Ga naar inhoud

Ruud Redder in Nood


happygirl

Aanbevolen berichten

Daar sta je dan met je goede gedrag in Bodegraven of all places!

Even snel een boodschap doen denk je nog, zet de auto keurig netjes met afstandsbediening op slot en gaat op pad.

Terug bij de auto doet de afstandsbediening het niet meer.................... Handmatig openen kan maar gaat gepaard

met een ontzettend alarmgeloei!! Starten kan niet... Toch maar ff Ruud bellen. Een nieuw batterijtje oppert hij..!

Stom stom stom dat ik daar niet zelf aangedacht had, sorry Ruud zeg ik nog, snel naar Intertoys batterijtje halen en weer terug naar de auto.

Helaas het batterijtje mocht niet baten............................. de afstandsbediening doet het nog niet, het lampje brandt wel maar verder gebeurt er weinig!

Ruud weer aan de lijn, die is meteen gekomen! ECHT TOP !!!! Tjsa je kunt ook gewoon nergens heen! Ik bleek dus 2 alarmsystemen in de Z3 te hebben..

De een markeert iets de ander origineel van BMW neemt alles over en zorgt ervoor dat je nergens heen gaat hahah! Ruud heeft een tijdje "gerommeld"

en uiteindelijk besloten wat "draadjes" door te knippen zodat rijden in ieder geval weer een optie was!

Gisteren heb ik mijn Z3 bij Ruud neergezet zodat hij tussen de bedrijven door het dubbele alarm kon verwijderen! Vandaag weer opgehaald en alles is top.

Alarm werkt tenminste gewoon weer op de sleutel en ik ben helemaal tevreden!

WAT EEN SERVICE! MAAK HET GOED MET JE RUUD, DAS BELOOFD.

Claudia

(een tevreden Z3 rijdster)

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij betalen altijd gewoon, maar als het zo makkelijk is bij Ruud stuur ik Nicole voortaan langs ;) :schater:

Volgens mij hoor ik de kliko bij jullie open gaan want volgens mij is Nicole on line. Wordt een koud avondje Roger. :schater:

Link naar reactie

met zulke service blijven de klanten gelukkig cq happy.

Overigens denk ik dat veel garagehouders harder lopen voor happy girls dan voor happy boys. De meeste garagisten zijn zelf boys en hetero......

Of Ruud er ook zo mee omgaat weet ik niet, ik heb nog geen off site service nodig gehad (ff afkloppen).

Je boft maar weer met zo veel geluk bij een ongeluk!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.