Ga naar inhoud

ringtrip zondag 05/10/08


pj311

Aanbevolen berichten

wie o wie ziet het zitten om aanstaande zondag een ringtripje mee te maken?

het weer ziet er niet zo goed uit!!! lichte regen = billenknijpen :wave::m:

Ortszeit So, 05.10. Mo, 06.10. Di, 07.10.

Tiefst-

Temperatur 5°C 9°C 11°C

Höchst-

Temperatur 11°C 14°C 17°C

Wetter

Wind SW 4 SW 3-4 SW 3

Quelle: WetterOnline (Windstärke in Beaufort) Wind-Rechner

zaterdag en zondag zijn het ferrari days op het kleine circuit, de nordschleife is alleen op zondag van 14 tot 19u open.

ik vermoed dat er niet te veel volk gaat zijn, de engelsen (berucht om crashes en overlast te veroorzaken enz...) gaan volgens mij geen weekend afzakken om maar 1 halve dag te kunnen ringen.

natuurlijk kan het ook helemaal anders uitdraaien: de ring vol ferrari's of zo... ge weet het niet.

soit, veel volk, weinig volk, veel of weinig regen: ftp en gaan :m:

afspraak om 12u op het laatste tankstation voor de duitse grens: shell tankstation tienbaan heerlen (waar we met de limborit ook afgesproken hebben)

@jerre en manu: ik ga met de rattenbaktool ;)

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Viel spaß am Ring!!!!

Hier een mooie Wettervorhersage voor dit weekend weathermanf4.gif :

monschau.png

Is een dynamisch plaatje, dus als je op zaterdag-avond nog even kijkt, zie je de laatste update en kun je zien of er genoeg water gaat vallen om te driften :fiew:

Link naar reactie
Mijn ervaring uit de rally : als het zo'n weer is, heb je niet veel pk's nodig om 'm dwars te zetten.

MAW : PJ kan dus rondjes draaien om Manus z'n emmtje, zal ie wel leuk vinden (jiiieeeehaaah :schater: )

zullen we een mooi filmke van maken :P

neenee, en dan na enkele minuten... foto voor de vangrail... foto tegen de vangrail... foto na de vangrail: hoi hoi weer geld kwijt!

nope, @ de ring is er maar 1 échte kracht: the force to control power = have brainpower you must (yoda style <_< )

frank, waar is de rally?

Link naar reactie

OMG :):):blink: wat een dag! dit was écht nimmer normaal. maximaal 20 autos op de spek en spekgladde baan. 10 ervan knalden we dwars voorbij en de andere 10 stonden in de vangrail :blink::blink::blink: nog nooit zoveel ongevallen gezien. echt niet normaal. ga niet met de auto naar een natte ring, das duidelijk. per ronde kwam je er zeker 3 tot 4 tegen. slechts 2 van de 1600 ferrari's op de ring gezien, waarvan 1tje netjes tegen de vangrail stond. alles moest er af: nieuwe m 3's, zon caterhamspulltje als martin, nieuwe 1series, ferrari's, alles moest kapot. waanzinning. na enkele rondjes lag er een oliespoor van aan de caroussel tot voorbij wipperman: ongeveer 2km oliespoor :blink::blink::blink: dan is de fun er af hoor...

de weg naar huis: hemelsluizen vol open + kale bandjes = niet zo goed :wave: na het wokken (weer veel te veel pikant spul, een domme mens leert niet rap bij he :schater: ) op weg naar huis was het max 100 op de autoweg. veel te gevaarlijk. ik was echt blij weer in 1 stuk thuis te zijn. euforisch zelfs

1 advies: ga NIET op de ring in de winter/regen

ik ga 19e weer; hopelijk regent het :sick:

Link naar reactie

Hoezo ? Niet kunnen rijden op een natte baan ? :sick:

Kijk hier 'ns : Haspengouw rally, gisteren met een M3 op een modderig stukje betonweg...

Op de laatste proef van de dag ging ie keihard in 6e versnelling van de baan, auto is total-loss.

ederseez3de08046mi8.jpg

Hier zie je nog een splinternieuwe Subaru Impreza WRX het decor ingaan...

ederseez3de08023kl5.jpg

Maar 't was plezant :wave:

Link naar reactie

het was me idd het dagje wel, heb nog nooit zo lang over een ronde gedaan, zeker 20 minuten....de langzaamste ronde van mij ooit :)

Mij gaan jullie dus nooit meer op een natte Ring zien, levensgevaarlijk!!!

Volgende week zondag ga ik weer!!! :wave:

heb nog mooie plaatjes en een filmpje dat ga ik nu eerst uploaden!!!

Verder een heel toffe geweldige dag gehad!!! Wat is de Eiffell toch mysterieus zo in de regen!!! :sick:

@Frank! Zo te zien heb jij ook echt een toffe dag gehad!!! :)

Link naar reactie

Ik was er zondag ook voor het eerst met de Bmw z3, en heb echter nog nooit zo snel gereden op een natte baan, met mij peugeot 106 :hypocritesmiley: deed over een droge ronde zeg maar voor een peugot redelijk snel en nat erg lang (jaja 50pk ofzo) Gister deed ik het rondje in voor mijn peugot snelle tijd op natte baan.

Miscchien beetje rare tekst maar ben gewend om niet over tijden te praten weet niet hoe er hier over gedacht wordt. :D

Met vriendelijke groeten Ronald

Zijn hier toevallig nog meer jaarkaart members

Link naar reactie

Hier wordt gewoon over tijden gesproken!!

Wij waren er niet met de ZZZ maar met een e30 en e36 M3!!

Heb geen jaarkaart, maar wat niet is kan nog komen!! :hypocritesmiley: Vind het erg duur hoor zo'n jaarkaart, vooral als je hoort dat het een jaar of 20 geleden nog maar 185 gulden kostte zo'n jaarkaart :D en nu 1000 euro :foto:

hier wat ;) 's

008-1.jpg

021.jpg

022-1.jpg

PJ had zin in shoarma!!!

032.jpg

034.jpg

en ja wat moet je hier nou op zeggen :ok:

040.jpg

Link naar reactie

na de wandeling naar boven in adenau (stijl omhoog 15 minuten) kon ik wel wat voedsel gebruiken, ja :D ze werkten wel niet zo goed mee. en er staat dus wél stroom op dat draadje he :hypocritesmiley:

Link naar reactie

ik heb de meubelen nog kunnen redden, ja :hypocritesmiley: reggie voelde er blijkbaar niets van (sterke handen van al dat poetsen zeker?) en ikke, het mietje van de bende, was toch even geschrokken :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.