Ga naar inhoud

Wie gaan er morgen van de zon genieten?


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was gister ook op en bij de Nordschleife, had geen last van de file doordat ik bij Breidscheid erop ga (ivm jaarkaart). Op de baan zelf was goed te rijden en had niet zoveel last van de drukte. Het weer was er super alleen ging helaas de baan wat later open dan gepland :thumbup: .

Link naar reactie
Tuurlijk mag dat, hoe vaak per week wil je dat ik hem op de foto laat zetten op de ring??? :thumbup::P

Dan zou ik eigenlijk wel dagelijks even mijn E30 op de webcam van de ring willen zien, met jou achter het stuur (natuurlijk met de racing gloves :m: ) en een breder-dan-breed glimlachende Reggie ernaast :m:

Zou trouwens wel een super idee zijn: een Z3forum Eifel-villa, met loods ernaast waar jullie een "car clean & shine Eifel GMBH" hebben en Ruud een "AVVE.de" (Autobedrijf Van Vuren Eifel) :m: Als we zorgen dat er ook een dikke breedband-verbinding is, kan ik vanuit daar voor die lampentoko uit het zuiden werken!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.