Ga naar inhoud

Kwijl, drewl, drip, drip


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat is inderdaad een mooie, exclusieve verschijning! :wacko:

Ik las vandaag op Autoweek dat de 360 pk motor van de :wave: 3 CSL een revival mee gaat maken in het vooronder van een Wiesmann! Gelimiteerd tot 30 stuks, dus waarschijnlijk nu al verkocht!

Link naar reactie
In april ben ik naar de opening geweest in Duitsland van het nieuwe pand.

fototjes

Mooie foto's Tom! :clapping:

En dan niet alleen de Wiesmann's en de fabriek, maar ook de foto's, fraai werk met een lichtsterke lens! <_<:rolleyes:

Link naar reactie

Mijn broer heeft een MF3. Het is apart, maar vreselijk goedkoop gemaakt met die Hella lampjes achter die je vroeger op zelfbouwaanhangwagentjes zag, deurknop van een Fiat Panda en jaren 80 Italiaanse buitenspiegels. Motorkap is helemaal niet strak en overige polyesterdelen is ook maar lala... Bouwkwaliteit vind ik dan ook om te janken! Zeker voor het geld dat er voor betaald moet worden.

In- en uitstappen met kap dicht een drama, zit je eenmaal dan is het rijden wel een feest door minder gewicht en nog kortere overbrenging dan een Z3M. Bekijks en aandacht heb je zelfs bij stilstand van iedereen, ook van diegenen die geen ene reet om een auto geven. Met een Z3 is het wat dat betreft behelpen met kinderen beneden de 10 jaar :schater:

Sjans met een Z3 kan. Pas nog zei er een: "Kijk, die is stoer" en wees naar mij. Ikke helemaal blij met de aandacht van een 4-jarige in een kinderstoeltje aan stuur van fiets van moeder die alleen strak recht voor zich uit kon kijken. Gelukkig is de Z3 een tweezitter en wat mij betreft hoeft dat oude stuk chagrijn niet mee...

Link naar reactie

Dankje RvE!

sjococo:

Leuk om je ervaring ermee te lezen.

Maar ik neem aan dat je broer er geen spijt van heeft?

Bouwkwaliteit vond ik bij de oudere modellen ook tegenvallen. Kreeg daar ook het kitcar gevoel bij. Is het allemaal net niet. Afwerking van de huidige modellen vind ik dan weer een stuk beter:

2389813351_d20d720f2d.jpg

Gaaf dat zo'n beetje alles mogelijk is, veel mogelijkheden qua interieur.

Praktisch nut en zaken zoals instappen neem je natuurlijk voor lief met zo'n auto :rolleyes:

Enige wat ik wat jammer vind (behalve de prijs die wel erg hoog is voor wat ze bieden) zijn die lampen voor, die zien er wel erg ouderwets uit. Concept vind ik gaaf, klassieke looks met moderne techniek. De klassieke lijnen van de auto moeten ze behouden, maar de verlichting (vooral voor!) mag wel modern en wat strakker.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.