Ga naar inhoud

eindelijke genieten


wesp

Aanbevolen berichten

Na een tijdje te sukkelen met de oplichtende ASC... lichtjes op het dashbord. Behoorlijk irritant. :wave:

De ganse boel laten vernieuwen drie weken terug. Factuur om achter over te vallen. Maar alles opgelost.

Op verlof vertrokken, een boel zeeeeeeeeeeeeer tevreden kilometers gereden. Genieten met volle teugen van mijn coupé. ;)

Zodanig tevreden zelfs dat ik er over nadenk om tot de aankoop van een Z3 M coupé over tegaan.

Maaaaaaaaaaaar: dan moet ik wel eerst mijn coupé van de hand doen.

Ik twijfel nog.

moest er hier ergens iemand nadenken over een aankoop van een Z3 coupé, laat dan iets weten.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zodanig tevreden zelfs dat ik er over nadenk om tot de aankoop van een Z3 M coupé over tegaan.

Ik ben het met Bas eens: eerst lekker genieten. Rijd er een half jaartje in. ;) :wave:

Er zijn op dit moment wel twee members op zoek naar een coupe (William en Robbert), maar het is angstvallig stil mbt updates op hun zoektochten naar coupe's.

Link naar reactie
Ik ben het met Bas eens: eerst lekker genieten. Rijd er een half jaartje in. ;) :m:

Er zijn op dit moment wel twee members op zoek naar een coupe (William en Robbert), maar het is angstvallig stil mbt updates op hun zoektochten naar coupe's.

2 maar :wave:

Link naar reactie

okay-okay, EDIT:

Er zijn op dit moment wel twee members die er openlijk voor uitkomen dat ze op zoek naar een coupe (William en Robbert), maar het is angstvallig stil mbt updates op hun zoektochten naar coupe's. Maar het kan zijn dat er nog members zijn die spijt hebben van een Japanse cabrio en toch ook weer graag een mooie coupe willen, maar ik denk dat die dan ook op zoek is naar een ;) coupe en geen 2.8.

:wave:

Link naar reactie
Geweldig mannen! :schater: Gaan we de return of David QP meemaken? Cool. ;)

Helemaal mee eens! :wave:

We gaan alvast de Coupe meeting 2009 in de agenda zetten, tegen die tijd zal Martijn toch ook wel weer naar The Dark Side overgestoken zijn :m:

Link naar reactie

Ik denk d'er momenteel enkel aan. heb de wagen nergens te koop gezet. Een M kopen is ook niet niks.

Dus nog steeds twijfel. Duur zal de mijne niet zijn als ik hem aanbiedt ,want heb zelf een vrij schappelijke prijs betaald.

Maar tja, éénmaal verkocht : weg iw weg. En wie weet krijg ik niet onmiddelijk spijt. ik weet niet hoe zo'n M rijdt.

Zal nog maar dit weekend wat gaan genieten :fiew:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.