Ga naar inhoud

laatste rit van dit jaar......... ???


Z_dream

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,

Zondag 26 oktober organiseert Vincent (die kale die ons ooit tijdens een knalrit dacht bij te kunnen houden met z´n Z4 2.5) een rit door de achterhoek voor de Z3-Z4 club. Destijds heeft hij beloofd om dat ook even op hetforum te melden. Alhoewel het een clubrit betreft is het karakter van de rit toch wat meer op ons lijf geschreven. Er zijn namelijk geen puzzels en andere fratsen en er is een stuk duitse autobahn in de tour opgenomen :thumbup: .

Als je aanvullende info wilt dan moet je even op de site van de club kijken bij evenementen http://www.bmwz3club.nl/, daar is ook de mogelijkheid om je aan te melden. Dat mag ook hier dan geef ik dat wel door aan Vincent.

O ja...., bij de club is het de gewoonte dat niet-leden € 10,- deelnemerskosten betalen.

Met jullie deelname heeft het alle ingredienten in zich om iets leuks te worden.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik neem aan dat die lange gaat want knallen is verplaatst.

Dat wilde hij zelfs niet doen voor de verjaardag van de dochter van Frank of voor onze vakantie en nu ineens wel :kicking:

Daar zullen die keurige mensen van de club blij mee zijn met die loudmouth :schater:

Link naar reactie
ik neem aan dat die lange gaat want knallen is verplaatst.

Dat wilde hij zelfs niet doen voor de verjaardag van de dochter van Frank of voor onze vakantie en nu ineens wel :wave:

Daar zullen die keurige mensen van de club blij mee zijn met die loudmouth :schater:

dat deed hij voor mij. Samen in een raar broekje lopen en 's nachts die Nutten open scheuren, geeft wel een band...

:schater: ;) Bedankt Roger. Zie je dan.

Link naar reactie
dat deed hij voor mij.

:fiew: knallen zou gewoon 26 oktober zijn. Dat stokje slaan van jou is 2 november.

Marchanderen noemen we dat dus. Geen uitzonderingen maken voor anderen maar als het toevallig eens niet uitkomt .........

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.