.

Als ik die IRL tegenkom maakt hij geen kip meer klaar.

Heel wreed allemaal!!, Bah!!

Schande. :wave: :sick:

denk aan je hart Mars. <_<

Het valt mij op dat er geen enkele reactie van een vrouwenpersoon in het topic te lezen valt.

Zij zouden het toch al helemaal al moeten opnemen voor haar? :offtopic:

denk je dat 't nut heeft?

oke,ik zal een poging doen;

Jongens,foei!! :nono:

zo goed?? :schater: :schater:

Link naar reactie
Het valt mij op dat er geen enkele reactie van een vrouwenpersoon in het topic te lezen valt.
Ach hou eens op man jankerd. De eerste reactie van Nicole toen ze de foto's zag "jezus wat is dat voor een gedrocht" <_< Ik ben benieuwd wie er vanaf zaterdag geen kip maar van ons klaar maakt Nicole of ikkie :schater:
Link naar reactie
Ach hou eens op man jankerd. De eerste reactie van Nicole toen ze de foto's zag "jezus wat is dat voor een gedrocht" <_< Ik ben benieuwd wie er vanaf zaterdag geen kip maar van ons klaar maakt Nicole of ikkie :schater:

Luister lange vriend,

Ik ben verre van een perfekt mens en steek de draak ook graag met anderen, maar heb bovenal ook zelfspot.

Dacht je nou werkelijk dat toen ik haar foto's voor het eerst zag, ik ook de kreet "iewww" niet moest onderdrukken?

Ik denk dat ik met beide ogen dicht mijn mascara beter op zou kunnen brengen op mijn derde oog, dan hoe zij zich heeft opgemaakt.

Maar dat is het hele punt niet.

Het gaat om het feit dat men zich niet moet bezig houden met een persoon kapot te maken en dat op een bijzonder smerige manier.(Internet heeft een lange arm en een eindeloze horizon)

Ga nou niet flink zitten doen, je kan net een kikker van de kant afduwen, maar 'm verzuipen doe je niet schijtert.(ken m'n pappeheimers)

Als je niet van een dier kunt houden, zal een mens zeker te hoog gegrepen zijn.

In het verleden is een medeforummer van ons ook het mikpunt geweest van spot op diverse fora op het Net.

Je kan dan wel een rug van een karper hebben, het raakt je toch en je wordt beschadigt. (wie de schoen past,.....)

Persoonlijk ken ik niemand op ons Forum die aan de norm van dat bodybuildingsclubje voldoet, dus laat niemand zich aangesproken voelen.

Enneh Martijn, denk maar niet dat ik verstek laat gaan, ik kom je persoonlijk een oorvijg geven :wave: en die lange die kon al lang geen kip meer klaar maken, dus die hoef ik geen pijn meer te doen. :schater:

Oh ja, wat zit Elvis nou weer te zeveren :schater:

Link naar reactie

Nog zoiets, in dezelfde categorie... :thumbup:

Marcel, in de meeste gevallen zijn het de mensen die het zelf op internet zetten. Kinderen begrijpen die risico's nog niet maar een volwassen vent/vrouw zou (anno 2008; waarbij bekend is wat de risico's zijn) toch beter moeten weten. Internet heeft heel veel voordelen, maar ook nadelen en dat is dat je iets er nooit meer af krijgt als het eenmaal goed onder de aandacht is geweest. En dat is zo dubbel, want helaas zitten er teveel mensen die een partij geilen op aandacht die ze IRL niet krijgen om vervolgens uit te huilen als het uit de hand loopt. Zie de populairiteit van weblogs, profielensites etc., men zet zonder na te denken zijn hele hebben en houden op internet! Snap dat er fatsoensgrenzen zijn maar zoiets moet van beide kanten komen. Gewoon je privezaken niet (openbaar) online gooien.

Link naar reactie
Nog zoiets, in dezelfde categorie... :thumbup:

Ahh kom op..dit is toch een Hoax lijkt mij...

Wel een hilarische quote van de bruidegom :

"How dare you talk about my wife like that, you are lucky I am in the military and am considered a deadly weapon or I would fight you in her honor. As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great."

Hij valt inderdaad wel in dezelfde categorie als de vorige maar mijns inziens vragen die mensen er toch een klein beetje zelf om.

Link naar reactie
Hij valt inderdaad wel in dezelfde categorie als de vorige maar mijns inziens vragen die mensen er toch een klein beetje zelf om.

Een klein beetje??? Dit is gewoon niet realistisch.... ze schreeuwen erom !!

Link naar reactie
Ach hou eens op man jankerd.

Roger had gelijk, je bent een Yangkerd.

Zo onze ideale schoonzonen zijn het weer eens eens, stelletje Blutsers. (Combinatie Blaters en Flutsers)

duo3ug7.jpg

Hahaha,

GayLord of the North & Elvis in standje "straffe mandekking" ;) :fiew:

Elvis, voel je m'n linker of rechterduim?............gefopt. :fiew: :fiew:

Wordt vast wel gezellig hoor. :fiew:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

GirlzZz ik heb even weinig tijd gehad om in GirlzZz power iets te schrijven.

Ik heb het erg druk gehad met mijn auto, kan hem maar niet schoon krijgen en

moet een paar keer per dag naar de wasstraat. Iedere keer als ik check zie ik weer een vlekje!

Heel vervelend allemaal, maar wat moet dat moet................

It's a hell of a job but somebody has to do it! :kisstogether:

(deze auto was voor mij aan de beurt)

image00333.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.