Ga naar inhoud

Z4 Interieurpanelen in carrosseriekleur zilver


MdV

Aanbevolen berichten

Martijn

Het is een mooi resultaat . Ik vind het ook een verbetering.

Weet dat er bepaalde verf technieken bestaan om speciale effecten te krijgen

Dit gebeurd via een folie , wat via een warmwaterbad wordt bevestigd.

Dit wordt voor kleine ( telefoon frontjes) en grotere onderdelen gebruikt.

BV de panelen van een carbon folie te voorzien.

Deze zijn optisch niet van echt te onderscheiden .

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 jaren later...
Ik wilde de suggestie geven je eerst eens voor te stellen, zoals gebruikelijk op dit forum (zie ook de diverse voorstel topics in de members gallery), maar ik weet me weer aardig in te houden. :newblush:

wil nog wat foto's gaan uploaden,maar vooruitlopend op dit verhaal toch wat over mezelf en mijn z4.

leeftijd 44 jaar

al sinds 1985 Ferrari fan.

al heel wat italiaanse auto's gehad, oa Alfa Spider, in augustus verkocht.

wilde iets moderners.

gekeken naar;

Audi TT (vorige model), maar ik ben helaas geen dameskapper, of liefhebber van het mannelijke geslacht

Honda S2000: radio is een overbodige luxe in deze auto. wordt gek van die gepimpte 4 cylinder !!

met BMW z4 2,5 gereden, en is toch wel een andere league....

lekker verslavend geluid van die 6 cylinder...., mijn zoon van 15 vond het ook perfect.

heb gezocht naar een Nederlandse auto, en gevonden.

Z4 2.5i S, heb die runflats wel vervangen door 18" M velgen (10dubbelspaaks),en nieuwe 225 Dunlop banden

wil alleen nu nog kentekenplaten met opgelegde letters, kleine antenne enz...

heeft nu ongeveer 80.000 km gereden.

modificatie achterveren reeds gedaan onder garantie,en voorzien van nieuwe remschijven voor.

groeten

Link naar reactie
:blink: wie weet of de dashboard bekleding (zilver geborsteld in mijn geval) te verwijderen zijn om te spuiten ???

ja die zijn te verwijderen, daar gaat dit topic over. Ik ben destijds fantastisch geholpen door Olivier van E.

Resultaat was in 1 woord geweldig :thumbup: interieur kwam tot leven. :ok:

Link naar reactie

niet 1x, geen 2x, ook geen 3x maar 4x (als ik het met goed herinner)

geen krasje gehad (maar ja, beejte voorzichtig doen helpt wel, 1x sleutelbos in de middenconsole deponeren en het zou bingo zijn vrees ik :thumbup: )

Link naar reactie

ok

ik bedoelde 2k (van horen zeggen)2 componenten lak,deze schijnt voorheen in de autospuiterij veel (vaak)gebruikt te worden en is veel harder dan de tegenwoordige 1k watergedragen lakken.

misschien zou zelfs een polyurethane toplak een idee zijn alhoewel ik niet weet of deze samen gaat met de kleurlak.

mn broertje zit in de spuitelarij en die noemde 2k lak dus vandaar,waarschijnlijk kan de baron het haarfijn uit de doeken doen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.